خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

بیایید اگه دوس داشتید تکلیف سایت و آرشیو هفت ساله رو مشخص کنید

سلام بچه ها

چه خبرا؟ خوبین؟

منو که باید بشناسید. مجتبی. خادمی. نابینا. مترجم. مدرس. کارشناس. الکی خوش. مؤسس سایت. بعضیا بهش میگن مدیر. گاهیا پا رو فراتر میذارن یه ارشدم بهش اضافه می کنن. خلاصه از این لقبهای چِرتو وِر. تنها چیزی که درسته اینه که من مجتبی هستم، یه بچه ی شیطون و تخسِ دیوونه، که عاشق شماست و دیگر هوچ.

راستیاتش امسال میخوام فعالیت هام رو جا های دیگری متمرکز کنم و اینه که تکلیف این آرشیو بزرگ هفت ساله باید یک بار برای همیشه مشخص بشه.

من خودم شخصا از مرداد به بعد مدیریت اجرایی سایت رو به عهده نخواهم گرفت.

اگه خواستید، صبر می کنیم تا تمدید سایت تموم بشه و کلا آرشیو از بین بره، اگه هم دیدید انصاف نیست که زحمات من و خود شما ها هدر بره، بیایید اوناییتون که میتونید، کاندیدا بشید واسه به دست گرفتن مدیریت سایت تا از بین اونهایی که واقعا میتونید انتخابات برگزار کنیم، اعضای سایت به شما ها رأی بدن، و فعالیت این آرشیو بزرگ همچنان ادامه پیدا کنه.

توی کامنت ها خواهشا بحث و جدلی نباشه که مجبور به حذف و بستن در کامنتدونی نشیم.

مثلا مسخره نکنید بگید اینم دوباره شروع کرد یا با هم درگیر نشید.

من حرفمو زدم و قصدم کاملا جدیه.

به همون میزانی که هفت سال با جدیت و البته به کمک همهتون تلاش کردیم تا به اینجا برسیم، با جدیت میخوام از دنیای آدمبزرگها فاصله بگیرم.

من عمدا و به نشانه احترام به همگی، تا اتفاق خاصی نیفتاده، درب کامنتدونی رو باز میذارم ولی بحث اصلی ما، توی تیمتاکه نه اینجا. حله؟

پس کسایی که مایلید توی جلسه‌ای که تصمیم میگیریم چیکار کنیم یا نکنیم شرکت کنید، همین دوشنبه‌شبی که داره میاد، یعنی دهم اردیبهشت، ساعت بیست یا همون هشتِ شب، توی لابی اصلی تیمتاک تشریف بیارید تا طی کمتر از سی چهل دقیقه سریع صحبتهامون رو بکنیم به یه جمعبندی برسیم.

اگه کسی سایتو تحویل گرفت که چه بهتر ولی اگه من به این نتیجه برسم که هیچ فرد شایسته ای برای مدیریت اینجا اعلام آمادگی نمی کنه، تنها کاری که می کنم اینه که صبر می کنم تا مهلت قرارداد ما تمام بشه و مرکزی که هارد‌دیسک محله رو میزبانی می کنه، پانزدهم مرداد همین امسال، یعنی روز پایان قرارداد، کل هارد رو پاک کنه بره پی زندگیش. حالا اگه خوب بود یا بد بود، همین‌قدر تونستیم و انجام دادیم.

از من گفتن بود. بعدا پشت سرم نگید نگفت و دلبخواهی جمع کرد رفتا!

 

چاکر همگی

 

لذت ببرید از زندگی مثل قبلا

 

دوستون دارما

۸۵ دیدگاه دربارهٔ «بیایید اگه دوس داشتید تکلیف سایت و آرشیو هفت ساله رو مشخص کنید»

سلام و عرض ادب به شما و همه که می خونید خیلی زحمت ها کشیده شده و این سایت رو همه امون باهاش خاطره داریم ولی دوره اش دیگه گذشته و ما و شما هم بهتره بریم سر تکنولوژی های دیگه دیگه جواب نمی ده سایت و این کارا به حد کافی فکر کنم ازش یاد گرفتیم و یاد دادیم و تو سر و کله هم زدیم چه خوب چه بد به هر حال اگر تو فضاهای دیگه فعال باشیم بهتره مثل تلگرام که راحته و سریعتره و کم خرجتر و این بحث نفر دیگر رو بی خیال کم دامن بزنیم به حاشیه

