خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و یکم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و نُه رأی.

پست پنجم به طور مشترک: voicedream reader, کتابخوان کاملا دسترس پذیر اندروید: ارسال شده در سه شنبه، هجدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط علی پنجه ای، به همراه دانلود جلسات پنجم تا نهم از کلاس کار آفرینی از ایده تا اجرا توسط دکتر علیان در مجتمع ابابصیر اصفهان: ارسال شده در سه شنبه، بیست و پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط بانو، هر کدام با یک رأی.

پست چهارم: سومین آموزش آیفون، تقدیم به شما: ارسال شده در چهارشنبه، نوزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سید محمدرضا حسینی، با سه رأی.

پست سوم: روش آموزش زبان انگلیسی به همراه آموزش زبان توسط مهندس باقری/ دانلود کتاب interchange: ارسال شده در دوشنبه، هفدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهرداد، با چهار رأی.

پست دوم: عیدی من به شما، دانلود کتاب خودم به نام حقوق و تعهدات ناشی از انتقال دانش فنی: ارسال شده در جمعه، بیست و یکم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط علیرضا علیوردیلو، با دوازده رأی.

و پست منتخب شما: ترجمه تکمیل شد | عیدی مجتبی خادمی به دوستان نابینا: برنامه ی نزدیک‌یاب، به زبان فارسی و با آموزش صوتی و دفترچه راهنمای متنی کامل: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی، با چهل و هشت رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: محمد جواد همایون نثار.

محمد جواد گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی شصت و یکم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز پنجشنبه، بیست و نهم تیر نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی شصت و یکم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود ویژه برنامه اختتامیه جشنواره تبسم. برترین های سال محله مشخص شد: ارسال شده در دوشنبه، شانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط امیر سرمدی.

2: اندرویدیها! چرا با گوشیهایتان بازی نمیکنید؟ آموزش استفاده از اتاق بازی با اندروید: ارسال شده در چهارشنبه، هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مسعود.

3: eloquence هم فونتیک خون شد! باور نمیکنی؟ بیا تو: ارسال شده در چهارشنبه، هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سارا.

4: آموزش صوتی کار با پکجاز: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط علی اصغر حسنپور.

5: دانلود فیلم سینمایی لینکلن lincoln به صورت صوتی با زیرنویس فارسی: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمدرضا صالحی.

6: دانلود بازی bokurano daibouken3, یک بازی ژاپنی، اما ترجمه شده با افزونه ی nvda!: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط kianoosh.

این نکته رو اضافه کنم که گزینه های اول، سوم و پنجم در چندین قسمت به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این سه مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۵ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و یکم»