خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
حسابداری : اولین و اصلی ترین گام در کار با نرم افزار حسابداری به همراه آموزش متنی برای علاقه مندان

به نام خدا

با سلام و درود خالصانه خدمت شما عزیزان خودم و هم محله ای های عزیزم

با گسترش نرم افزارهای مختلف و دسترس پذیری نرم افزارهای بانکی که آموزش های آن به بهترین وجه برای ما در محله توسط افراد توانمند قرار گرفته است، با وجود و گسترش این امکانات لزوم کنترل و امنیت حساب و کتاب و دخل و خرج الزامی است و بسیار حیاتی . با ثبت اطلاعات دقیق و صحیح امور مالی در عملیات حسابداری شما به سادگی به اطلاعات ریز و قابل تامل از زندگی شخصی خودتان دسترسی آسان خواهید داشت . به سادگی به مقدار پس اندازهایمان و یا هزینه های انجام داده می رسیم و خیلی راحت می توانیم بدانیم اکنون دخلمان بیشتر است یا خرجمان . به راحتی می توانیم بدانیم که میزان هدایا دریافت کرده ایم ، چه مقدار بهزیستی داده ، چقدر یارانه گرفته ایم و یا سود سپرده هایمان چقدر در این سال است و جالب اینکه خیلی راحت و اتوماتیک میزان سود و زیان را برایمان گزارش می دهد . حتی می توانیم با صدور سند دقیق مقدار هزینه بانکی که بابت کارمزد انتقال بانکی نیز به دست می آوریم را به دست آورده و با مدیریت کامل تر از هزینه های اضافی که می توان جلوگیری نمود ، جلوگیری نمائیم . خلاصه اینکه از همه اینها بگذریم با کار با نرم افزار حسابداری توان انجام این نوع عملیات را در خودتان بالا ببرید . من دقیقا به یاد دارم که انجمن های فعال حتی حسابداری را برای نابینایان آموزش داده اند. و اینگونه هم وقتتان را پر خواهید نمود و هم تجربه موفق از مدیریت خانه و امور مالی را تجربه خواهید نمود.

چندی قبل اقدام به مرور نرم افزار حسابداری نمودیم و اینجانب با شما منوی اصلی آن را مرور کردیم . این نرم افزار رایگان بود و در بازار بخش نرم افزارهای کاربردی امور مالی قابل دریافت است . اما اکثر منوهای این برنامه قابل پشتیبانی توسط نرم افزارهای صفحه خوان نابینائی است . بخشی از آن فاقد برچسب است که می توان با کمی آزمایش و خطا بر روی آن همانند سایر مواردی که می توان برچسب گذاری نمود و آن را سهل الوصول برای نابینائی نمود و برخی از آن هم نمی توان برچسب گذاری نمود که نام بانک ها در ایجاد حساب و تراز آزمایشی و منوی اولیه گزارشات و تنظیمات از این قبیل هستند که بخش بانک ها را می توان بعد از انتخاب به نام بانک انتخاب شده دست یافت ، در بخش گزارشات که موضوع با در شبکه و خارج از شبکه است می توان به فیلدهای آن که شش تا است دست یافت و در بخش تنظیمات هم بعد از عبور از مرحله اول اکثرا قابل پشتیبانی هستند . شناسائی این موارد تا تغییر برخی از نگارش ها ثابت است و با کار با آن می توان به سادگی تغییرات را هم مدیریت نمود .

تذکر ” برچسب گذاری با کشیدن دست بصورت سریع به سمت بالا و راست انجام می گیرد و می توان هر نامی را برای قسمت مربوطه نام گذاری نمود .

توضیحات اجمالی را در بخش های قبل بیان نمودیم و در اینجا به مرور اسناد و نحوه سند زدن که اولین و آخرین مرحله حسابداری است می پردازیم . نگارش های جدید این برنامه با تغییراتی در قسمت پائینی سمت چپ بخش تراکنش ها را داریم با انتخاب آن صفحه جدید بالا می آید که با کشیدن دست بر روی قسمت پائین صفحه کلماتی از قبیل پرداخت ، دریافت ، انتقال و لیست بیان می شود که این چهار کلمه را با یکدیگر بیان می کند و در واقع از سمت چپ صفحه می خواند . اگر دست را به سمت بالا بیاوریم یک دکمه بدون برچسب می خواند و بعد هم همان چهار کلمه را با هم مجددا می خواند لذا برای اینکه مراحل بعدی راحت باشیم اولین دکمه بدون برچسب سمت چپ تصویر را پیدا کرده و با کشیدن انگشت به سمت بالا و سمت راست آن را برچسب گذاری می کنیم . برای نوشتن نام مناسب این دکمه سند پرداخت را من نوشتم و شما می توانید همان پرداخت و یا تراکنش پرداخت و یا پرداخت ها را نام بگذارید .

تراکنش پرداخت :

با زدن روی این دکمه نام گذاری شده صفحه ای بالا می آید که برای ثبت سند و یا تراکنش هزینه ای و یا همان پرداخت می توانیم اعداد و ارقامی را به شرح زیر ثبت کنیم .

با مرور صفحه از بالا یک دکمه بدون برچسب است که می توانید آن را با عنوان صفحه اصلی نام گذاری کنید و دکمه بدون برچسب بعدی را با نام توضیحات نام بگذارید که اولی با انتخابش به صفحه اصلی می رویم و دکمه توضیحات نیز ما را به راهنمائی نحوه انجام عملیات همان بخش هدایت می کند بعد سریال و شماره سندی که داریم ثبت می کنیم می آید که کاملا اتوماتیک انتخاب می شود و به روز سند می رسیم که اگر متعلق به همان روز باشد از آن عبور می کنیم و به ساعت ثبت سند می رسیم و بعد دکمه ماشین حساب و فیلد ویرایشی مربوط به مبلغ می رسیم که در این سند برای اینجانب همواره سند پرداخت با صفحه کلید آماده گشوده می شود در این محل عدد مربوط به هزینه را به ریال می زنیم البته در تنظیمات می توانید ریال را به تومان تبدیل کنید اما چون تجارت ایران بر مبنای ریال است بهتر است همان ریال باشد . بعد از ثبت عدد بهتر است صفحه کلید را ببندید ! اگر صفحه کلید باز باشد برای تغییر تاریخ نرم افزار با کندی عمل می کند و اغلب عمل نمی کند و ما مجبور خواهیم بود که یکبار منوی تاریخ را ببندیم و بعد برای بار دوم اقدام به تغییر تاریخ نمائیم . و همچنین برای تعیین عضو خانواده هم همین مشکل به وجود می آید پس بعد از ثبت اعداد بهتر است صفحه کلید را ببندید تا دچار مشکل نشوید یعنی یک بک بزنید . با حرکت به منوی پرداخت به می رسیم که در دکمه پرداخت به مختصر توضیح داده که حسابی که پول بابت آن می پردازید که با باز کردن آن تمام دسته بندی حساب ها بالا می آید حالا دسته حساب مورد نظر را انتخاب می کنید که در اینجا اغلب ما برای خرید این سند را صادر میکنیم پس باید هزینه ها را انتخاب کنیم . و از هزینه ها هم هزینه مورد نظر را انتخاب و در منوی هزینه ای باز هم هزینه خرد را انتخاب می کنیم و اگر نداشت از قسمت افزودن هزینه ، هزینه مد نظرمان را ثبت و انتخاب می کنیم که در بخش پرداخت به آن هزینه نمایش داده خواهد شد. با حرکت به سمت جلو از حساب می آید که بر روی دکمه آن قرار می گیرید که توضیحی اندک دارد که از کدام حساب ما پرداخت کرده ایم که اغلب یا صندوق است یعنی جیبمان و یا مستقیما از بانک پرداخت کرده ایم که با انتخاب آن صفحه جدید بالا می آید که در نرم افزار فعلی صندوق و بانک ها را دارد که اگر بخواهیم از این دو منو بپردازیم منوی آن را باز می کنیم و اگر چند حساب متعدد داریم حساب مورد نظر را انتخاب می کنیم و اگر به غیر از صندوق ها و بانک ها بود گزینه بیشتر را می زنیم و تمام دسته بندی ها ظاهر و ما با انتخاب حساب مورد نظر از دسته آن ، حساب مد نظر در سند پرداخت ظاهر می شود حالا اگر بخواهیم توضیحی بنویسیم و یا عضو را تعیین کنیم یعنی این هزینه برای فرد خاصی از خانواده باشد دکمه بیشتر را می زنیم و در غیر اینصورت با عبور از دکمه بیشتر تراکنش را ثبت می کنیم . با این اقدام ما در واقع سند هزینه ثبت کرده ایم اما با مراجعه به گزارشات مقدار هزینه ها و یا مانده بانک را بصورت صحیح مشاهده می کنیم .

توضیح اینکه در واقع ما از بحش تراکنش ها و اسناد پرداخت و دریافت تمام امورات را می توانیم ثبت کنیم و یا حساب مورد نظرمان را اضافه کنیم و منوی آن هم در سمت چپ پائین صفحه اصلی است و هم می توانیم از دکمه بدون برچسب بالای صفحه اصلی سمت راست که من با نام منوی اصلی برچسب گذاشته ام و با انتخاب تراکنش ها به این سند برسیم و آن را ویرایش کنیم که توضیحات اصلی را در بخش لیست اسناد خواهم گفت .

با ثدر ریان صدور هر نوع سند ، اگر سند پرکاربرد باشد می توانیم دکمه میان بر را انتخاب کنیم که خودش نام مناسب با عنوان حساب انتخاب می کند و اگر مبلغ در تمامی تراکنش ها یکسان می باشد می توان مبلغ هم در ساخت این میان بر درج کنیم ولی اگر مبالغ در هر سندی متفاوت است بهتر است اول بدون مبلغ میان بر را بسازیم و بعد مبلغ را درج کنیم و هر بار بعد از ساخت میان بر می توانیم بدون معطلی و درج مبلغ از منوی میان بر ها و یا الگوها به سادگی و با سرعت سند صادر نمائیم .

با ثبت سند ما بصورت اتوماتیک به صفحه اصلی هدایت می شویم و اعلام می شود که سند با موفقیت صادر و ذخیره گردید .

سند دریافت :

سند دریافت هم نوع دیگر سند است که ما اگر منافعی کسب نموده باشیم اقدام به ثبت این نوع سند می نمائیم بدین منظور از قسمت منوی اصلی و تراکنش ها و یا اگر ساده تر بخواهیم سندی صادر کنیم از قسمت پائین صفحه اصلی و سمت چپ با انتخاب تراکنش ها وارد مرحله انتخاب نوع سند می شویم که در بالا نوع پرداخت آن بیان شد و اکنون برای سند دریافت از سمت چپ به سمت راست دکمه بدون برچسب را انتخاب و ابتدا برچسب می گذاریم که بهترین نام سند دریافت است یا تراکنش دریافت و یا دریافتها است بعد از انتخاب نام برچسب برای صدور سند بر روی آن کلیک می کنیم . سند صادر شده همانند سند پرداخت است فقط سند دریافت بالای آن درج شده است و به جای پرداخت به و از ، دریافت از دارد که با قرار گرفتن روی دکمه آن که توضیحات مختصر دارد به منوی انتخاب حساب می رویم و اغلب درآمدها را انتخاب و از سرفصل درآمدها نوع درآمد و سپس درآمد خرد را انتخاب می کنیم بهد به عنوان به حساب می رسیم که اغلب یا نقدا دریافت نموده ایم که صندوق و یا بانک واریز نموده ایم که بانکها و حساب مورد نظرمان را انتخاب میکنیم و اگر هم سرمایه گذاری نموده باشیم سرفصل دارائی ها و اگر بدهکاری داده باشیم در قسمت بدهی ها را انتخاب می کنیم و اگر هم مستقیما قسط پرداخت کرده باشیم این امکان برایمان فراهم است که از منوی وامها با انتخاب حساب درآمد اقدام به پرداخت قسط نمائیم . مابقی همانند سند پرداخت است فقط تفاوتش در عنوان حساب ها بود .

