خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و ششم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و هفت رأی.

پست ششم: قانون آیین دادرسی کیفری پست هشتم: ارسال شده در چهارشنبه، بیستم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط احمد عبدالله پور، با یک رأی.

پست پنجم: آموزش کار با عصای گویا، بیا دانلود کن!: ارسال شده در سه شنبه، نوزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط shadow of death، با سه رأی.

پست سوم به طور مشترک: ماجرای اولین تجربه‌ی ساندویچ خوردن دو دوست نابینا: ارسال شده در جمعه، پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط سعید شریفی، به همراه هدیه ی شیرین ادامه ی فصل اول: ارسال شده در شنبه، شانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط ابراهیم، هر کدام با ده رأی.

پست دوم: با دانلود و شنیدن این مستند صوتی با دیدن پله های برقی خوشحال بشید در حد تیم ملی چراکه خودش میبردتون بالا میاره پایین خسته نمیشید خخخخ: ارسال شده در یکشنبه، سی و یکم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط بانو، با بیست و یک رأی.

و پست منتخب شما: آموزش ثبتنام در بام ملی و کار با همراه بام ملی: ارسال شده در یکشنبه، چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط محمد میر‌قاسمی، با سی و دو رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: بیسایه.
بیسایه ی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی هفتاد و ششم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، بیست و هشتم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی هفتاد و ششم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و شش تا چهاردهم تیر هزار و سیصد و نود و شش مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آموزش عملی استفاده از نرم‌افزار سفارش آن‌لاین تاکسی Snap توسط نابینایان: ارسال شده در جمعه، نوزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط انجمن موج نور.

2: بررسی فصلنامه ی تخصصی نابینایان. ویژه والدین و مربیان مرتبط با دانش آموزان نابینا. شماره ی ۲ از مجلد ۳۶: ارسال شده در شنبه، بیستم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط مجتبی خادمی.

3: کودک یا نوجوان بینا، از اینکه با والدین نابیناش، بستگان نابیناش، یا دوستان نابیناش از خونه بیرون بزنه، چه حسی داره؟: ارسال شده در سه شنبه، بیست و سوم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط مجتبی خادمی.

4: دانلود کتابچه کار با potPlayer: ارسال شده در یکشنبه، یازدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مهرداد کوچکزاده.

5: آموزش کامل کار با dropbox: ارسال شده در دوشنبه، دوازدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط محمد میر‌قاسمی.

6: Image to text, یک OCr منحصر به فرد برای اندروید: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مسعود.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۷ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و ششم»