خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و سوم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: صد و سه رأی.

پست چهارم به طور مشترک: جلسه ی سیزدهم آموزش غلط ننویسیم: ارسال شده در شنبه، دوم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط تبسم چَلَوی، به همراه گوگل OCR فارسی ارائه کرد + یک نمونه آزمایش شده: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی، به همراه داستان کوتاه پرواز: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی، هر کدام با شش رأی.

پست سوم: عیدی من به دوستای گوشکنی,آموزش کامل برنامه ی DotWalker از محمد میرقاسمی: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی، با هفده رأی.

پست دوم: آموزش عملی و گام به گام کار با NVDA توسط خودم یعنی محسن غلامی ویژه ی شما دوستان خوب: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط محسن غلامی، با سی رأی.

و برترین پست سال چهارم فعالیت سایت گوشکن از نظر کاربران: مجموعه ی کامل آموزش کوتاه نویسی بریل زبان انگلیسی: ارسال شده در شنبه، بیست و نهم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط پریسیما، با سی و هشت رأی.

و اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: سیتا.

ضمن تبریک به خانم سیتای گرامی، این نکته رو اضافه کنم که با هماهنگیهایی که با ایشون انجام شد، هدیه ی ایشون یک روز بعد از اتمام مرحله ی قبل جشنواره، برای ایشون ارسال شد.

و حالا میرسیم به مرحله ی پنجاه و سوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز سه شنبه، سیزدهم تیر نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

دوستان، ما توی این مرحله از جشنواره مهمون داریم. حالا این یعنی چی رو الآن میگم.
موضوع اینه که توی مراحل قبلی، یه مجموعه ی بسیار با ارزش وجود داشت که باید در جشنواره شرکت داده میشد. ولی از اونجا که هر ماه پستهای خوبی به صورت تک پست در اون ماه وجود داشت، من حضور این مجموعه ی خوب رو به ماههای بعدی موکول میکردم. تا این که امروز متوجه شدم که این مجموعه در ماه گذشته به کار خودش پایان داده و من متوجه این موضوع نشدم. البته روی عنوان پست هم اشاره ای به پایان یافتن این مجموعه نشده بود که باعث شد من به اشتباه بیفتم. به همین دلیل من جا داره که همینجا از آقای محمد هاشمی گرامی، نویسنده ی این مجموعه ی خیلی خوب پوزش بخوام و امیدوارم که عذرخواهی بنده رو به خاطر این اشتباه بپذیرن. به همین جهت، برای این که حقی از ایشون ضایع نشه، مجموعه ی ایشون که مجموعه ی آموزش زبان سوئدی هست، به عنوان گزینه ی مهمان در بین کاندیداهای این مرحله قرار میگیرن. از طرف دیگه به خاطر این که حقی از پستهای مربوط به این مرحله ضایع نشه، طبق روال گذشته، در این مرحله هم شش پست انتخاب کردم و با اضافه شدن پست آقای هاشمی، در این مرحله، استثناً به جای شش گزینه، هفت گزینه برای انتخاب وجود داره. باز هم از آقای هاشمی عزیز عذرخواهی میکنم و در هرجا که هستن براشون آرزوی موفقیت دارم.

در مرحله ی پنجاه و سوم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و با وجود پست مهمان در این مرحله، پستهای زیر به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: درس یازدهم از سری دروس آموزش زبان سوئدی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط sverige.

2: کامل ترین آموزش در زمینه بلوتوس با آموزش برنامه ی IVT.BlueSoleil.10.0.479.1: ارسال شده در پنجشنبه، پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی.

3: آموزش کار با صفحه وب تلگرام، ویژه نابینایان، این بار از نوع صوتی!: ارسال شده در جمعه، بیست و سوم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محب.

4: پیرو پیشنهاد تشکیل هسته حقوقی و اولین قدم: ارسال شده در یکشنبه، اول شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مسافر.

5: دانلود مستند صوتی سفر به استانبول، قسمت سوم: ارسال شده در یکشنبه، هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شهروز حسینی.

6: فیلم دیدن یک نابینا: ارسال شده در سه شنبه، دهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهرداد.

7: ادامه بحث تزریق نابینایان باور ندارید؟: ارسال شده در جمعه، سیزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط Eagle.

این نکته رو اضافه کنم که پستهای اول، سوم، پنجم و هفتم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن و این قسمت از آنها به نمایندگی از تمام قسمتهای این چهار مجموعه در جشنواره شرکت داده شدن.

نکته ی دیگه این که بارها شده که برخی از دوستان بدون این که متن کامل پست رو بخونن فقط لینکها رو دیدن و سؤالاتی براشون پیش اومده و توی کامنتها پرسیدن. دوستان، مطمئن باشید که اگر متن پستهای جشنواره رو کامل بخونید تمام نکاتی که لازم هست بدونید توش نوشته شده و دیگه سؤالی هم براتون پیش نمیاد. از این رو من با عرض پوزش در بخش کامنتها به هیچ سؤالی جواب نمیدم و از شما خواهش دارم که متن پستهای جشنواره رو کامل بخونید.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۷ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و سوم»