توضیح اینکه اگر ما در پرداختهایمان چک داده باشیم و یا در دریافت هایمان چک گرفته باشیم در منوی آن وارد می شویم و در ادامه صدور سند قسمت چک را تیک می زنیم و با انتخاب چک منوی جدیدی می آید که شماره چک و تاریخ دریافت چک و … می آید که با تکمیل مشخصات و ثبت آن و صدور یک سند چکی دقیقا روز و تاریخ سررسید وصول و یا پرداخت چک به ما اعلام می شود و در هزینه ها و یا درآمدهایمان محاسبه می شود و روزی که وصول و یا پرداخت شود به حساب بانک معرفی شده و یا از حساب بانکی معرفی شده پرداخت می شود . اگر ما چک بابت درآمد و دریافت داشته باشیم در تراز آزمایشی در سرفصل دارائی ها بخش اسناد دریافتنی مبلغ آن مشخص و درج است و اگر سند هزینه ای باشد و ما چک داده باشیم دقیقا در سرفصل بدهی ها و اسناد پرداختنی به مبالغ آن می توانیم دست یابیم . و برای انجام عملیات صدور اسناد مربوطه از قسمت عملیات در صفحه اصلی و یا با مراجعه به منوی اصلی نرم افزار و بخش چک ها و انتخاب اسناد پرداختنی و یا دریافتنی به آن دست یافته و عملیات پاس چک را انجام خواهید داد که با درک این آموزش قطعا بخش عملیات را هم برچسب گذاری خواهید نمود و سریعتر و ساده تر به صدور اسناد مختلف اقدام خواهید نمود .

سند انتقالی :

از صفحه اصلی و پائین صفحه سمت چپ و با انتخاب تراکنش ها از سمت چپ به سومین دکمه بدون برچسب می رسیم که آن را هم سند انتقالی برچسب گذاری نمائید . این سند هم مانند اسناد قبلی است فقط اینکه ما بین حساب های بانکی بخواهیم انتقالی انجام دهیم و یا پولی را برداشت کرده ایم اما هنوز هزینه ای انجام نداده ایم از این سند استفاده میکنیم قطعا چک در این سند معنی ندارد و کاربردی نیست . یا بخواهیم پولی را دستمان است و قبلا سند آن را تحت عنوان صندوق صادر کرده ایم و حالا به حساب بانکی بریزیم از این نوع سند استفاده می کنیم . در اینجا عنوان ها انتقال از دارد که حساب مربوطه را انتخاب می کنیم و عنوان انتقال به دارد که با انتخاب حساب مورد نظر و تکمیل ما بقی فرایند و ثبت آن اقدام به صدور سند می کنیم و با هر بار ثبت نهائی ما به صفحه اصلی هدایت می شویم .

لیست اسناد :

از منوی تراکنش ها بر روی صفحه اصلی و راست ترین دکمه بدون برچسب و نام گذاری آن به عنوان لیست اسناد و یا لیست تراکنش ها به اسناد مختلف صادر شده دست پیدا می کنیم . اگر همه تراکنش ها را انتخاب کنیم تمامی اسناد را به ترتیب صدور و تاریخ را مشاهده می کنیم . اگر بخواهیم سندی را ویرایش یا حذف کنیم از این محل اقدام خواهیم کرد بدین ترتیب که با انتخاب و یا دوبار ضربه زدن روی سند مورد نظر پنجره ای باز می شود که اگر در صفحه نبود کمی صفحه را بالا میکشیم و اگر حذف سند را بزنیم سند مربوطه حذف خواهد شد و اگر ویزایش بزنیم می توانیم حساب ها و مبالغ و سایر مشخصات که نیاز به تغییر داریم را تغییر دهیم و با ثبت آن اقدام به اصلاح سند نمائیم در اینجا با ثبت تغییرات سند مورد نظر بسته و ما به ابتدای لیست اسناد هدایت می شویم. اگر بخواهیم راحت تر به اسناد دست پیدا کنیم اگر بدانیم سند دریافت بوده و یا پرداخت و انتقالی با انتخاب سربرگ مورد نظر به سند مربوطه راحت تر دست پیدا میکنیم البته جستجو هم دارد که من امتحانش نکرده ام .

اما بخشی هم در نظر گرفته شده است که برای حساب های بانکی است که برای شما پیامک بانکی می آید و آن بانک نامش در نام بانکهای نرم افزار موجود است . اگر شما پیامک بانکی دریافت میکنید و این نرم افزار را نصب کرده اید مبلغ تراکنش به صورت خودکار و اتوماتیک در تابلوی اعلانات شما می آید که با انتخاب آن  سند برای شما ظاهر شده که شما با انتخاب فقط عناوین حساب ها و ثبت آن بدون ورود به نرم افزار سند ثبت خواهید کرد و اگر بنا به هر دلیل نتوانستید از منوی تابلوی اعلانات سند صادر کنید از منوی اصلی بخش پیامک های بانکی می توانید به آن فیلد دست یابید و با انتخاب صدور سند اقدام به صدور سند نمائید .

خب اکنون نمی دانم که دویست و پنجاه کلمه شد یا نه اما تو رو خدا ببخشید که این همه نوشتم .

امروز مطلبی خواندم که حسابداری و امور مالی در واقع در جهان به عنوان اولین شغل پردرآمد است و لازم است که شما برای احاطه و تسلط بر آن از مخارج و درآمدهای کوچک شروع کنید و بر آن مسلط شوید . در پناه دادار جان آفرین شاد و سربلند باشید .

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «حسابداری : اولین و اصلی ترین گام در کار با نرم افزار حسابداری به همراه آموزش متنی برای علاقه مندان»

درود
علی جان ازت ممنونم و خدا را شاکرم که برای این نوشته همانند رنج نامه اولین اردو ننوشتی ؟ ببین همون دیگی که تمبک تو شد و عدسی به تو در اردوی قبلی اعطا نمود براساس دخل و خرج ثبت شده اصفهانی های محترم بوده ولی اغلب اینان اینگونه بر اصل حسابداری اهتمام ندارند و با چرتکه حساب کتاب میکردند و اکنون عده قلیلی هم هم اکنون در حال سیستمی نمودن این برنامه ها هستند . به هر حال از برنامه های ارائه شده شما سپاسگزارم هر چند که کتابخانه شما مرا بد جوری به دردسر انداخت و تا به توصیه دوستی اصل فشرده را حذف نکرده بودم مرور گر و صفحه خوانم کار نمی کرد خ خ خ خ حالا خوب بود که اطمینان داده بودی اصلاح شده داداش .
مقاله ای خواندم که پانزده شغل برتر دنیا اولی آن بازی با ارقام است و همین حسابداری است و بعدش هم مشاوره است …
اگر روزی احساس نیاز به این نرم افزار کنی من مطمئن هستم سرعت انتشار و گسترشش میان نابینایان خیلی زیاد می شود . مطمئن باش سودمند و مفید .البته خصوصیات افراد در مناطق مختلف حس نیاز را متفاوت نموده است از این جمله منطقه ما و قوم و طایفه ما اصلا حساب و کتاب ندارند و وقتی به نتیجه می رسند دقیقا از کسب نتیجه منحرف می شوند .اما دوستان بنده در مهاجر از سمنان هستند و دقیقا بعد از چندین سال متوجه شدم که نسبت به ما خیلی منظم تر و دارای حساب و کتاب مالی بوده و هستند .
ممنون که هستی و این محله با مدال های با ارزش شما روز به روز بهتر و سرآمد تر خواهد شد .پیروز باشید

درود قنبر جان شناسنامه شما رو که خوندم یاد اوایل خودم افتادم البته هنوز هم رنجور میشم از این نوع بی فرهنگی ها ولی دستم زیرِ سنگ هستش
یه سوال من برنامه حساب داری هلو رو خریدم ولی به علتی که بعضی از گزینه ها رو نمی خوند صفحه خوانم دل سرد شدم و خیلی نیازمند یه نرم افزار برای pc هستم که بتونم دخلو خرج انبار و فروشگاه و بانک ها و جیبم رو دقیق محاسبه کنم ممنون میشم راهنمایی کنی
به یه برنامه نویس هم درخواست نوشتن یه چنین برنامه ای رو دادم ولی ۲سال هست که هی امروز و فردا میکنه باهام

درود
شادمهر عزیز ، خوشحال هستم که در میان اهالی این محله افرادی همچون شما هستند که به دنبال برنامه امور مالی زندگی هستند .
پیشرفت علم و دانش و دسترس پذیری روز افزون امکان بهره مندی ما از نرم افزارهای مختلف را زیاد نموده است .
سیستم اندروید شرط اول است که شما می بایست یک گوشی اندروید داشته باشید .البته اگر نداشتید می توانید نرم افزاری است که با مشورت دوستان در سیستم کامپیوترتان نصب کنید و بعد این نرم افزار را با کمک آن در لب تاب خودتان نصب و عملیات حسابداری را شروع کنید .
از بازار و دسته نرم افزار های کاربردی و امور مالی که در آن نرم افزارهای متعدد هستند نرم افزار رایگان پارمیس همراه را دانلود و نصب کنید .شرایط آن را در مباحث قبلی و اولین مطلب آموزش حسابداری نوشته ام .
بعد از نصب ابتدا باید اقدام به معرفی حساب های بانک و سایر حساب های خصوصی اعم از بانک ها ، چک ها ، وام ها و سپرده ها نمائید . دقت بفرمائید هنگام تنظیم حساب بانک ها یا هر حساب دیگر که دارای مانده قبل از دوره مالی هستند باقیمانده آن را باید در هنگام ثبت حساب در محل مانده از قبل یا تحت همین عنوان درج کنید تا خود سیستم بصورت خودکار تراز دارائی و بدهی شما را مشخص کند این موضوع در وام ها با علامت تیک که قبلا خرج کرده ام فرایند تنظیم حساب ها را تکمیل می کنیم .
بعد از تکمیل دقیق این فرایند با حساب های بانکی و مستندات صورتحساب ما می توانیم به راحتی با توضیحات بالا و ممارست و تمرین اقدام به ثبت تراکنش های خودمان نمائیم .
دکمه های بدون برچسب وجود دارد که برخی را می توان برچسب گذاری نمود و به راحتی با آن کار نمود .و برخی را هم نمی توان برچسب گذاری نمود که دقیقا با عنوان در شبکه و خارج از شبکه می توان با چند بار انجام موقعیت مکانی آن را یاد گرفت و به سهولت گزارش گیری و سایر عملیات را انجام داد .
این نرم افزار فاقد منوی مستقیم فاکتور خرید یا فروش است اما در بخش هزینه ها موارد جزئی هزینه ای زیاد و فراوان دارد و همچنین در بخش درآمدی نیز سرفصل فروش دارد و اگر گزینه های مورد نظر شما را نداشته باشد دقیقا م یتوان حساب مورد نظر را اضافه بفرمائید .مثلا اگر بخواهیم کالائی را بصورت نقد و نسیه بفروشیم به سند دریافت می رویم و بخش دریافت از به سرفصل درآمد ها رفته و منوی فروش و بعد زیر منوی مورد نظر را انتخاب می کنیم و در بخش به حساب به سرفصل اشخاص رفته و فرد مورد نظر را انتخاب کرده و با درج کل مبلغ سند را ثبت می کنیم و اگر بخش از مبلغ را نقدا دریافت کرده باشیم دوباره به سند دریافت می رویم و اینبار دریافت از را سرفصل اشخاص انتخاب کرده و نام شخص و اگر نقد گرفته باشیم به حساب را صنوق ها و کیف پول انتخاب میکنیم و با ثبت مبلغ و سند دقیقا مانده حساب اشخاص مبلغ واقعی بدهی را به ما نمایش خواهد داد و وقتی که به گزارش صورتحساب برویم تمام ریز تراکنش حساب را به ما گزارش می دهد .
من نیز به دنبال هلو بودم اما نتوانستم قبل از خرید آزمایشش کنم و بی خیالش شدم .و نرم افزار اندرویدی آن اصلا اغناء ننمود مرا .فعلا خودم در حال کار با همین نرم افزار هستم و به نسبت رافع که دیگران با آن کار میکردند با این نرم افزار خودم به سادگی و آسانی کار میکنم و بسیار هم لذت می برم .
امیدوار هستم که حداقل راهنمائی را برایتان انجام داده باشم .در هر شرایطی در خصوص راهنمائی برای حسابداری حاضر به راهنمائی هستم .و خوشحال می شوم بتوانم کمکی ناچیز برای دوستان باشم .

