خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و هشتم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و هشت رأی.

پست ششم: داستان …فصل چهارم: ارسال شده در پنجشنبه، دهم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط ترانه، با سه رأی.

پست پنجم: دو خاطره از من چرا من عصا دست گرفتم و آیا همیشه باید به مسیر های آشنا اعتماد کرد؟: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و ششم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط آرتیمان و آرتین، با شش رأی.

پست چهارم: تشخیص پول برای منِ نابینا: ارسال شده در شنبه، بیست و یکم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سارا، با هشت رأی.

پست دوم به طور مشترک: «فرهنگ»، گودال سنگ فرش مناسب‌سازی شهر: ارسال شده در چهارشنبه، هجدهم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عارف صابری، به همراه انواع فندک آشپزخانه و پر کردن آنها: ارسال شده در دوشنبه، چهاردهم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهدی ترخانه، هر کدام با ده رأی.

و پست منتخب شما: دانلود کتاب آموزش ویندوز۷: ارسال شده در دوشنبه، شانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی، با سی و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مهرداد زمانی.
مهرداد گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی پنجاه و هشتم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، بیست و سوم تیر نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی پنجاه و هشتم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: اگه زندگیت واست مهم هست، همین الان بلند شو. من بخشی از فیلمنامه زندگیم رو نوشتم. تو هم بنویس: ارسال شده در یکشنبه، بیستم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط امیر سرمدی.

2: دانلود آموزش صوتی بازی BackGammon (تخته نرد) برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، بیست و دوم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سعید درفشیان.

3: دانلود آموزش کار با دستگاه دماسنج دیجیتال گویا،دارای دو سنسوره ،برایه نابینایان و کم بینایان،توسط خودم: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمدرضا خوشی.

4: گوشه ای از خاطرات من از زندگیم: ارسال شده در چهارشنبه، سیِ دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط کاظمیان.

5: نبین های عاقل !به حرف رعد دانا گوش کنید: ارسال شده در چهارشنبه، سیِ دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رعد بارانی.

6: دانلود بازی AudioRallyRacing: توپ ترین ماشین بازی! با آموزش!: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین حیدری.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و هشتم»

سلام. برای شاید اولین بار دوست دارم کمی حرف بزنم و بعد رأی بدم. تو این مرحله همه پستا خوب بودند اما تصمیمم این بود که انتخابمو از بین دو پست امیر و سرکار کاظمیان انجام بدم چون واقعا هر دو تکان دهنده و جذاب بود هر دو پست رو زمان انتشار خونده بودم با این حال دوباره هم خوندم. امیر که انصافا خوب مینویسه چون دانش خوب نوشتن رو هم داره اما درگیر سادگی و صداقت بیش از اندازه پست خانم کاظمیان شدم و میخام با نهایت احترام به دوست و همکار خوبم امیر این بار ازش رد بشم و پست خانم کاظمیان رو انتخاب کنم.
پس رأی و نظر من تعلق میگیرد به پست: ۴ نوشته بانو کاظمیان.

سلام. وقت خوش. هرگز فراموش نمیکنم که نوشته خانوم کاظمیان چه کمک هایی به من کرد اون هم در بدترین شرایط پس بی کمترین تردیدی میگم پست ۴ در پناه خدا.

من و خاله زهرام و شوهر عمه م حاجی و دخترش مریم و اون یکی دخترش اکرم و نوه ش یگانه و مامانم و خواهرم دسته جمعی به ۴ رأی میدیم.

با سلام و احترام خدمت خانم کاظمیان عزیز، به جرأت می تونم بگم این تأثیرگذار ترین پست این سایته که تا حالا خوندم. احسنت و مَرحَبا خاله. گل کاشتید تو این پست. رأی من پست چهارم هست.