خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود3فصل آخر از جلد چهارم کتاب آن شرلی

سلام به همگی. برید کنار دستم پره. این آنی رو کجا بذارم از کت و کول سقوط کردم بابا! طولش ندم. هرچند هر دفعه این رو گفتم بیشتر طولش دادم. به جان خودم سعی می کنم طولش ندم.

بچه ها خلاصه مطلب اینکه سارا همچنان با اینترنتش و همچنین با قفسهش مشکل داره و مذاکراتشون هنوز جواب مثبت نداده و بله رو نگفته. چیزه اینترنت که بله نمیده خراب شد کجا بودم چی شد هیچ چی ولش کن بر می گردیم سر مسیر مستقیم.

سارا اینترنتش گیر داره و قفسهش هم نمی دونم چی شد. بنا بر این3فصل آخر از جلد4آن شرلی رو داد من واستون بیارم محله. سارا سلام به همه رسوند و گفت جلد4با این3فصل دیگه تموم شده و باید ببینه جلد پنجم با ocr کردن قابل خوندن میشه یا نه. آخه این4جلد به توضیح سارا اگر درست فهمیده باشم تی اکس تی بودن و فقط لازم بود ویرایش بشن که سارا زحمتش رو کشید و حسابی دستش درد نکنه. اما جلد پنجم حسابش جداست و باید ببینه باهاش چیکار می تونه کنه. آنی دوست های محله دعا کنیم سارا موفق بشه باقیه کتاب رو هم به زبون صفحه خوان فهم ترجمه کنه.

خوب دیگه به نظرم هرچی پیام امانتی از سارا دستم بود نوشتم و فقط مونده لینک دانلود3تا فصل آخر از جلد چهارم کتاب آن شرلی که

ایناهاش!

خوب دیگه با اجازه من برم ببینم کجا آروم و درسته به هم بریزمش. آخ جون!

همگی خیلی زیاد شاد باشید هم محلی ها! می بینمتون!