سلام مجدد به شما قنبر جان خیلی خیلی ممنونم از توضیحات کاملت حقیقتا من به تازگی کار کردن با گوشی های اندروید رو یاد گرفتم ولی صادقانه بگم لذت و علاقه ای ندارم به این نوع استفاده از گوشی وبا کامپیوتر بیشتر احساس راحتی دارم
اطلاع دارم که با نصب نرم افزاری این امکان فراهم میشه که برنامه های اندروید رو روی pc اجرا کرد
ولی من به دنبال نرم افزاری هستم که برای خوده pc طراحی شده باشه و دست رس پذیری کامل برای ماها
اگر محبت کنی و برای من پیگیر بشی بسیار ممنونت میشم دوسته خوبم

درود
خواهش می کنم برادر عزیز ، اول خوشحال هستم که توانسته ام پاسخ شما را بنویسم .بعد هم واقعا هنوز نتوانسته ام چنین نرم افزاری را بیابم .تا چند ماه قبل با کمک بچه ها و خانواده امور مالی خودم را با رافع در کنار این نرم افزار انجام می دادم اما کامپیوتر سوخت و نمی توانم آن را رافع را می گویم روی ویندوز ۶۴ بیت نصب کنم .هلو را هم نیافتم تا نسخه آن را امتحان کنم .اگر بتوانم و بشود که آن را برچسب گذاری نمود به دنبالش خواهم رفت اما اغلب برنامه های حسابداری سوای اندروید را صفحه خوان هایمان پشتیبانی نمی کنند و افراد هم نمی توانند درک صحیح داشته باشند .البته اکسل بهترین آن است و در نرم افزار معرفی شده اندروید تبدیل به اکسل هست که تا الان من امتحان نکرده ام .باز هم بر روی چشم .حتما از همین طریق در صورت دست یابی منتشرش خواهم نمود .

