خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نظرسنجی مهم در مورد زمان تعلیق موقت فعالیت سایت برای تقسیم سرور و تحقق اهداف وعده داده شده. حتما شرکت کنید!

خب سلااام بچه ها

اومدم نظر موافق شما رو بگیرم و کارمو انجام بدم.

به امید اینکه توی گرما حسابی ترکیده باشید و جونی واسه نظر مخالف دادن واستون نمونده باشه، پست پیشتازم رو سفارشی می کنم.

مدیریت، فقط پاک کردن یا اضافه کردن نوشته و کامنت و نام کاربری نیست. مدیریت یعنی حواست به افزونه های سایت، امکانات جانبی، سلامت سرور، سلامت لینک ها، رفتار بچه ها با هم دیگه در محله، هدایت اختلافات به سمت بیرون سایت، خیلی وقت ها رفع اختلافات، تولید محتوای مفید، و حفظ خط مشی محله باشه.

کاری که من کمتر بلدم و معمولا نتونستم همیشه خیلی قوی انجامش بدم.

خب مدیریت که نخوندم.

ذاتمم که مدیریتی نیست.

مثل این مدیر های نالایق مملکتی می‌مونم که شانسی هولوکی افتادند توی دفتر مدیریت و دارن از هول حلیم توی دیگ خفه میشن.

خلاصه که من به این نتیجه رسیدم که یکی دیگه از معنی های مدیریت، اینه که هرجا دیدی اشتباه کردی، یا اصلا هرجا دیدی راه بهتری هست، سریع تصمیمت رو عوض کنی، به بهتر بودن تصمیم جدیدت نسبت به قبلی اعتراف کنی، و جلوی ضرر رو هرچه زودتر بگیری. مدیریت این نیست که لجوج و جسور باشی و مغرور به این معنی که تصمیمت رو حتی اگه اشتباه باشه عوض نکنی تا به همه بیخودی ثابت کنی تصمیم اولم درست بوده.

خب؟ آیا الان اومدم اعتراف کنم که کار های بهتری با سرور محله میشه انجام داد؟ بله. دقیقا همینه.

ما باید از ابتدای کار، سرور محله رو که فیزیکی و بزرگه، به چهار قسمت تقسیم می کردیم ولی این کار رو نکردیم و الان هر سرویسی بخواهیم روی این سرور به این بزرگی که تقسیم بندی نشده راه بندازیم، با سرویس های دیگه قاطی میشه و کار به خوبی پیش نمیره.

ما باید از این سرور با این همه امکانات، چهار عدد سرور مجازی خوب بکشیم بیرون. اولی برای سایت. دومی برای کنفرانس های همیشگی محله یا تیم تاک که الان دانش آموز ها دارن از خدمات عمومی تیم تاک برای گپ و گفت توی بازی ها در سرور های دیگه استفاده می کنند و ما می خواهیم خدمات اختصاصی محله رو راه بندازیم. سومین سرور مجازی ای که ما از سرور اصلی محله می کشیم بیرون میشه مربوط به سرویس هایی که میشه روی ویندوز راه انداخت. و سرور چهارم مربوط به رادیوی اینترنتی محله برای گوشیدن به آموزش ها و محتوای شش سال پیش محله تا به امروز و تا به آینده به صورت 24 ساعته و همیشگی با کیفیت عالی.

خب؟ اومدم اینا رو بگم که بپرسم با توجه به اینکه ضامن اجرای سرویس های دیگه در محله اینه که ما سرور رو به چهار قسمت تقسیم کنیم، و با توجه به اینکه اون اول به دلیل عجله برای انتقال سریعتر، به فکرمون نرسیده بود این کار رو بکنیم، با توجه به اینکه هنوز چیز زیادی از شروع کار در سرور جدید نگذشته، آیا موافقید یک بار برای همیشه سایت به مدت یکی دو هفته از دسترس خارج بشه تا امکاناتجدید اضافه بشه؟

اگه اکثریت نظر بدید که این کار رو نکنم، من فعلا دست به هیچی نمی زنم ولی بدونید منابع محله، با این همه پولی که داریم ماهیانه پرداخت می کنیم، به خاطر تقسیم نشدن سرور داره هدر میره و ما از یک درصد از ظرفیت این سرور هم استفاده نمی کنیم. 99 درصد سرور داره هرز میره. خلاصه که تصمیم با شما. من قبول دارم اشتباه کردم و کم‌تجربگی و حواس‌پرتی خودم رو قبول دارم.

به هر حال، اونقدر شهامت داشتم که اومدم گفتم که بچه ها گرداننده ی محله ی نابینایان اشتباه کرده و الان میخواد جبران کنه. شما مایلید این اتفاق بیفته یا مایل نیستید.

پارامتر موافقت شما، از پارامتر تاریخ انجام کار، برای من خیلی مهمتره.

پس این فرم نظرسنجی که این پایین گذاشتم رو تکمیل کنید ببینم باید چیکار کرد:

چون قبلا فقط یه بار از این نظرسنجیها داشتیم نحوه پر کردنش رو که خیلی هم آسونه کوتاه توضیح میدم.

کافیه سؤال رو بخونید، بعد هر کدوم از جوابها که مورد نظرتون بود، روی دکمه رادیوییش که بالای همون جوابه، یا روی خود جواب یه بار Space یا Enter بزنید تا انتخاب بشه و در نهایت روی دکمه Vote هم Space یا Enter بزنید تا نظرتون ثبت بشه.

حواستون به اینم باشه که فقط یکی از گزینه ها رو میتونید انتخاب کنید.

فرم نظرسنجی زمان تعلیق موقت فعالیت سایت در راستای ارتقاء سرویسها

از رای شما سپاسگزاریم.

Loading ... Loading ...

دیدگاه‌ها غیرفعالند.