خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
کاملترین جزوه ی گویای کوتاهنویسی زبان انگلیسی.

بسم الله الرحمان الرحیم.

دوستان همراه هممحله ای سلام. حال و احوالتون خوبه انشا الله؟ خدا را شُکر.

باز هم من با یک فایل آموزشی دیگر به این محله وارد شدم.

ممکنه بعضی از شما دوستان بگویید جزوه ی کوتاهنویسی زبان انگلیسی که به خط بریل موجوده و دسترسپذیرتر است. در پاسخ به شما دوستان عرض میکنم که به گفته ی سرکار خانم پروین مدیر رسمی کانال دنیای روشن در شبکه ی پیامرسان سروش, هدف از تهیه ی این جزوه بیشتر  جهت استفاده ی معلولین بیناییست که در بزرگ سالی دوچار مشکل بینایی شده اند و در یادگیری خط بریل دیرآموز هستند.

همچنین به لحاظ تفکیک علائم کوتاهنویسی به 9 درس, برای سایر دوستانی که بصورت گذرا و مقطعی به این جزوه نیاز پیدا میکنند, آسانتر مورد استفاده قرار میگیرد.

خُوب, دیگه بیش ازین زیاده نویسی نمیکنم و از شما علاقه مندان به این جزوه ی کامل که توسط خانم پروین تهیه و تنظیم و با سعی و کوشش مدرس ارجمند سرکار خانم نهری ضبط و تدریس گشته است, دعوت میکنم که این آموزش ارزشمند را با حجم 126mb از این لینک دانلود بنمایید.

برای پیوستن به کانال دنیای روشن در سروش 2 راه وجود دارد.

  1. وارد پیام‌رسان سروش شوید دکمه سمت راست در بالای صفحه ی گوشی را انتخاب نمایید و وارد گزینه‌های آن شوید، گزینه در حال رشد را انتخاب کنید و وارد دسته های تخصصی شده به کانال دنیای روشن میرسید از آن جا روی دنبال کردن ضربه بزنید تا به ما بپیوندید.

۲. ازین لینک استفاده کنید.

http://sapp.ir/www.donyaye_roshan.ir

همچنین جهت پیوستن به گروه واتساپی دنیای روشن میبایستی پیامکی به شماره موبایل 09135925108 آقای محمد شریفی ارسال نمایید.

تا درودی دیگر بدرود و خدا حافظ.

*سید کیان*.,6.8.1396 خورشیدی.

 

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «کاملترین جزوه ی گویای کوتاهنویسی زبان انگلیسی.»

سلام. از این که فعالیت بانوان نابینا برای ضبط آموزش داره زیاد میشه واقعا خوشحالم! امیدوارم که هر روز آموزشهای بیشتری اینجا ببینیم و دوستان در کارشون موفق باشن! از شما هم ممنون که فعالیتهای بچه ها رو با ما به اشتراک میذارین!

دیدگاهتان را بنویسید