درود بر شما والا بنده که اون قدری پول ندارم که حسابش را بدارم یعنی پولی نیست که نیازی به حسابداری داشته باشه یه حقوق معلمی هست که اونم از سرش که نگاه کنی بدون دقت تا تهش را می بینی ولی از این نرم ابزار خیلی خوشم اومد امیدوارم که دوستان استفاده کنن موفق باشی دوست عزیز

درود
معلم نستوه و فداکار خسته نباشید .ثبت چند رویداد ساده در هر روز چندان وقت نخواهد گرفت اما اکثر مردم ایران اصلا حوصله ثبت این وقایع را ندارند که علاوه بر مدیریت خانه و هزینه های آن می توان آن را نوعی سرگرمی دانست .از مزایای آن با یک نگاه به تراز مالی می توان کل هزینه ها و درآمدها و موجودی حساب های بانکی و صندوق و همچنین بدهی ها و طلب را شناسائی نمود .مبالغ وامها و سودی که در سنوات آتی خواهیم پرداخت و خلاصه اینکه کمک به افزایش سپرده ها و پس انداز می شود و برای مثال همین امروز چک دارم که این نرم افزار از سه روز قبل در حال یادآوری است و از بروز مشکلات که بواسطه ترافیک بالای امورات و از یاد بردن موجب آن می شود می توان جلوگیری نمود .در این نرم افزار حتی می توان با تعیین عضو خانواده میزان درآمد و هزینه فرد را به سادگی به دست بیاوریم .قطعا برنامه ریزی و کنترل هزینه هائی که بواسطه این اعداد وارقام به دست می آوریم رشد زیادی را برای ما به ارمغان خواهد آورد .
من در خدمت شما دوستان عزیز هستم و خودم حتی مالیات و کسورات بازنشستگی را هم ثبت می کنم .قبوض برق و آب را و در انتهای سال و با نگرشی که دارم و مقایسه با سال قبل میزان رشد و یا عدم تغییر را بررسی و هم وقتم را پر می کند و از روند غیر قابل لمس که در زندگی اکثر ما هست و این نرم افزار آن را مهیا می کند مطلع می شوم .بعد از بستن حساب ها در پایان سال دقیقا میزان سود و یا زیان را نمایش می دهد و ما متوجه می شویم درست است که وام گرفته ایم و هزینه کردیم اما میزان سود و زیان واقعی را به ما نمایش میدهد و خیلی برای یک کارمند مثمر فایده و ثمر خواهد بود.موفق باشید شما دوست گرامی .

سلام و درود بر عمو قنبر گرامی
خوب که هستید به لطف یگانه دادآر نیک خواه
خب من باید اول برم اون آموزشای قبلی شما رو در ورد کپی کنم و بعد بیام سراغ این آموزش و بعد که اینا رو خوب یاد گرفتم در اولین فرصت برم توی بازار و این اپ رو دانلود و نصب کنم
البته اگه وقتم اجازه بده
به هر حال عمو مرسی بابت این آموزشای عالی
وقتتون بخیر و شادکامیر شبتون خوش و خدا نگهدار

درود بر احمد جان خودم ، حقوقدان و وکیل پایه یک محله البته بعد از بانو خانم دیگه .
الحمدالله در پناه دادار و به لطف الطاف بیکران شما عزیزان خوبم و در حال جدال با ضد قانونی ها و ظلم های مسئولان محلی با این مردم بیگناه که با نداشتنشان باید ظلم مدیران مدارس دولتی را بر گرده ضعیف خودشان تحمل کنند و با پرداخت وجوه مختلف وزیاد به امید تحصیل فرزندانشان باشند که بعید است .!
اما لازم نیست که بروید و آموزش های قبلی را بگیرید و یا بعد از خواندن به دنبال نرم افزار بروید .ابتدا نرم افزار را دانلود کنید که کم حجم است و نصبش کنید و بعد یک چرخ پشتک بارو بزنید در آن که برخی موارد دستتان بیاید و صفحه را بالا بکشید وقتی که توانستید تراکنش ها و عملیات و گزارشات را بیابید کار تمام است و می توانید با امتحان صدور یک سند و درج حساب ها و … در منوی صدور سند یک تجربه شیرین و به یاد ماندنی را به یادگار برای خود تجربه کنید .تا وارد نرم افزار نشوید و عملی عملیات حسابداری را تجربه نکنید قطعا آموزش ها سنگین خواهد افتاد .
پیروز باشید استاد بزرگوار .

دیدگاهتان را بنویسید