خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و هفتم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و هفت رأی.

پست ششم: دانلود کتابچه کار با potPlayer: ارسال شده در یکشنبه، یازدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مهرداد کوچکزاده، با سه رأی.

پست پنجم: بررسی فصلنامه ی تخصصی نابینایان. ویژه والدین و مربیان مرتبط با دانش آموزان نابینا. شماره ی ۲ از مجلد ۳۶: ارسال شده در شنبه، بیستم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط مجتبی خادمی، با چهار رأی.

پست چهارم: آموزش کامل کار با dropbox: ارسال شده در دوشنبه، دوازدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط محمد میر‌قاسمی، با ده رأی.

پست سوم: آموزش عملی استفاده از نرم‌افزار سفارش آن‌لاین تاکسی Snap توسط نابینایان: ارسال شده در جمعه، نوزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط انجمن موج نور، با نوزده رأی.

پست دوم: کودک یا نوجوان بینا، از اینکه با والدین نابیناش، بستگان نابیناش، یا دوستان نابیناش از خونه بیرون بزنه، چه حسی داره؟: ارسال شده در سه شنبه، بیست و سوم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط مجتبی خادمی، با بیست رأی.

و پست منتخب شما: Image to text, یک OCr منحصر به فرد برای اندروید: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مسعود، با بیست و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: سعید مرتضایی.
سعید گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی هفتاد و هفتم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، سی مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی هفتاد و هفتم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش تا چهاردهم مرداد هزار و سیصد و نود و شش مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: سری جدید از هر دری سخنی بخش ۰: ارسال شده در یکشنبه، هجدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط Eagle.

2: دانلود آهنگ جدید مهرداد فوادیان بنام قرار: ارسال شده در یکشنبه، هجدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مهرداد.

3: اصلاح آقایان با ژیلت و پودر نظافت: ارسال شده در شنبه، بیست و چهارم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط احمدرضا.

4: شهر خبر معلولین. انتشار ۲۱ خبر در شمارگان چهل و ششم: ارسال شده در دوشنبه، بیست و ششم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط امیر سرمدی.

5: دری تازه برای حضور نابینایان در شبکه های اجتماعی. دانلود کتابچه آموزشی کار با توئیتِر: ارسال شده در شنبه، هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط امیر سرمدی.

6: یه آموزش کوچولو. استفاده از کتابخانه ی برلین در اندروید به راحتی آب خوردن: ارسال شده در دوشنبه، نهم مرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط Mehdi rajabi.

نکته این که، گزینه های اول، دوم و چهارم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این سه مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۵ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و هفتم»