خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

4گفتگوی توپ با 4تن از همسرنوشتیهای گل و دوست‌داشتنی استان فارس

درود  بر شما خوبان

همانطور که در پست قبلی به آگاهی رساندم در سفری که به شهرستانهای داراب و شیراز داشتم گفتگوهایی با چند تن از دوستانمون انجام دادم که هرکدام بنوبۀ خود شنیدنی هستند.

بنا داشتم هر یک را در پستی جداگانه تقدیم کنم ولی تصمیم تغییر کرد و هم اکنون و همینجا همه آنچه را که با خود از سفر آوردم تقدیم میکنم که مبادا دعوایی بشه که آقاجون مال منو زودتر بده خخخخ.

  1. 1. گفتگو با جناب آقای هاشم فرهمند

اولین گفتگوی من مربوط به جناب هاشم فرهمند ساکن جنت‌شهر داراب است که همانطور که قبلا گفتم ایشان در مرکز اطلاعات 118 کار میکنند که بد نیست با تجربه این دوست گرامی آشنا شویم شاید بتواند الگویی برای دیگران در زمینۀ اشتغال قرار گیرد.

پس گفتگو من با هاشم فرهمند را از

اینجا با فرمت mp3 و حجم 12 مگابایت

و از

اینجا با فرمت OGG و حجم 4مگابایت

و عکس هاشم را از

اینجا

 

دریافت کنید.

  1. گفتگو با جناب آقای عبدالباقی فاضلی:

 

گفتگوی بعدی با جناب عبدالباقی فاضلی هست که در پست قبلیم درباره ایشان توضیحاتی دادم و عرض کردم که ایشان دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاه هستند که سالها به وعظ و خطابه پرداخته اند و همچنین بعنوان کارشناس در بهزیستیهای اهواز و شیراز مشغول بکار بوده اند و در واقع یکی از پیشکسوتان نابینا محسوب میشوند که از ایشان بخاطر وقتی که به من و ما دادند صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم.

لهجۀ شیرازی ایشان بر شیرینی این گفتگو می‌افزاید. در ضمن از ایشان خواستم خطابه ای کوتاه بعنوان نمونه برای ما داشته باشند که ایشان هم لطف کرده دقایقی را به خطابه و سخنرانی پرداختند که عمدتا اخلاقیست و دوستان میتوانند خطابه ایشان را هم بشنوند.

 

 

گفتگوی من با جناب فاضلی را از

اینجا با فرمت mp3 و حجم 18مگابایت

و از

اینجا با فرمت OGG و حجم 8مگابایت

و از

اینجا خطابه ایشان را با فرمت mp3 و حجم 7مگابایت

و از

اینجا با فرمت OGG و حجم 4مگابایت

و تصویر جناب فاضلی را از

اینجا

 

دریافت فرمایید.

 

  1. گفتگو با خانوادۀ جناب داوود حسینی

این گفتگو هم بسیار شنیدنی هست که توصیه میکنم از دستش ندهید. به جناب داوود خان حسینی بخاطر داشتن همسری چنین مهربان تبریک گفته فقط آرزو میکنم که روزی اجازه دهد جناب حسینی با عصا و به تنهایی رفت و شد کند خخخخخ.

گفتگوی من با خانواده جناب داوود حسینی را از

اینجا با فرمت mp3 و حجم 20مگابایت

و از

اینجا با فرمت OGG و حجم 10مگابایت

و تصویر جناب داوود حسینی و همسر محترمش را از

اینجا

 

دریافت فرمایید.

 

4گفتگو با جناب جواد حسینی

خب جناب جواد خان حسینی را دیگه کمتر کسی هست که نشناسد، جوانی دیر‌نابینا اما بسیاار پر‌تلاش و کوشا.

جواد قبلا در تهران زندگی میکرد ولی بخاطر رفتن خانواده‌اش به شیراز ایشان هم همراه میشود در شیراز به فعالیت‌هایش ادامه میدهد دوباره مشتریانش را پیدا میکند و کلا از رفتن به شیراز راضی است، او دیگر در خانه کار نمیکند بلکه دفتر کاری دارد که نحوه اجاره کردن دفتر هم شنییدنی است.

جواد می‌گوید که کسانی که در دو فن ترجمه زبان انگلیسی

و تند‌نویسی و تایپ بینایی تبحر و تخصص داشته باشند میتوانند از او کار دریافت کنند و چنانچه کار و سفارش موجود باشد میتوانند روزانه بین 75تا100هزار تومان درآمد داشته باشند.

پس کسانی که میخواهند با او کار کنند حتما و حتما توجه داشته باشند که هم مترجم زبان انگلیسی و هم وارد به تایپ و ویرایش بینایی بطور کامل باشند پس چنانچه کسی دارای این دو ویژگی نیست اول سعی کند توانمندی و مهارتش را در این دو بخش ارتقا دهد و از تماس بی‌مورد با او خودداری کند.

09354167938

گفتگوی من با جواد  حسینی عزیز را از

اینجا با فرمت mp3 و حجم 10مگابایت

و از

اینجا با فرمت OGG و حجم 5مگابایت

و نمونه‌ای از کار عملی ایشان را از

اینجا با فرمت mp4 و حجم 4مگابایت

و تصویر جناب جواد خان حسینی را از

اینجا

 

دریافت و لذتشو ببرید.

امیدوارم این تلاشها و اقدامات اندک و ناچیز من، ذره‌ای در ایجاد انگیزه در شما دوستان خوبم برای تلاش و کوشش بمنظور زندگی بهتر مفید فایده قرار گیرند

دیگر حرفی نیست جز آرزوی کامیابی کامروایی بهروزی پیروزی و خوش اقبالی برای تکتک شما مهربانانم.

سالم و سعادتمند باشید

مهرتان جاودانه.

۴۱ دیدگاه دربارهٔ «4گفتگوی توپ با 4تن از همسرنوشتیهای گل و دوست‌داشتنی استان فارس»

درود. خو دمت که گرم, و دستتم ندرده. ولی این همه رو حالا چه جوری به گوشم آخه.
ای کاش هر کدومشو تو یه پست جدا گونه میذاشتی و مصاحبه ها رو هم به متن پیاده سازی میکردی تا بیناها هم اَ این لطفت بهره مند بشند.
و دیه اینکه هنو درج عکس تو محله رو نیاموختی عمویی آیا؟
کلاً اَ هر کدومش میتونستی یه پست پرباری در بیاری.
اول در باره ی طرف مینوشتی, و بعدشم مصاحبه رو به صورت متن و در نهایت هم لینک دانلود میذاشتی.
خلاصه که درسته یه زمانی کشور رو اداره میکردی, ولی اینگاری نتونستی اندوخته های خودتو اَ این سفر اداره کنی.
میگم: یه مصاحبه هم با خودت ترتیب بده. خیلی جالب میشه اَ خودت بپرسی و جوابش هم بذاری واسه مون تا بیشتر اَ تجربیاتت بهره مند بشیم.
چاکر خواهتیم عمووووو.

علی کی میره این همه راهو یعنی میگی مینشستم همه مصاحبهها را مینوشتم!! نوچ علی منو این همه کار! محاله خخخخخ. نه علی درج عکس رو هنوز یاد نگرفتمش تو ورد درج کردم ولی وقتی میآوردمش تو محله پیست میکردم عکسها نمی اومد. باید یه چند روزی بیام پیشت شاگردی کنم.
علی برای اینکه همه بتونند از فایل صوتی بهره ببرند اگه دقت کرده باشی با فرمت او جی جی هم گذاشتم که حجمشون خیلی کمتر شده.
خلاصه که کاستیها و کار نابلدیهای منو به توانمندی و کاردانی خودتون ببخشایید بضاعت من در همین حد هست. درست میگی علی خیلی بهتر از این میتونست بشه ولی خب دیگه شوما ببخشید. مرسی از حضورت اگر یهویی نمیتونی همه رو دانلود کنی خب یکی یکی دان کن پیروز باشی علی گل.

درود بر عرفان عزیزم. اول که از محبتت سپاسگزارم و دوم اینکه حمید رو چند روزی با هم بودیم شاید این بودن باهم زیادی باعث شد که نتونم دربارش خوب فکر کنم یا شاید موضوعی برای گفتگو به ذهنم نرسید. جای گفتگو با گوشه نشین گرامی هم خالیه پیشنهاد هم دادم ولی مقبول نیفتاد امیدوارم در کارهای بعدی به گفتگو با این دوستان خوب و فعال بپردازم. به هر حال تشکر میکنم از حضورت عرفان گرامی شاد و شادان باشی دوست خوبم.

درود بر گزارشگرِ افتخاریِ محله شیراز و مقبره هافظ و سعدی تداعیِ خاتراتِ دو هفته سفرِ رویاییِ من و خانواده در دورانِ عجیبِ نو جوانیست همیشه شیراز و شیرازیها را دوست داشتم و البته اصفهانیها همواره خود و خانواده محترمتان شاد و سر بلند باشید

درود بر آقا سجاد گرامی خوشم آمد که خوشت آمد. من که دوست ندارم و مایل نیستم که بچههای نابینا و خانوادههاشون مستمسک اهداف خاص قرار گیرند. قطعا دیگرانی هستند که میتوانند چنین کنند ولی من شرمنده.
از حضورت سپاسگزارم دوست خوبم.

سلام
فقط در یک کلام میتونم بگم:
که عالی به توانِ بی نهایت عمو جان
راستی قراری که با حاج صادق گذاشتی
هنوز هم سرِ جاش هست که انشا الله؟
فقط چند روز زودتر خبرم کنید
تا برنامه ریزی کنم
اگر شد ببینمتون
همواره سایه تون مستدام

سلام و درود بر عمو حسین نازنین و خوبم
خوب که هستید عمو جانم
خب من همه ی فایلای صوتی رو دانلود کردم و چون که فعلاً حال و حوصله ی خوندن کتاب حقوقی که در فهمش کمی گیر کردم و اعصابم رو خطخطی کرده رو ندارم میشینم این فایلای خوب رو میگوشم
اوه چه جالب فک نمیکردم که آقا جواد هم در شیراز سکنا گزیده و در شهر ما ارتزاق میکنند
به هر حال عمو مرسی بابت این فایلای خوب
راستی از همایش جامعه بینا شهروند نابینا عمو اگه فایل خوب و کاربردی داشتید در محله قرار بدید
به هر حال مرسی عمو و روز و ایام به کام و خدا نگهدار

سلام بر کاکو حسین گرامی و کوشا برای من هم سعادتی بود که اندکی در خدمت شما بودم اما همان اندک بسیار خوش گذشت راستی اگر میدانستم که با دستهایی چنان پر و پیمان به اصفهان مراجعت میفرمایید به کمکتان میشتافتم خخخخخ مخلص شما هستم خیلی زیاد موفق باشید ..

سلاااام بر علی گل گل گلم. از مهمان نوازی صادقانهتون صمیمانه سپاسگزارم علی جان. این افتخاری بود که نصیبم شد. سلامهای گرم مرا خدمت خانواده معزز و گرامی ابلاغ بفرمایید. پیروز و کامروا باشی دوست مهربون و نازنینم.

درود بر عموی محله دوتا مصاحبه های آخری را گوش کردم واقعا کار آقای جواد حسینی تحسین برانگیزه امیدوارم روز بروز به مهارتهاشون افزوده بشه . و همچنین باید به این بانوی مهربان تبریک گفت که شوهری قدردان دارند و به آقای داوود حسینی هم باید تبریک گفت که همسری مهربان و دلسوز در کنار خود داشته و دارند و خوبه که به این نکته اشاره بشه عشق در این زندگی دوجانبه بوده و چقدر عالی که این خانم به این نکته اشاره کردند که اخلاق خوب شوهرشون توی زندگی موثر بوده امیدوارم همچنان دریای محبت توی زندگیشون موج بزنه . عمو سپاس از زحماتتون

خواهش میکنم اسجان. منم برای تو گلبانو آرزوی سعادت و خوشبختی دارم و امیدوارم که خودتم روزی یکی بشی مثل اون بانوی گرامی و مهربون و یه آدم قدردان و قدرشناس در کنارت باشه. پیروز باشی مهرت پایدار مهربانو.

از عالی جنابان علا الدین امیر سرمدی و هاشم فرهمند بخاطر حضور در پست و ابراز لطفی که به حقیر دارید صمیمانه تشکر میکنم امیر جان وظیفه خودم میدونم که هر مورد مفید و خوشایندی را با هم محله ای ها به اشتراک بذارم. با آرزوی کامیابی و بهروزی برای همه شما گرامیان.

سلام به آقا حسین عزیز
من بعد از دانلود فایل ها و بعد از گوش کردن و دقت فراوان اومدم که کامنت بدم ،بسیار مطالب آموزنده و قابل تفکر زیادی در این مصاحبه ها وجود داشت که برای شخص من بسیار مفید و آموزنده بود
اول آرزوی موفقیت روز افزون برای تک تک مصاحب کننده های شما دارم
و بعد هم دست شما رو به گرمی می فشارم برای زحمتی که کشیدین
سپاس گذارم

سلام بر عمو حسین بزرگوار
دانلود کردم و گوش دادم. صحبت های زوج خوشبخت خیلی جالب و تاثیر گذار بود. یک مستند جالب میشه ازش ساخت و منو به یاد فیلمهای نوستالوژی می اندازه.
در مورد مورد اول هم واقعا جا دارد که انجمن ها با مخابرات و سازمان ۱۱۸ برای به کارگیری نابینایان و کم بینایان در این مرکز اقدام کنند. البته اگر همت کنند. خخخ
اما مورد آقای حسینی خیلی جالب بود. کارآفرینی و اشتغال زایی از علایق من بوده و هست و خواهد بود.
ممنون از تلاشتون. موفق و پیروز در پناه حق

دیدگاهتان را بنویسید