خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

شش شارژ دو هزار تومنی برنده شوید در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتادم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد رأی.

پست ششم: باز من اومدم با یه شعر اینبار لری: ارسال شده در پنجشنبه، یازدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سجاد رشیدی، با یک رأی.

پست پنجم: سریال صوتی(سفر) قسمت ۱: ارسال شده در شنبه، بیست و دوم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی عابدی، با پنج رأی.

پست چهارم: یادداشت پنجم: وضعیت آموزش افراد نابینا در استان کردستان: ارسال شده در چهارشنبه، نوزدهم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مؤسسه رفاه نابینایان شهرستان سقز، با هشت رأی.

پست سوم: آموزش تبدیل فایلهای با پسوند .doc و .docx به mp3: ارسال شده در یکشنبه، شانزدهم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط علی اکبر خویی، با پانزده رأی.

پست دوم: مذهبی: دو شعر از من برای امام رضا: ارسال شده در سه شنبه، نهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط ثنا، با هفده رأی.

و پست منتخب شما: آموزش پست فرستادن در سایتهای وردپرسی به وسیله ی نرمافزار وردپرس در اندروید اختصاصی محله نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و ششم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی نوروز‌بیگی، با بیست و چهار رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مسعود میر خلف.
مسعود گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

قبل از این که بریم سراغ مرحله ی هفتادم، این نکته رو اضافه کنم که ضمن تبریک تولد شش سالگی سایت گوشکن، به این مناسبت، در پایان این مرحله، به جای یک شارژ، شش عدد شارژ دو هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

و حالا میرسیم به مرحله ی هفتادم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، شانزدهم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شش عدد شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

در مرحله ی هفتادم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم دی هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آدم برفی و پروانه بخش۶: ارسال شده در دوشنبه، پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پریسا.

2: دانلودِ سریالِ ۳ بُعدیِ یاسمین، قسمتِ سوم: ارسال شده در دوشنبه، پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی سعادت.

3: دانلود ۲ نمایش از کتاب فارسی ششم، و یک نمایش دستساز خودم: ارسال شده در پنجشنبه، هجدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمدحسین قِزِلسُفلا.

4: امشبی را در آلاچیق شعر من میهمان باشید: ارسال شده در پنجشنبه، هجدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد ملکی.

5: مثبت اندیشی ۱: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط امید بدویان.

6: قدمی دیگر برای فرهنگ سازی (اولین مستند کامل تصویری از آشپزی یک نابینا): ارسال شده در شنبه، یازدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پوریا علیپور.

نکته این که، به جز گزینه ی ششم، پنج گزینه ی اول به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این پنج مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۸۱ دیدگاه دربارهٔ «شش شارژ دو هزار تومنی برنده شوید در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتادم»

سلام. ضمن تبریک ششمین سالگرد تأسیس سایت گوش کن، اگه خود ستایی تلقی نمیشه، با اینکه می دونم در قیاس با گزینه های دیگه شانسی برای خودم متصور نیستم، اما به ۶ رأی میدم، چون واقعا برای تهیه ی اون مستند وقت گذاشتیم من و دوستم فرهاد. بازخورد خوبی هم در آپارات داشته که خیلی بابت این موضوع خوشحالم.
ببخشید کمی حرف زدم.
اما اگه پست من این جا کاندید نمیشد، انتخابم پست ۱ بود. ولی واقعا ۶، ۶، ۶ رو می پسندم.
شاد باشید همگی