و خب هر اومدنی رفتنی داره. البته این به معنای نادیده گرفتن زحمات ۶/۷ ساله ی بچه ها و کادر مدیریتی سایت نیست. سلام امیدوارم بشه که این سایت به فعالیتش ادامه بده و شرایطش فراهم شه .اما خب چنانچه نشد و به ناچار دو ماه آینده پایان کار سایت باشه هرچند ناراحت میشم اما برا من به شخصه این مسئله قابل پذیرشه

خب من به چند دلیل اومدم کامنت بدم. اول اینکه سلام نکنم بهت. ثانیا اینکه کامنت ها رو با حرف هام به حاشیه بکشم. ثالثا دیدم زیاد کامنت نداره پستت یکی بذارم روش که از این خلوت دلگیر دربیاد. چهارمن با تمامی کامنت های قبلی و بعدی مخالفم، اما درمورد کامنت خودم هنوز نظر قطعی ندارم. پنجمن کسی که بعد از تو بخواد مدیریت اینجا رو دست بگیره یا زانوش به اندازه مغزشه یا مغزش به اندازه زانوش. ششمن، چون گفتی بحث جدیه من اصلا دخالتی نمی کنم و دیگه هم دستشعر نمیگم. امیدوارم که هرطور قراره بشه بشه. باقی بقایم، جانت فدایم.

سلام، من خودم از این وبسایت خیلی چیزها یاد گرفتم و برای من یکی خیلی آموزنده بوده و خودم هم خیلی آموزشها در این جا گذاشتم. اما به نظرم هر چیزی روزی تاریخ انقضا داره و به نظرم رفتن این سایت بد هم نیست چون میتونه یک بهونه خوب برای شروع اتفاقات جدید باشه.

سلاااااام سلااام بر داااش مووووووووجی
چی! جااااان! مگه میشه مگه داریم
آخهههه چرااااا؟ یعنی چی
خب اگه هم نشد و نخواستی بمونی ولی اینجا و آرشیو غنیعش آموزشهاش باید باشه با مدیریت موجی یا بی مدیریت موجی چون همون طور که محمد ملکی میگه این سایت دیگه فرا ایرانی هستش ببین چه قد آموزش اینجا هست که شک نکن و نکنیید و نکنیم به درد تمامی بچای شهر و روستا میخوره شاید یه روستایی باشه فرضاً توی روستاهای لار لامرد مهر یا هر روستای دیگه که کلاس یا مؤسسه تحت اختیارش نباشه تازه گوشی لمسی خریده میاد اینجا کلی آموزش دریافت میکنه و میره با همین آموزشا راحت جهت یابی میکنه یاد میگیره چطور با گوشی بازی کنه ضبط کنه بره توی فضای وب و خیلی کارهای دیگه شاید جهت یابیش مث من ضعیف باشه پستای جهت یابی کمکش کنه شاید به وسیله پستای این محله بتونه آشپزی شست و شو و غیره یاد بگیره شاید به کتاب نیاز داشته باشه و این محله و پستای کتابیی این محله سر بزنگا به کارش بیاد شاید دانشآموز باشه یا مث من یه گروه دانشآموزی و دانشجویی داشته باشه و به کتب مدرسهی این محله احتیاج پیدا کنه و همین جا بتونه احتیاجشو براورده کنه و خیلی چیزای دیگه درسته که شاید با وجود تلگرام و واتساپ این محله کمی کم رنگ شده ولی اصلاً نمیشه نقشش رو در همه ی مواردی که بالا گفتم و مواردی که الآن به ذهنم نمیرسه نادیده گرفت
شاید بشه اگه تو خسته هستی و میخوایی به جایی دیگه بری و تجربیاتت رو جای دیگه خرج کنی بشه به صورت هیأت امنایی این محله ی گل و بلبل رو اداره کرد از این که جسارت کردم و حرف دلم رو زدم عذر میخوام فقط هر چی هست خدا کنه که به خیر بگذره و این محله پا بر جا بمونه
شب خوش

سلام. خوبید بچه ها واییییی به خدا باورم نمیشه غروب پست رو دیدم هی میخاستم بیام ولی نمیشد نمیتونم باور کنم که سایتی که کلی چیز ازش یاد گرفتم حالا میخاد جم بشه خدا نکنه خدا خودش میدونه که من قبلا گفتم العان هم میگم من اگر چیزی یاد گرفتم فقط و فقط از بچه های گوش کن یاد گرفتم خدایی شاید باور نکنید دوستان من سال ۹۳ بود میخاستم بیام تو سایت عضو بشم حدود ۳ماه کل پست های گوش کن رو خوندم بعد دیدم واقعا مطالبش خیلی قشنگه ب آقای شهروز حسینی عزیز پیام دادم ایشون هم لطف کردن و من رو عضو کردن مدتی شعر هام رو اینجا میزاشتم ولی ولی ولی دیگه نشد چیزی بزارم خدایی نمیدونم چی بگم دیگه مخم هنگیده ولی هرچی پیش آید خوش آید کاریش نمیشه کرد اخه فعلا به خدا میسپارمتون یا حق

سلام مدیر. نیستی نیستی۱دفعه میایی بترکونی!
از نظر قانونی و منطقی من الآن نباید اینجا باشم چون هرچی می خوام بدونی رو بارها و تا همین اواخر واضح و تکراری به خودت گفتم و همه رو می دونی. حالا هم فقط اومدم که بگم سر هرچی که پیش از این بهت گفتم هستم. از نظر من تو هر تصمیمی که بگیری قابل احترامه. اگر موندی و موندیم که تا هر جا راه باز باشه روی همین ریل پیش میریم. اگر هم رفتی و رفتیم آرزو می کنم هر جای جهانِ خودت که هستی یکی از اون شاد و شاد و شادهاش باشی! بسه دیگه من برم آماده شم کلاسم دیر میشه.
ایام به کامت.

سلام مجتبی جان.
نظری که الان می نویسم مطلق نیست ولی نکاتی است که اکنون به ذهنم می رسد. در کل این سایت و آموزشهایش باید باشد و آموزشهای جدید هم باید به آن اضافه شود. شاید به دلایلی که خودت تشخیص می دهی یکی دو سال از مدیریت سایت کناره گیری کن اما می تونی با قدرت و انرژی بیشتری برگردی. من از خیلی مسائل خبر ندارم و فکر کنم نظر کلی ام همین باشه که نوشتم و در کل از تعطیلی سایت خیلی دلگیر خواهم شد. هر اتفاقی بیفتد ایام خوبی داشته باشی

سلام بر صاحب کمفروغ پست و بقیۀ دوستان. در مفید بودن این سایت و محتویاتش به طور کل که فکر کنم هیچ شکی نباشه. پس بهتره اصل محله بمونه. حالا مدیر یا کل مدیرا عوض شن هیچ اشکالی نداره، اصلا خوب هم هست. چرا که یک نفر حتی اگرم بهترین باشه، خیلی که موند هم خودش دچار دل‌زدگی میشه، و هم شاید برخی دیگر از اعضا احساس یکنواختی و عدم تازگی کنن. نتیجه این که مجتبی می تونه حد اقل برای چند سالی بازنشسته بشه. چرا که اون زحمتا‌شو کشیده و بهتره یه کمیم واسه خودش وقت بذاره. بقیشم که اظهر من الشمسه. طی یه انتخابات عادلانه یه مدیر ارشد لایق واسه سایت انتخاب میشه، که خوشبختانه تو بچه ها کم نیستن. بعدشم اون خودش با سلیقه خودش و مشورت با بقیه دستیاراشو می‌چینه. به همین راحتی و به همین خوشمزگی. کاستروها رفتن، ولی کوبا هست و خواهد بود. بای تا های.

سلام
با تعطیلی سایت مخالفم. با برگزاری انتخابات هم قبلا یادمه که به شدت مخالف بودم ولی الآن نظرم قدری معتدلتر شده خخخ. ولی نکته یا نکاتی به نظرم میرسه که اگه انشا الله تونستم بیام و احیانا کسی بهش اشاره نکرد، میگم. ولی واقعا حیف این آرشیو هست که از بین بره. راستش نمیدونم تو این کامنتا تا کجا مجاز هستم اظهار نظر کنم و کلا توی این کامنتا در مورد چی میخوایید نظرمونو بدونید. ولی میگم یه جورایی حرف برای گفتن تقریبا زیاده ولی نمیدونم چرا به موقعش که میشه بخشی یا خیلی از حرفام یادم میره خخخخ.
امیدوارم هر تصمیمی که گرفته شد، به نفع همه باشه و خدای نکرده از سر احساسات و شتابزده نباشه.
موفق و سربلند باشید.

سلام.
همونطوری که بارها در پستهایی که میخواستن غزل خداحافظی بخونن حرف زدم، بازم میگم با تعطیلی سایت کاملا مخالفم!
حتی اگه بگیم آرشیو قبلی بمونه و چیزی بهش اضافه نشه، این رو میپذیرم، اما تعطیلی کامل سایت، میلیونها پولی که برای این سایت خرج شد، اینترنتهای حجمی و صدها مگابایت آموزش، کتاب، فایل صوتی و حتی برنامه های مخصوص نابینایان همشون از بین بره؟
اونوقت تکلیف من یا افرادی مثل من که اصلا گوشی اندروید ندارن و نمیتونن از پیامرسانها استفاده کنن چی میشه؟
تکلیف من که فایلام رمزگذاری شد و هرچی فایل داشتم از دست رفت چی؟
تکلیف اونایی که به قول آقای عبداللهپور ممکنه تو یه روستای دور باشن و به مؤسسات دسترسی نداشته باشن چی؟
ناگفته نمونه که خونه خودمون هم تو روستاست و با شهر اصفهان صد کیلومتر فاصله داریم!
اگه یک فرد بینایی خواست با نابیناها آشنا بشه و مثلا تخصصی داشت و در هر زمینه ای میخواست بهشون کمک کنه و بخواد با تواناییهاشون آشنا بشه تکلیفش چی میشه؟
چطوری باید بدونه ما چطوری با کامپیوتر کار میکنیم و زندگی میکنیم؟
خودم همین دو سه روز پیش با یه مؤسسه ای چت اینترنتی داشتم که گفتن ویندوز قانونی میفروشن و گفتم شاید بشه که بخرم.
وقتی گفتم نابینا هستم گفت پس چطوری پیام مینویسین و پیامای منو میخونین؟
یعنی واقعا نباید یک سایت پربار مخصوص نابینایان، توانمندیهاشون، آموزشهاشون، افراد موفق در این گروه، و حتی مطالبی که بالاخره به محدودیتهایی که یک فرد نابینا در زندگی داره اشاره کرده باشه؟
باید میلیونها پول خرج بشه و صدها نفر ساعتهای طولانی وقت بذارن و همه چیز از بین بره؟
واقعا چطوری میشه کسی فکر کنه که این سایت باید تعطیل بشه با این همه محتوا و این همه هزینه مادی و معنوی که براش شده!
من میگم یا مثل قبل به فعالیتش ادامه بده و مطالب جدید منتشر بشه.
یا حداقل، نتیجه این هفت سال زحمات صدها نفر آرشیو بمونه و مورد استفاده اعضای فعلی و هرکس که به هر دلیلی خواهان دسترسی به چنین مطالبی هست قرار بگیره.

سلام هر کاری لازم است انجام بده
فقط اطلاعات افراد را به کسی نده
اگر مدیریت سایت را واگزار کردی
تمامی اطلاعات افراد مثل آدرس ایمیل و…. را پاک کن
تمام اطلاعات ثبت نام کنندگان را به کلی پاک کن هر کس مدیریت را بر عهده گرفت

مجدد دوستان میان ثبت نام میکنند
پس اطلاعات کسی را به دیگران نده
موفق باشید

سلام مجتبیی چطوری یا بهتری؟
من که نظرم رو تو تلگرام دو هفته پیش برات گفتم و همچنان هم روی همون حرفم هستم.
یادت باشه هیچکس و هیچ شخصی مثل تو نمیتونه, دلسوز اینجا باشه, چون بخاطرش زحمت نکشیده, شب بیداری, سختی و و و رو نکشیده.
یادت باشه خونه با صاحبش قشنگه و آرزوی سلامتی برات دااااااارم عشقی تو.
بوس بوس .

درود
در این که محله مجتبی و دوستان و بعد محله نابینایان برای اکثریت ما بازدید کنندگانش مفید بوده هیچ شکی نیست.
در این که مطالبی که تو هفت سال جمع شده و پای هر کدوم از مطالب یا آموزشها ساعتها وقت صرف شده شکی نیست.
در این که با وجود تلگرام با سرورهای بی پایانش بازم هنوز نمیتونیم آرشیوی غنی مثل اینجا پیدا کنیم که هر چیزی رو بشه با یه جستجوی ساده پیدا کنیم شکی نیست.
در این که اینجا برای ما فقط یک فضای مجازی نبوده و مثل یک مکان واقعی توش جمع میشدیم و غمها و شادیهامون رو با هم تقسیم میکردیم، به هم یاد میدادیم و از هم یاد میگرفتیم کوچکترین شکی نیست.
اما، اما یه قضیه ساده هست.
هر کسی زندگیی داره و اهدافی و برنامه هایی برای آیندهش که میخواد بهشون برسه.
تازه نباید هم یک موجودیتی به این بزرگی انحصاری بشه و فقط توسط فرد یا گروهی خاص مدیریت بشه.
چیزی که مجتبی توی پست نوشت رو خوب بهش دقت کنید.
الزاما قرار نیست سایت تعطیل یا جمع بشه.
ولی خونه آخرش، یعنی اگه بین همین شماهایی که میگید حیفه، لازمه بمونه، دوستش داریم و .. یه مدیر اجرایی شایسته پیدا نشه که اعلام آمادگی کنه و سکان سایت رو دستش بگیره، اون وقت دیگه مسئولیتی متوجه کسی نیست و هر چه پیش آید نه این که خوش آید، بلکه به هر حال اومده و خوب یا بد باید باهاش کنار بیایم.
به نظرم هیچ بد نیست قبل از جلسه دوشنبه شب تا اینجا هستیم، به جای روضه خوندن و آه و حسرت و یادش به خیر و خدا بیامرزدش، اونهایی که در خودشون این شایستگی رو سراغ دارن که با کمک یک تیم خوب از دوستانشون اینجا رو سر پا نگه دارن، بیان اعلام آمادگی کنن و اهدافشون رو تبیین کنن.
این جوری خیلی کارمون زودتر پیش میره و اگه قرار به پوست اندازی باشه که امیدوارم باشه، زودتر اتفاق می افته.
به عنوان اولی نفر خود من موضعم رو مشخص خدمتتون میگم.
من حدود پنج سال پیش داوطلب شدم تا توی اداره سایت به مجتبی کمک کنم.
الانم موضعم همونه و حاضرم به هر کسی که اعلام آمادگی کنه، شایستگیش مورد اطمینان مجتبی باشه و شما بهش رأی بدید، البته در صورتی که خودش بخواد توی اداره سایت کمک کنم.
من امیدوارم تو جلسه دوشنبه شب، چند نفری رو داشته باشیم که اعلام آمادگی کردن و فقط لازم باشه در مورد کم و کیف انجام رأی گیری و واگزاری مدیریت سایت تصمیم بگیریم.
و اگه تا دوشنبه یا کلا تا هر زمانی که دوشنبه شب توی جلسه تعیین بشه کسی نخواد این مسئولیت رو بپذیره، شخصا از تعطیل شدن سایتی که فقط همه دلشون میخواد باشه ولی همه هم میخوان یکی دیگه حفظش کنه ناراحت نمیشم.

سلام. خودتم برای مدیر کلی شرایطشو داری سعید. ولی افراد توانمندی چون پریسیما (فریبا حسنی) رو از یاد نبرید. به نظر من پریسیما می تونه در رأس کار با کمک شهروز و خود سعید کارا رو جلو ببره.

نظر بیناهام مهمه آیا؟
من میگم اینجا باید حفظ شه. حتی اگر توش پستی نباد و بره سال تا ماه. هم بخاطر محتواش. هم بخاطر آشنایی بیناها با نابیناها. هم اینکه اینجا یه پایگاهیه که هر بار که به مشکلی برخوردین میتونید همه اینجا جمع بشید و متحد شید و کارایی صورت بدین که این کار از شبکه های اجتماعی دیگه برنمیاد. اینجا را نگهدارید. حالا اگه خودت حالشا نداری و خسته ای و حواست جای دیگه ست و هزار و یک مشکل داری بده دست آقای درفشیان و برو. ولی اگه خودت بمونی خیلی بهتره. خودت برای بچه ها یه جذابیتی داری که هیشکی نداره. ولی حال نداری دیگه چاره ای نیس. بده دست آقای درفشیان و برو یه زندگیت برس.

