خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نحوه ی برگزاری تغییر کرد: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهلم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

قبل از هر چیز یه تشکر ویژه از همگی شما دارم که همچنان از جشنواره حمایت میکنید. به لطف حمایت و مشارکت شما، در مرحله ی قبل، رکورد تعداد آراء شکسته شد و بیشترین تعداد رأی در طول جشنواره، در مرحله ی سی و نهم رقم خورد که این نشان از لطفی داره که شما دوستان خوبم نسبت به این جشنواره و بنده دارید. امیدوارم تا انتهای جشنواره، این حمایت شما ادامه داشته باشه و بتونیم تا پایان جشنواره، قدم به قدم با هم پیش بریم و اتفاقی ماندگار را در سایت گوشکن رقم بزنیم.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و شش رأی.

پست سوم: صندلی داغ: ارسال شده در چهارشنبه، چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و دو، توسط ترانه، با هجده رأی.

پست دوم: به روز شد! آموزش نصب ویندوز هفت ویژه ی نابینایان از موج نور، برای اولین بار، دانلود اختصاصی از گوشکن!: ارسال شده در چهارشنبه، ششم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی، با بیست و چهار رأی.

و برترین پست سال سوم فعالیت سایت گوشکن از نظر شما: دانلود اولین برنامه ی زندگی ادامه داره: ارسال شده در سه شنبه، نهم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط امیر سرمدی، با سی و چهار رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل، کسی نیست جز: حسین آگاهی.
حسین گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهلم:

از این مرحله، به دلیل بالا رفتن حجم مطالب منتشر شده در سایت گوشکن، به جای این که در هر مرحله سه پست برای نظرسنجی معرفی بشه، شش پست معرفی خواهد شد. پس شما در هر مرحله میتونید شش پست برتر اون ماه رو بخونید و از بینشون بهترین پست رو از نظر خودتون انتخاب کنید.

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز پنجشنبه، چهارم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه و در مرحله ی پایانی که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهلم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم شهریور هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: اپی که مقاله میخواند: ارسال شده در دوشنبه، بیستم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط رضا بخشی لاکتاسرائی.

2: آموزش به نابینایان باز کردن gmail basic در گوشی: ارسال شده در دوشنبه، بیستم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط محمد میر‌قاسمی.

3: دانلود بخش اول آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان happy is good: ارسال شده در جمعه، بیست و چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی رحمانیان.

4: آموزش عملی و گام به گام کار با NVDA توسط خودم یعنی محسن غلامی ویژه ی شما دوستان خوب: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط محسن غلامی.

5: قسمت اول آموزش تبدیل متن به گفتار text aloud mp3: ارسال شده در جمعه، هفتم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط حسن ذوالفقاری.

6: آموزش برنامه mozilla thunderbird برای خواندن ایمیل، چت و… قسمت دوم: ارسال شده در یکشنبه، نهم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط علی پنجه ای.

دوتا نکته:

اول این که پستهای سوم، پنجم و ششم مجموعه هستند که این قسمتشون به نمایندگی از کل این مجموعه ها انتخاب شدن.

دوم این که  لینک دانلود پست پنجم از کار افتاده که از مدیران یا نویسنده ی محترم این پست ارزشمند تقاضا میکنم که این مشکل رو برطرف کنن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۷ دیدگاه دربارهٔ «نحوه ی برگزاری تغییر کرد: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهلم»