خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزشی کوتاه از بازی جدید Go fish در RSGames

درود ملت،

امیدوارم حالتون خوب باشه و سال نو میلادی هم همینطوری الکی مبارک.

با یه آموزش متنی کوتاه در خدمتم.

به مناسبت کریسمس دوتا بازی جدید به RSGames اضافه شده که یکی از اون‌ها Go fish هست. اسم این بازی رو چند باری شنیده بودم. ظاهرا بازی محبوبی بین مستکبرین آدم‌خوار هستش. اینه که تا فهمیدم اومده راهنماش رو خوندم و بازیش کردم. گفتم یه آموزش خلاصه ازش اینجا هم بذارم. باشد که پولدگار شویم.

اولین چیزی که باید بدونید اینه که هدف شما توی این بازی به دست اوردن هر چهار کارت از یه رَنک یا ارزش هستش، مثلا چهارتا ۵ لول (۵ از خشتی، ۵ از دل، ۵ از گشنیز و ۵ از پیک). این کار رو یا با گرفتن کارت‌ها از دیگر بازی‌کن‌ها یا کشیدن کارت از دسته کارت‌های اضافی باید انجام بدید.

وقتی بازی شروع می‌شه بسته به تعداد بازی‌کن‌ها چندتا کارت به هر کدوم داده می‌شه و بقیه کارت‌ها جدا توی یه دسته می‌مونن.

وقتی نوبت شماست باید به کارتاتون نگاه کنید و تصمیم بگیرید که چه کارتی رو لازم دارید تا یه دسته چهارتایی از کارت‌های هم ارزش رو داشته باشید. مثلا می‌بینید که دوتا ۷ لول دارید، در صورتی که از همه کارتای دیگه فقط یه دونه دارید. خوب طبیعتا چون دوتا کارت رو قبلا دارید شاید بهتر باشه سعی کنید و ۷ لول به دست بیارید.

وقتی تصمیم گرفتید چه کارتی رو می‌خواید، می‌تونید با استفاده از منو از بازی‌کن‌های دیگه اون کارت رو بخاید و بازی‌کنی که ازش اون کارت رو خواستید موظفه هر چندتا کارت با اون ارزش رو که داره بهتون بده. مثلا اگه شما از یه بازی‌کن ۷ لول رو بخواید و اون مثلا دوتا ۷ لول داشته باشه هر دو رو باید بهتون بده. اگه نداشت طرف با لبخند ملیهی می‌گه Go fish! و شما باید یه کارت از دسته اضافی بکشید. اگه کارتی رو که خواستید بازی‌کن داشت، یا نداشت ولی وقتی کارت رو کشیدید همون کارتی بود که شما می‌خواستید دوباره نوبت شما می‌شه، در غیر این صورت نوبت بعدیه.

به محض اینکه یه بازی‌کن چهارتا کارت با یک ارزش رو به دست اورد، اون چهارتا از بازی خارج می‌شن. به هر کدوم از این چهارتایی‌ها یه book می‌گن و وقتی بازی تموم شد، یعنی وقتی دسته کارت‌های اضافی دیگه کارتی توش نموند، بازی‌کنی که بیشتری تعداد book رو داره برندست.

خیلی خلاصه بود، ولی فکر می‌کنم برای کسی که کلا با RSGame آشناست کافی بود. پس Go fish!

بدرود.

۴ دیدگاه دربارهٔ «آموزشی کوتاه از بازی جدید Go fish در RSGames»

سلام بر میثم خوش شانس . من نمیدونم خدا در خلقت مردان چه موادی ریخته که همیشه عاشق بازی کردن هستن . از بچگی تا پیری . عجیبتر اینه که پیامبرهاشو از بین مردا انتخاب کرده خخخ جریان چه جوریاس؟چرا از بازی کردن خسته نمیشید؟؟خخخخ الفرااااارررر

دیدگاهتان را بنویسید