خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتاب گویای جامع نکات حقوق مدنی: تألیف دکتر مهرداد زمانی، دکتر فهیمه تقوی مندی، سروش تکلو

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز هم‏محله ای. امیدوارم حال همگی خوب باشه و ایام به کام. کتابی که قبلا توو محله معرفی کرده بودم و در واقع اثر اینجانب و دو تن از دوستان هستش که یکی از اونها یعنی آقای زمانی هم عضو محله هستن توسط دانشگاه تهران ضبط شده و جا داره اینجا از خانم ایزدی و همکارانشون کمال تشکر رو به عمل بیارم. نسخه نرم‏افزار این کتاب هم در دست تهیه هستش که انشالاه به زودی وارد بازار میشه.

خب ابتدا میپردازم به معرفی کتاب.

معرفی کتاب:

این کتاب همونطور که از اسمش پیداست مجموعه نکات حقوق مدنیه. در این کتاب سعی شده که نکات مهم حقوق مدنی با نصری ساده و بر اساس ترتیب خاص کنار هم چیده بشن. تفاوتش با کتاب قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی مرحوم استاد کاتوزیان اینه که استاد بر اساس ترتیب مواد کتاب رو نگاشتن ولی ما به ترتیب مواد پایبند نبودیم و سعی کردیم در هر مبحث مطالب مرتبط رو کنار هم بیاریم. نکات قوانین خاص حقوق مدنی مانند قانون مسوولیت مدنی و قوانین جدید مانند قانون بیمه اجباری وسایل نقلیه موتوری مصوب 95 نیز در خلال مباحث مطرح شده. آرای وحدت رویه تا اسفند 95 نیز ذیل مباحث گرداوری شده. در آخر هر مبحث نیز گزیده ای از پرسشهای آزمونهای سالهای قبل که به نظر ما مهمتر بودن آورده شده. تعدادی سوال تألیفی هم داره که در پایان بخشهای کلی مانند اموال، تعهدات و … درج شده.

معرفی نویسندگان:

1- فهیمه تقوی مندی: در حال حاضر دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه تهران و وکیل پایه یک دادگستری هستم و در آزمون جامع دکتریپذیرفته شدم.

2- مهرداد زمانی: ایشون هم از اعضای نابینای محله و در حال حاضر دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه تهران و وکیل پایه یک دادگستری هستن. ایشون هم آزمون جامع رو پذیرفته شدن.

3- سروش تکلو: ایشون از دوستان بینا و دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه شهید بهشتی و کارآموز وکالت هستن. البته کارآموزیشون تموم شده و منتظر اختبار هستن. ایشون هنوز در آزمون جامع شرکت نکردن و به همین خاطر از عنوان دکتر استفاده نکردن.

نشر این کتاب رو موسسه محترم دوراندیشان انجام داده که جا داره از زحمات این انتشارات نیز اینجا تشکر کنیم.

در پایان امیدوارم برای همه دوستان مفید باشه.

دوستان عزیز، از اون جایی که حجم کتاب نزدیک به پانصد مگابایت هستش تصمیم گرفتیم فایل رو در سه بخش آپلود کنیم. شما میتونید سه فایل رو از لینکهای زیر به ترتیب دانلود کنید:

قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم

به امید موفقیت همه دوستان