خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و نهم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و دو رأی.

پست پنجم به طور مشترک: دانلود بازی bloodshed با آموزش صوتی ویژه نابینایان: ارسال شده در جمعه، شانزدهم مهر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی عابدی، به همراه یه درد دل ترانه ای: ارسال شده در جمعه، بیست و سوم مهر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رضا انصاری فرد، هر کدام با یک رأی.

پست چهارم: دانلود آلبوم دکلمه ی فرزانه عظیمی به نام نیمه ی آبان: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مجتبی خادمی، با سه رأی.

پست سوم: تجربه های یه دختر نابینا از استقلال: ارسال شده در دوشنبه، سوم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مینا، با شانزده رأی.

پست دوم: دانلود پادکست روش شستن لباس با لباسشویی دوقلو: ارسال شده در شنبه، اول آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مجتبی خادمی، با نوزده رأی.

و پست منتخب شما: Google OCR For Persian Blinds نسخه نهایی ۱٫۰ منتشر شد: ارسال شده در شنبه، اول آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمود هژبری، با سی و دو رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: علی پنجه ای.
علی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی شصت و نهم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، چهاردهم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی شصت و نهم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم آبان هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آموزش تبدیل فایلهای با پسوند .doc و .docx به mp3: ارسال شده در یکشنبه، شانزدهم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط علی اکبر خویی.

2: یادداشت پنجم: وضعیت آموزش افراد نابینا در استان کردستان: ارسال شده در چهارشنبه، نوزدهم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مؤسسه رفاه نابینایان شهرستان سقز.

3: سریال صوتی(سفر) قسمت ۱: ارسال شده در شنبه، بیست و دوم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی عابدی.

4: آموزش پست فرستادن در سایتهای وردپرسی به وسیله ی نرمافزار وردپرس در اندروید اختصاصی محله نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و ششم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی نوروز‌بیگی.

5: مذهبی: دو شعر از من برای امام رضا: ارسال شده در سه شنبه، نهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط ثنا.

6: باز من اومدم با یه شعر اینبار لری: ارسال شده در پنجشنبه، یازدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سجاد رشیدی.

نکته ی اول این که، گزینه های دوم و سوم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این دو مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

نکته ی دوم این که، گزینه ی ششم به نمایندگی از تمامی آثار هنری نویسنده ی این پست که در سایت گوشکن منتشر شده در این مرحله از جشنواره شرکت داده شده.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۰ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و نهم»

سلام و خدا قوت پست شماره ۵ البته متأسفانه نویسنده این پست هم در سایت به شدت کپ پیدا شده که ما دوست داریم شاهد فعالیت ایشان باشیم!

سلام.
با کمال احترام به پستهای ۲، ۴، ۵، ۶، پست ۱ رو انتخاب میکنم.
به نظر من پستهای خیلی بهتری وجود داشتند که میتونستند به عنوان جایگزین، به جای پست ۳ انتخاب بشند. در واقع، پست ۳ ارزش انتخاب شدن رو نداشت.
با سپاس.