خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و نهم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و نُه رأی.

پست پنجم به طور مشترک: دانلود آموزش کار با دستگاه دماسنج دیجیتال گویا،دارای دو سنسوره ،برایه نابینایان و کم بینایان،توسط خودم: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمدرضا خوشی، به همراه دانلود بازی AudioRallyRacing: توپ ترین ماشین بازی! با آموزش!: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین حیدری، هر کدام با سه رأی.

پست چهارم: دانلود آموزش صوتی بازی BackGammon (تخته نرد) برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، بیست و دوم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سعید درفشیان، با شش رأی.

پست سوم: نبین های عاقل !به حرف رعد دانا گوش کنید: ارسال شده در چهارشنبه، سیِ دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رعد بارانی، با هشت رأی.

پست دوم: اگه زندگیت واست مهم هست، همین الان بلند شو. من بخشی از فیلمنامه زندگیم رو نوشتم. تو هم بنویس: ارسال شده در یکشنبه، بیستم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط امیر سرمدی، با سیزده رأی.

و پست منتخب شما: گوشه ای از خاطرات من از زندگیم: ارسال شده در چهارشنبه، سیِ دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط کاظمیان، با سی و شش رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: شاگرد جدید.
شاگرد جدید گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی پنجاه و نهم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، بیست و پنجم تیر نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی پنجاه و نهم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود نسخه مود شده espeak: زبان فارسی، همراه با انگلیسی آمریکایی: ارسال شده در شنبه، هفدهم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط علی پنجه ای.

2: نامه ای به حاکم آریا آباد: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و دوم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عطا.

3: ازدواج، تجربه هایی برای نابینایان و نکاتی برای افراد بینا: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هشتم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

4: تبدیل متن به صوت, با موتور صوتی رسا در اندروید!: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد جواد جمشیدیان.

5: ماجراهای من و آقای مسئول، قسمت هفتم: ارسال شده در پنجشنبه، سیزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شهروز حسینی.

6: شیرینی قبولی بنده در مراحل استخدام آموزش و پرورش برای شما. (TapTapSee v3.1.0 کاملا فارسی شده و رفع مشکلات قبلی): ارسال شده در پنجشنبه، سیزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمود هژبری.

این نکته رو اضافه کنم که گزینه های دوم و پنجم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن و این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این دو مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات،پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۵ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و نهم»

سلام خدا قوت! پست شماره ۶ البته به شرط اینکه محمود فعالیتش رو در سایت زیاد کنه و دیده بشه! واااااللاااااه! کامنت مفت و لایک مفت نداریمهاااا!