خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و چهارم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: نود و نُه رأی.

پست ششم: فصلهای ۱۲ و ۱۳ از جلد چهارم کتاب آنه شرلی هم رسید: ارسال شده در جمعه، بیستم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سارا، با یک رأی.

پست چهارم به طور مشترک: Speak english like an american, آموزش درس ۱۶: ارسال شده در شنبه، بیست و یکم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط غزل، به همراه آموزش ساخت فایل زیرنویس به وسیله‌ی Notepad: ارسال شده در شنبه، دوازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و شش، توسط مهدی حیدری، هر کدام با هشت رأی.

پست سوم: خاطراتی از جنس شب! بخش پنجم: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط فروغ، با شانزده رأی.

پست دوم: دانلود بیست و پنجمین برنامه ۶ نقطه / منتظر سه گانه نوروزی ما باشید!: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط اشکان آذرماسوله، با سی رأی.

و پست منتخب شما: هات گوش کن: پادکست شماره ۶, ویژه نوروز ۹۶: ارسال شده در دوشنبه، سی اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محسن صالحی، با سی و شش رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مهدی ترخانه.
مهدی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی هفتاد و چهارم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز سه شنبه، بیست و چهارم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شدو. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی هفتاد و چهارم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و شش تا چهاردهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: در انتهای گوشکن! قسمت سوم: ارسال شده در جمعه، هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و شش، توسط کامبیز.

2: دانلود برنامه ی KNFBReader برای عکس گرفتن و خواندن از روی متن هر چیز مثلا کتاب: ارسال شده در یکشنبه، بیست و هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و شش، توسط مجتبی خادمی.

3: اپلیکیشن اندرویدی GetThere به فارسی ترجمه شد: ارسال شده در جمعه، اول اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط میثم امینی.

4: آموزش صوتی کار با برنامه Aipoly Vision منتشر شد: ارسال شده در شنبه، دوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط امیر سرمدی.

5: روایت مستقل شدن من: ارسال شده در سه شنبه، پنجم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط سجاد آریان فر.

6: یک کار مشترک از طرف لنا و سارای تقدیم به استاد غزل ها و تک تک هم محلی های گلمون: ارسال شده در پنجشنبه، هفتم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط سارای.

نکته این که، گزینه ی اول به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شده که این قسمت از اون به نمایندگی از تمامی قسمتهای این مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شده.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و چهارم»

۵ و هزاران لایک به پست ۵ . چون برای بار اول بود که خوندمش . لذت بردم و با اجازه سجاد برای دوستام میفرستم .
خیلی کیف کردم

درود. واقعا این بار انتخاب سخته برام! پست های ۲ و ۳ و ۴ هر ستاشون عالی هستن. ولی حالا چون مجبورم فقط یک انتخاب داشته باشم پست شماره ۲ رو انتخاب می کنم

سلام. لازم که در ابتدا به محسن صالحی به خاطر رأیی که از طرف هممحلیها آورد تبریک بگم و همینجا برای محسن و مجموعه ارزشمندش در همه حال و شرایط آرزوی موفقیت و سربلندی داشته باشم.
اما من به پست ۳ رأی میدم.

با سلام خب چون مجبورم فقط ۱ انتخاب داشته باشم با وجود این که پست شماره ی ۳ رو خیلی دوست دارم اما در راستای استقلال هر چه بیشتر نابینایان که پست ۵ به همین موضوع پرداخته پست منتخب من شماره ی ۵ هست با تچکر!