خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و یکم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هشتاد و یک رأی.

پست ششم: دانلود ۲ نمایش از کتاب فارسی ششم، و یک نمایش دستساز خودم: ارسال شده در پنجشنبه، هجدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمدحسین قِزِلسُفلا، با پنج رأی.

پست پنجم: امشبی را در آلاچیق شعر من میهمان باشید: ارسال شده در پنجشنبه، هجدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد ملکی، با هفت رأی.

پست چهارم: مثبت اندیشی ۱: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط امید بدویان، با یازده رأی.

پست سوم: دانلودِ سریالِ ۳ بُعدیِ یاسمین، قسمتِ سوم: ارسال شده در دوشنبه، پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی سعادت، با شانزده رأی.

پست دوم: آدم برفی و پروانه بخش۶: ارسال شده در دوشنبه، پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پریسا، با بیست رأی.

و پست منتخب شما: قدمی دیگر برای فرهنگ سازی (اولین مستند کامل تصویری از آشپزی یک نابینا): ارسال شده در شنبه، یازدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پوریا علیپور، با بیست و دو رأی.

اما اسامی برندگان شش عدد شارژ دو هزار تومنی به مناسبت تولد شش سالگی سایت گوشکن در مرحله ی قبل، عبارتند از: علی اصغر حسنپور، اسماعیل رفاهی، احمدرضا، مهدی مقدسی، امید بقایی و رحیم محجل گلشنی.
ضمن تبریک به شما بزرگواران، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی هفتاد و یکم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، هجدهم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی هفتاد و یکم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: ویژهۀ نابینایان: دانلود آموزش طراحی فرم با استفاده از فرم نگار گوگل: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط بی ادعا.

2: روش درشت کردن محتوای صفحه نمایش در سیستم عامل اندروید و نکات مربوط به آن: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط ندا.

3: مباحثی درباره روشها و راهبردهای تحقیق. گفتار اول: ارسال شده در شنبه، هجدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط صلاح الدین محمدی.

4: سلام عشق: ارسال شده در شنبه، بیست و پنجم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط وحید.

5: یک تولد و یک آلبوم جدید: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هشتم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط کامروز فتحی.

6: آموزش نصب ویندوز از روی فلش با WinSetupFromUSB.1.7: ارسال شده در شنبه، نهم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد سیستم.

نکته این که، گزینه های سوم و چهارم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این دو مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و یکم»

سلام. به رسم ادب از کلیه دوستانی که من رو قابل دونستن و به پستم رأی دادن تشکر می کنم و برای همگی آرزوی پیشرفت و پیروزی در تمامی عرصه ها رو دارم.
رأی من به پست هم استانی مادرم، آقا کامروز فتحیه.
یاشا سین کامروز.

راستی آقا شهروز و پری سیما خانم، ازدواجتون رو تبریک میگم. دیوارای خونه ی عشقتون سبز فسفری و دلاتون آبی آسمونی و آتیش عشقتون هم سرخ سرخ باشه الهی.
خدا به همراهتون