خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نسخه ی گویای کتاب درسی عربی پایه یازدهم به همت آموزشگاه شهید سامانی اصفهان منتشر شد

سلام دوستان

با توجه به اینکه شاید خیلی از شما کتابخوانه ی دانشآموزی رو دیر به دیر چک کنید، همینجا به اطلاع شما می رسونم که کتاب عربی پایه یازدهم هم به کتابخونه ی شما دانشآموزان عزیز اضافه شد. ضبط این کتاب به همت جناب حسین جباری در آموزشگاه شهید احمد سامانی اصفهان انجام شده.

مژده که به زودی کار ضبط کتاب های زبان انگلیسی هم تمام میشه و همینجا منتشر خواهیم کرد.

خب پس یازدهمی ها، معلمان، والدین، و کارشناسان عزیز، برای دریافت کتاب عربی، کافیه یه توک پا به کتابخونه دانشآموزی برید و در بخش کتاب های 1396 پایه یازدهم قرار بگیرید.

راستی کتاب های کمک درسی هم چند تا به دستم رسیده که به زودی کار بارگزاری‌اش رو توی کتابخونه دانشآموزی انجام میدم.

یادتون نره کتاب های جدید درسی و کمک درسی رو به دست من برسونید تا همیشه به روز باشیم و بچه های استان های مختلف، از توزیع لاکپشتی نهاد های مثلا متولی رنج نبرند.

خعلی چاکرم

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «نسخه ی گویای کتاب درسی عربی پایه یازدهم به همت آموزشگاه شهید سامانی اصفهان منتشر شد»

سلام مدیر. خدائی کارت درسته…. شما که مسوولیت سازمانی نداری داری کار انجام می دی بر اساس اخلاق و علاقه. ولی مسوولین سازمانی دارن سنگ می اندازن بر اساس نادانی و تنبلی… .. من الآن اینجا رفتم نابینا از خونه کشیدم بیرون که امید بهش بدم بیاد چیزی یاد بگیره این مسوولین کار نگشا با ندونم کاریشون تمام رشته های منو دارن پنبه می کنن. حداقل این کتابخونه دانشآموزی به کارم اومد کتابهای پایه هفتم رو دانلود کردم دارم دست و پا شکسته باهاشون کار می کنم ولی باز کاستی هست… ببخشید سر درد دلمون باز شد…

خواهش. اینجا ایرانیه که متأسفانه فعلا اکثر مدیراش اهل نیستن. که اگه بودن، الان این نبودیم.
هر کودوم یه گوشه‌اش رو می گیریم سعی می کنیم با هم ببریم جلو.
غصه نخور صد سال اولش سخته.
مگه من که عشقم خدمت به بچه های محروم توی آموزش و پرورش بود و حتی قبول هم شدم رو گذاشتند وارد بشم؟

سلام، از شما و از آقای جباری عزیز تشکر می‌کنم. امیدوارم همیشه و در همه جا موفق‌تر از پیش باشید. یه صحبت کوچولو هم با افرادی مثل سامان! اگر کتاب یا منبع درسی در اختیار دارید که می‌تونه برای دانش‌آموزان مفید باشه قبل از اینکه خبرش را بدهید خودش را به دست مجتبی برسونید تا تو کتابخونه دانشآموزی محله قرارش بده؛ حتی اگه خبر دارید که منبعی وجود داره و شما در اختیار ندارید هم بگویید تا تهیه بشه و در اختیار بقیه دوستان هم قرار بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید