خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

معرفی حامی مالی در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و ششم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و نُه رأی.

پست ششم: گزارش بازدید از بخش نابینایان موزه ملی +گزارش صوتی و عکس: ارسال شده در یکشنبه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط اشکان آذرماسوله، با سه رأی.

پست پنجم: طرز تهیه املت به روشی کاملاً نابینایی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هفتم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی، با پنج رأی.

پست چهارم: رنگ شناسی: ارسال شده در پنجشنبه، پنجم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رهگذر، با شش رأی.

پست سوم: نکاتی پیرامون آرایش و پیرایش نابینایان این بار از پریسیما: ارسال شده در پنجشنبه، سی و یکم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پریسیما، با هفت رأی.

پست دوم: گوشه ای از خاطرات من از زندگیم: ارسال شده در چهارشنبه، سیِ دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط کاظمیان، با بیست و سه رأی.

و برترین پست سال پنجم فعالیت سایت گوشکن از نظر شما: ترجمه تکمیل شد | عیدی مجتبی خادمی به دوستان نابینا: برنامه ی نزدیک‌یاب، به زبان فارسی و با آموزش صوتی و دفترچه راهنمای متنی کامل: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی، با بیست و پنج رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: هادی ضیایی فر.
هادی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

قبل از این که بریم سراغ مرحله ی شصت و ششم، لازم هست این نکته رو اضافه کنم که با توجه به این که جشنواره ی کندوکاو مورد توجه مسئولین محترم شرکت پکتوس قرار گرفته، با توجه به رایزنیها و هماهنگیهایی که انجام شده، شرکت محترم پکتوس آمادگی خود برای حمایت مالی از جشنواره رو اعلام کرد و پرداخت جوایز ویژه ی پایان جشنواره رو به عهده گرفت. اینجا لازم هست که از مسئولین شرکت محترم پکتوس که در گذشته هم نگاه ویژه و مثبتی به رویدادهای اینچنینی در محله داشتن، نهایت تشکر رو داشته باشم.

و حالا میرسیم به مرحله ی شصت و ششم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، هشتم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی شصت و ششم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: “دانلود جلسه ی هفتم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو: ارسال شده در شنبه، شانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط شهروز حسینی.

2: راهکارهایی برای نوشتن یک پایان نامۀ خوب حقوقی، گام اول انتخاب موضوع: ارسال شده در دوشنبه، هجدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط فهیمه تقوی.

3: باز خوانی یک تصنیف با صدای خودم: ارسال شده در جمعه، بیست و دوم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط وحید خورشیدی.

4: سازمان بهزیستی واقعا به زیستی است؟ مناسب سازی: ارسال شده در یکشنبه، سی و یکم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط اسماعیل ترکی دستگردی.

5: معرفی و آموزش برنامه ی WhiteNote [نوت سفید]: ارسال شده در سه شنبه، دوم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط میثم خاتمی نیا.

6: دانلود آلبوم دکلمه ی نامی برای تو، اثری از هم محله ای خوب و هنرمندمان، لِنا: ارسال شده در شنبه، سیزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط روابط عمومی.

نکته ی اول این که، چهار گزینه ی اول به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن و این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این چهار مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

نکته ی دوم این که، گزینه ی دوم حاصل همکاری مشترک خانم دکتر فهیمه ی تقوی و آقای دکتر مهرداد زمانی هست.

و نکته ی آخر این که، گزینه ی ششم حاصل هنر و تلاش هم محلی خوبمون لِنا هست که از طرف روابط عمومی محله ی نابینایان منتشر شده است.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۰ دیدگاه دربارهٔ «معرفی حامی مالی در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و ششم»

سلام با عرض ارادت به لنای عزیزم که بی نهایت زیبا دکلمه می کنه.
پست شماره دو و تشکر بسیااار از خانم دکتر عزیزم و آقای دکتر زمانی بزرگوار.

درود و آرزوی موفقیت برای شهروز گرامی.ی تشکر از صمیم قلب برای کسانی که ب پست ۶ رای دادن چون جایی نمی تونستم ببینمشون تا ازشون قدردانی کنم.رای من تنظیم های ناب خود شما و گزینه ۶ هست.شاد باشی.