خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و پنجم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و هفت رأی.

پست ششم: گنج سوخته قسمت ۳ و پیوند به قسمت های پیشین، ارسال شده در شنبه، بیست و هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط صد سال تنهایی، با یک رأی.

پست پنجم: تاریخ هنر ایران و جهان….جلسه اول: ارسال شده در شنبه، بیست و یکم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رهگذر، با پنج رأی.

پست چهارم: آموزش والدین کودکان نابینا. جلسه سوم. چگونه فرزندانی مسئولیت پذیر و مستقل داشته باشیم، ارسال شده در پنجشنبه، دوم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رضوان ولی زاده، با سیزده رأی.

پست سوم: دانلود آموزش اندروید جلسه هشتم: ارسال شده در دوشنبه، بیست و سوم شهریور هزار و سیصدو نود و چهار، توسط امید علیوردیلو، با چهارده رأی.

پست دوم: نگاهی اجمالی به پنجره FSReader3.0 و خوندن فایلای دیزی با اون: ارسال شده در دوشنبه، ششم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط Eagle، با پانزده رأی.

و پست منتخب شما: گزارش بازدید از بخش نابینایان موزه ملی +گزارش صوتی و عکس: ارسال شده در یکشنبه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط اشکان آذرماسوله، با نوزده رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مهدی رجبی.
مهدی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی پنجاه و پنجم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، هفدهم تیر نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی پنجاه و پنجم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم مهر هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: ویژه نامه (۲۳مهر ) مقدمه: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط کانون دانش پژوهان با آسیب بینایی دانشگاه تهران.

2: رعد و بیماری ام اس: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و دوم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رعد بارانی.

3: طرز تهیه املت به روشی کاملاً نابینایی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هفتم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی.

4: کتاب صوتی “سهراب سپهری و بودا”. نوشته حجت عماد. کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان: ارسال شده در چهارشنبه، ششم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سعید عابدی.

5: آموزش کامل استفاده از قلم هوشمند چند منظوره: ارسال شده در چهارشنبه، سیزدهم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سعید.

6: داستان استقلال من: ارسال شده در پنجشنبه، چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط فاطمه جوادیان.

نکته ی اول این که، گزینه های اول و چهارم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این دو مجموعه انتخاب شدن.

نکته ی دوم این که، گزینه ی چهارم به نمایندگی از تمامی کتابهایی که از طرف جناب عابدی در این سایت منتشر شدن انتخاب شدن. دلیل این انتخاب هم این بود که این کتاب با صدای لِنا، هم محله ای خودمون ضبط شده و به نوعی یه کار تمام گوشکنی به حساب میاد.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو میتونید از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۴ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و پنجم»

سلام پست چهارم و ضمن تشکر از آقای عابدی گرامی, دروووووود و هزاااااران آفرین بر لنای عزیزم که فوق العاده کتاب رو خونده و کلا لنا شوما یک یک یکی و بی نظییییر

هر چند دلم نمیاد از کنار پست ۶ به راحتی عبور کنم، اما پست شماره ۲ رو انتخاب میکنم.

منم همین ک این گفت خخخخخخ. !!!!هعععععععععی .ای پدر !چیکار کنم دیگه !در هر حال پدر مجازیم هسی …نمیتونم انتخابت نکنم .هعععععععععععععععععععی !تو نور پاکی ای پدر !!!!نعععععععععععععععع. مشت خاکِ مختصر !!