خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و هشتم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و پنج رأی.

پست ششم: دانلود آهنگ جدید مهرداد فوادیان بنام قرار: ارسال شده در یکشنبه، هجدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مهرداد، با سه رأی.

پست پنجم: یه آموزش کوچولو. استفاده از کتابخانه ی برلین در اندروید به راحتی آب خوردن: ارسال شده در دوشنبه، نهم مرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط Mehdi rajabi، با پنج رأی.

پست چهارم: سری جدید از هر دری سخنی بخش ۰: ارسال شده در یکشنبه، هجدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط Eagle، با شش رأی.

پست سوم: اصلاح آقایان با ژیلت و پودر نظافت: ارسال شده در شنبه، بیست و چهارم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط احمدرضا، با پانزده رأی.

پست دوم: دری تازه برای حضور نابینایان در شبکه های اجتماعی. دانلود کتابچه آموزشی کار با توئیتِر: ارسال شده در شنبه، هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط امیر سرمدی، با هجده رأی.

و پست منتخب شما: شهر خبر معلولین. انتشار ۲۱ خبر در شمارگان چهل و ششم: ارسال شده در دوشنبه، بیست و ششم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط امیر سرمدی، با بیست و هشت رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: ندا.
ندای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی هفتاد و هشتم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، اول شهریور نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی هفتاد و هشتم، از بین دوازده پستی که از تاریخ پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم مرداد هزار و سیصد و نود و شش، از طرف کاربران به عنوان پستهای برتر سال ششم فعالیت سایت گوشکن برگزیده شدن، برای انتخاب برترین پست سال ششم فعالیت سایت گوشکن، این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود جلسه ی هفتم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو: ارسال شده در شنبه، شانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط شهروز حسینی.

2: Google OCR For Persian Blinds نسخه نهایی ۱٫۰ منتشر شد: ارسال شده در شنبه، اول آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمود هژبری.

3: قدمی دیگر برای فرهنگ سازی (اولین مستند کامل تصویری از آشپزی یک نابینا): ارسال شده در شنبه، یازدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پوریا علیپور.

4: بخاری, بستن شیلنگ و تست نشتی: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی ترخانه.

5: هات گوش کن: پادکست شماره ۶, ویژه نوروز ۹۶: ارسال شده در دوشنبه، سی اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محسن صالحی.

6: Image to text, یک OCr منحصر به فرد برای اندروید: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مسعود.

نکته این که، گزینه های اول و پنجم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این دو مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۸۵ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و هشتم»