خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و چهارم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و چهار رأی.

پست ششم: آموزش ریاضیات به نابینایان و کم بینایان بخش دوم: ارسال شده در چهارشنبه، نوزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط انجمن موج نور، با یک رأی.

پست پنجم: آموزش حسابداری ۷ – بخش آخر مرور منو های باقیمانده: ارسال شده در چهارشنبه، نهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط قنبر، با دو رأی.

پست چهارم: آموزش ocr کردن متن های فارسی با برنامه ی Readiris: ارسال شده در سه شنبه، هجدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد میر‌قاسمی، با چهار رأی.

پست سوم: آموزش صوتی برنامه ی محبوب اینستاگرام، بخش اول: ارسال شده در سه شنبه، هجدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد ملکی، با هفت رأی.

پست دوم: به دنبال ف. قسمت آخر: ارسال شده در شنبه، پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سید داوود حسینی، با یازده رأی.

و پست منتخب شما: دانلود برنامه GetThere, ترسیم هندسه ی خیابان ها و چهارراه ها به صورت گفتاری ویژه نابینایان: ارسال شده در شنبه، پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مجتبی خادمی، با سی و نُه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: قاصدک.
قاصدک گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی شصت و چهارم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، چهارم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی شصت و چهارم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود آموزش صوتی بازی psycho strike, قسمت چهارم: ارسال شده در سه شنبه، پانزدهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمدحسین قِزِلسُفلا.

2: آموزش زبان بدن قسمت دوم: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رعد بارانی.

3: گذری بر زندگی یک زوج همدل. قسمت نخست: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط کیان.

4: سالن فشن رعد قسمت دوم: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هشتم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رعد بارانی.

5: نکاتی پیرامون آرایش و پیرایش نابینایان این بار از پریسیما: ارسال شده در پنجشنبه، سی و یکم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پریسیما.

6: ۶ خاطره ی جالب و یه آهنگ با صدای خودم تقدیم به شما دوستان (اگه دوست دارین بخونید و دانلود کنید): ارسال شده در شنبه، دوم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پوریا علیپور.

نکته ی اول این که، گزینه های اول، دوم، سوم، چهارم و ششم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این پنج مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

نکته ی دوم این که، در گرداوری و انتشار گزینه ی اول، مهدی عابدی هم سهیم بوده.

نکته ی سوم این که در گرداوری و انتشار گزینه ی چهارم، رهگذر هم مشارکت داشته.

و نکته ی پایانی این که، از اونجا که گزینه ی ششم ترکیبی از خاطره و اجرای آهنگ بوده، این پست به نمایندگی از مجموعه ی خاطرات و آهنگهای اجرا شده توسط نویسنده ی این پست در این مرحله از جشنواره شرکت داده شده.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۴ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و چهارم»

با درود به شما دوستان گرامی. با احترام به همه و به خاطر این که دانشآموزان بیشتر فعال باشند و برای حمایت از اونها منم شماره ۱ رو انتخاب میکنم موفق باشید.