خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یک نکته ی بسیار مهم اضافه شد. حتما بخوانید. اندرویدی ها؟! با مطالعه ی این پست، به راحتی در کنفرانس های صوتی محله شرکت کنید! مشکل اندروید، با اتاق کنفرانس صوتی محله، حل شد!

بچه های اندرویدی؟ قطعا این مشکل براتون پیش میاد! پس حتما ادامه ی نوشته رو بخونین. اگه به یکی از کانال های محله جوین بشین، دیگه نمیتونین ازش خارج بشین! حتی اگه تیمتالک رو ببندین، و مجدد باز کنین. با باز کردن سرور گوش کن، باز به همون کانالی که قبلا جوین شده بودین جوین میشین، و حتی اگه روی نقطه ی بالای صفحه ضربه بزنین و به سالن اصلی محله برگردین، صدای حضار سالن رو نمیشنوین، و نمیتونین باهاشون حرف بزنین.

برای حل کردن این مشکل، باید

۱: تیمتالک رو باز کنین،

۲: انگشتتون رو روی سرور گوش کن که بالای صفحه قرار داره نگه دارین، تا مشخصات سرور روی صفحه نمایش داده بشه.

۳: صفحه رو پیمایش کنین، تا به گزینه ی last joined channel برسین.

۴: تیک این گزینه رو بردارین.

۵: گزینه ی بعدی، اسم اون کانالیه که شما توش گیر افتادین! مثلا، /مدرسه. با ضربه زدن روی این گزینه، صفحه کلید گوشی باز میشه. اینجا، شما باید اسم کانال رو پاک کنین، و فقط / رو نگهدارین.

۶: با یه back صفحه کلید رو ببندین، و ok رو لمس کنین.

توجه. این پست، حتما در آینده بروز رسانی میشه! پس همیشه بهش سر بزنین.

برای کسب اطلاع از اتاق کنفرانس صوتی وب سایت محله ی نابینایان، از

این پست،

و

این صفحه

بازدید فرمایید

قبل از مطالعه آموزش محمد با اجازه خودش نکته ای رو از طرف کادر مدیریت محله اضافه میکنم.

بچه ها! توی ورژنهای پایین اندروید مثل ورژن ۴، نیازی به انجام مراحل این آموزش نیست.

در واقع بهتره قبل از هر کاری ببینید در حالت عادی گوشیتون توی تیمتاک رفت و برگشت صدا رو انجام میده یا نه و اگه به مشکل خوردید اون موقع با این آموزش مشکلتون مرتفع میشه.

 

سلام رفقا. خوبین؟؟ امیدوارم که حال دلتون حسابی خوب باشه. خب بچه ها! روز گذشته، به لطف تیم مدیریت، اتاق کنفرانس صوتی محله راه افتاد، و حساااابی خوش به حالمون شد. از حالا به بعد، خیلی راحت میتونیم دور هم جمع بشیم، و از اطلاعات، و تجربیات هم توی زمینه های مختلف، استفاده کنیم.

خب! از دیروز که این امکان به محله اضافه شد، بچه ها با خوشحالی به

این صفحه

حجوم آوردن و رمز دریافت کردن! حالا این وسط یک مشکل بزرگ، داشت خود نمایی میکرد. بچه هایی که از کامپیوتر و لپتاپ استفاده میکردن، به راحتی، و بدون مشکل، میتونستن از تیم تالک استفاده کنن، و لذت ببرن. ولی بچه های اندرویدی یه مشکل بزرگ داشتن.، و اون این بود که میکروفن اندروید توی تیم تالک کار نمیکرد! در واقع، اندرویدی ها فقط میتونستن شنونده باشن، و پیام متنی بفرستن.

صبح امروز با یه تحقیق کوچولو فهمیدم که تیم تالک، با برنامه های دیگه فرق میکنه، و فرقش اینه که زمانی که برای اولین بار اجرا میشه، بخش دسترسی ها رو نمیاره که بتونیم بهش اجازه بدیم که از میکروفن دستگاه استفاده کنه. برای این که بتونیم توی تیم تالک از میکروفن دستگاهمون استفاده کنیم، باید از طریق مسیری که در ادامه براتون مینویسم، اجازه ی تیم تالک، از میکروفن رو صادر کنیم.

برای این کار، باید،

۱: تنظیمات گوشی رو باز کنیم،

۲: از بین گزینه های داخل تنظیمات، برنامه ها رو باز کرده، و از بین برنامه های موجود، تیم تالک رو انتخاب کنیم،

۳: بعد از انتخاب تیم تالک، اطلاعات برنامه باز میشه، و ما باید دسترسی ها رو باز کنیم،

۴: اولین گزینه ی دسترسی ها، میکروفنه که خاموشه. ما برای روشن کردن میکروفن، باید اول جای گزینه رو در نظر بگیریم، و بعد، برای لحظاتی تاکبک رو غیر فعال کنیم، و درست، روی گزینه ی میکروفن، یه ضربه بزنیم، که میکروفن روشن بشه.

پ.ن. بچه ها؟ اگه تاکبک روشن باشه و روی میکروفن ضربه بزنین، قطعا خطای هم پوشان سازی دریافت میکنین، و میکروفن روشن نمیشه.

خب. بعد از انجام این کار ها، به راحتی میتونین تیمتالک رو باز کنین، وارد اتاق گوش کن، که قبلا با استفاده از آموزش سعید توی تیم تالکتون فعالش کردین بشین، به کانال دلخواهتون جوین بشین، و به راحتی با حضار اون کانال، به صورت صوتی، صحبت کنین.

پ.ن. در نظر داشته باشین که برای صحبت کردن باید انگشت خودتون رو روی TX که پایین، سمت راست صفحه قرار داره نگه دارین، و پس از اتمام صحبتتون، انگشتتون رو بردارین. توجه. صدای شما، هم زمان با حرف زدنتون داره برای بچه ها پخش میشه. پس یادتون باشه که اگه خواستین به مجتبی فحش بدین، اول دستتون رو از روی TX بردارین، و بعد فحش بدین.

یادتون نره که دوستون دارم!