خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دلم گرفته بود، یه کتاب انگلیسی آوردم که حرف بزنم!

سلام بچه ها. خوبین؟ واااای مردم از گرما. آهان من چطورم؟؟ خب راستش اومدم اصلا همینو بگم!
بچه ها سفر مشهدم رو رفتم، کوتاه بود ولی چسبید، خیلی هم چسبید. از حس سبک شدنی که با هر بار زیارت رفتن بهم دست میداد، تا خریدهام که مثل همیشه نقره جات هم توی سبد خریدم بود و این بار یه دستبند فیروزه و یه انگشتر یاقوت خریدم، تا 3 روز بودن کنار دوستای خوب و بینظیر و پیدا کردن 2 تا دوست که با هم خواهر بودن، و اینقدر صمیمی و خودمونی بودن که همون لحظه ی اول که دیدمشون احساس کردم چند ساله همدیگه رو میشناسیم، همه ی اینا واسه یه تجدید روحیه و انرژی بهانه های خوبی بودن و انصافا هم بعد از سفر خیلی حالم عوض شد، اما این عوض شدن حال زیاد طول نکشید.
بچه ها باز دلم سفر میخواد، اما این بار یه جای دور از آدمای اطراف و زدن به دل طبیعت. دلم میخواد خودم باشم و خودم! خسته ام، از قضاوتای نا درست، از حرفهای ناحقی که پشت سرت میزنن، از دورنگی و دورویی آدما. دلم هوای تازه میخواد، یه جایی که بتونم توش خودمو رها کنم و هر چیزی توی دلم هست رو با تمام وجود فریاد بزنم، جوری که خدا صدامو بشنوه و بغلم کنه! آره، دلم یه آغوش گرم از جنس دستای خدا میخواد، دلم یه شونه، دلم 2 تا گوش که فقط مال خودم باشن و هر چقدر خواستم واسشون درد دل کنم، دلم تنهایی، دلم دوری و نبودن آدما رو میخواد.
شاید نشه، ولی اگر میشد و اتفاق میفتاد، فریاد میزدم جای زخمایی که رو دلم هست و هیچ گوش زمینی ای حاضر به شنیدنشون نیست، فریاد میزدم و شکایت میکردم که آخه تا کی باید آدما با معیار خودشون قضاوتت کنن؟ فریاد میزدم که خسته ام، خسته!
آخ که اگر همین خستگی رو هم میشد فریاد زد، چقدر شونه های آدم سبک میشد. اما اینجا اگر فریاد بزنی، از فریاد خستگیت هم 100 جور قضاوت مختلف میشه!
لعنت به این قضاوتها!
از حال و روز من که بگذریم، این بار هم دست پر اومدم. احتمالا خیلیاتون که زبان میخونین، کتاب american accent training رو میشناسین. این کتاب، گام به گام، نحوه ی صحبت کردن و تلفظ کلمات و جملات انگلیسی رو با شما کار میکنه تا بتونین مثل یه native صحبت کنین.
کتاب رو با حجم 300 مگ از
اینجا
دانلود کنین.
امیدوارم مفید باشه!
مثل همیشه، دوستون دارم و این یه تعارف نیست، همه ی زندگی منه.
لحظاتتون سرشار از لبخند خدا!