خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و سوم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و شش رأی.

پست ششم: لیست کامل بانک هایی که شعب خود را برای نابینایان دسترس پذیر کرده اند به همراه فایل های آموزشی کار با سامانه: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط انجمن نابینایان ایران، با هشت رأی.

پست پنجم: نکاتی در باره ی زبان و حالات بدن: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط نیایش، با نُه رأی.

پست سوم به طور مشترک: چه خوبه تلویزیون های دسترس پذیر سامسونگ با راهنمای صوتی ویژه آسیب دیدگان بینایی تولید شده: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و هشتم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مجتبی خادمی، به همراه واقعیتی تلخ از درددل یک دوست : قسمت اول: ارسال شده در چهارشنبه، چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی ۳۱۳٫ هر کدام با ده رأی.

پست دوم: معرفی یک برنامه کاربردی جهت عکس گرفتن به صورت سلفی مخصوص ما نابیناها: ارسال شده در شنبه، بیست و سوم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط vahidemperatoor، با یازده رأی.

و پست منتخب شما: بخاری, بستن شیلنگ و تست نشتی: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی ترخانه، با بیست و هشت رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: رعد بارانی.
رعد گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی هفتاد و سوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، بیست و دوم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی هفتاد و سوم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم فروردین هزار و سیصد و نود و شش مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: فصلهای ۱۲ و ۱۳ از جلد چهارم کتاب آنه شرلی هم رسید: ارسال شده در جمعه، بیستم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سارا.

2: Speak english like an american, آموزش درس ۱۶: ارسال شده در شنبه، بیست و یکم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط غزل.

3: دانلود بیست و پنجمین برنامه ۶ نقطه / منتظر سه گانه نوروزی ما باشید!: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط اشکان آذرماسوله.

4: خاطراتی از جنس شب! بخش پنجم: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط فروغ.

5: هات گوش کن: پادکست شماره ۶, ویژه نوروز ۹۶: ارسال شده در دوشنبه، سی اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محسن صالحی.

6: آموزش ساخت فایل زیرنویس به وسیله‌ی Notepad: ارسال شده در شنبه، دوازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و شش، توسط مهدی حیدری.

نکته این که، هر شش گزینه ی این مرحله به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این شش مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۹۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و سوم»

با احترام به پست هاتو هوت محسن به شماره ۴ رای میدم .
بعدا دوباره ده بیس سی می کنم شاید نظریاتم عوض شد