خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و سوم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و پنج رأی.

پست ششم: آموزش اسکایپه اندروید از رضا وزینی: ارسال شده در سه شنبه، چهارم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رضا وزینی، با دو رأی.

پست پنجم: بیست و دومین شب نشینی محله ی نابینایان بفرمایید تو. یکشنبه شب از کامنت ۲۴۰: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، توسط فاطمه حسینی، با شش رأی.

پست چهارم: در انتخاب رشته تحصیلی در دبیرستان و دانشگاه شرایط و معلولیت بینائی خود را فراموش نکنید: ارسال شده در شنبه، اول خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مریم شیبانی، با هشت رأی.

پست سوم: آموزش فلش زدن ریکاوری و رام به صورت صوتی برای اولین بار از محله ی نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، سیزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد میر‌قاسمی، با دوازده رأی.

پست دوم: آشتی کنان در محله و یک فایل دکلمه صوتی که از مسابقه جا ماند: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، توسط حسین بلوردی، با هجده رأی.

و پست منتخب شما: لینکهای مستقیم اضافه شد. دانلود تمامی نصب کننده های گویای ویندوز برای نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمود هژبری، با نوزده رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل، کسی نیست جز: سجاد آریانفر.
سجاد گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی شصت و سوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، دوم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی شصت و سوم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود برنامه GetThere, ترسیم هندسه ی خیابان ها و چهارراه ها به صورت گفتاری ویژه نابینایان: ارسال شده در شنبه، پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مجتبی خادمی.

2: به دنبال ف. قسمت آخر: ارسال شده در شنبه، پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سید داوود حسینی.

3: آموزش صوتی برنامه ی محبوب اینستاگرام، بخش اول: ارسال شده در سه شنبه، هجدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد ملکی.

4: آموزش ocr کردن متن های فارسی با برنامه ی Readiris: ارسال شده در سه شنبه، هجدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد میر‌قاسمی.

5: آموزش ریاضیات به نابینایان و کم بینایان بخش دوم: ارسال شده در چهارشنبه، نوزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط انجمن موج نور.

6: آموزش حسابداری ۷ – بخش آخر مرور منو های باقیمانده: ارسال شده در چهارشنبه، نهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط قنبر.

این نکته رو اضافه کنم که، گزینه های دوم، سوم، پنجم و ششم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این چهار مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۴ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و سوم»