واقعا حیفه اینجا جمع شه.
خیلیهامون با کمک سایت گوشکن اصلا با دنیای مجازی و کامپیوتر و گوشی و اندروید و و و خیلی چیزای دیگه آشنا شدیم.
ولی امیدوارم و دعا میکنم که اگه آخر سایت خوب و وفادار ما گوشکن, قراره به سرنوشت دیگر سایتهای نابینایان که آخرش با هزار دعوا و حاشیه و دلخوری جمع شد بشه, حد اقل با خاطره و اسم و یاد خوبی بسته شه.
خخخخخخ مثل این پیره مردا شدم.

سلام خدمت مجتبای گل و گلاب. اگه نظر منو میخوای؛ باید سایت با همۀ آرشیوش حفظ بشه. آخه تو و بقیۀ اعضای سایت براش خیلی زحمت کشیدید. من که به شخصه دوست ندارم که از محله بری؛ ولی اگه واقعاً خسته شدی؛ همین کادر رو حفظ کن و برای جایگزینت بین کسانی که دوشنبه در تیم تاک اعلام آمادگی میکنند؛ انتخابات برگزار کن تا هر کس که بیشترین رأی رو آورد؛ به عنوان جانشین تو انتخاب بشه. دلیلم برای حفظ کادر فنی سابق اینه که اعضا با آقایان درفشیان؛ صالحی؛ و خانمها ملیسا و پریسا خانم خاطرات خوبی دارند و از طرفی بهشون هم اعتماد دارند. امیدوارم اسم مدیران رو درست گفته باشم و کسی هم از قلم نیفتاده باشه. یه کار دیگه هم میشه کرد. البته مطمئن نیستم. اگه پیشنهاد احمقانه ای دادم؛ جان امامزاده لینکینگ پارک بهم نخندید. میخواستم بگم آرشیو سایت به شب روشن منتقل بشه و مدیران گوش کن با شب روشنی ها همکاری کنند و اگه هم سلایق متفاوت شد؛ هر مدیر به موضوع مورد نظرش در سایت نظارت کنه و پست های مربوط به تخصصش رو ویرایش کنه. برای مثال اگه یکی از مدیران علاقه ای به پست های مذهبی نداشت؛ یه نفر دیگه که به مذهب علاقه داره؛ اون پست ها رو ویرایش کنه و اون هم مثلاً به ویرایش پست هایی بپردازه که مربوط به نرم افزارهای کامپیوتری و اندرویدیه. این جوری اختلاف هم به وجود نمیاد و هر چی هم تعداد مدیران بیشتر بشه؛ ادارۀ سایت هم راحت تر میشه. خب زیادی حرف زدم. این بود انشای من؛ باشد که مورد توجه قرار گیرد.

واقعا وقاع واقعا متأسفم! این سایت که محبوب همه ماست داره میره و همه بجای اینکه از تعطیل شدن و بقول شما پایان کارش نجاتش بدن دارن براش غذل خداحافظی هم میخونن واسش! واقعا از این بیمنظوری متأسفم! آخه چرا برای حفظ دستاوردهای مربوط به خودمون تلاش نمیکنیم؟ چرا تا با شنیدن خبر انحلال یا تعطیل یا پایان کار، انواع و اقسام غذلهای خداحافظی در سول ای دستآوردها خونده میشه! واقعا چرا؟

سلام. درسته که من تازه عضو این سایت شدم اما من تموم نیازهام رو توی این سایت برطرف میکردم.از کتابهای صوتی گرفته تا رمانا و خیلی چیزهای دیگه.درسته کوچیکتر از اینم که بخوام نظری بدم ولی از بین رفتن این محله یه خیانت به بچه های نابینا و کم بینا محسوب میشه. ما یه جایی رو داریم که میدونیم مال خودمونه و اینکه همه مثل همیم و همو درک میکنیم. ازتون خواهش میکنم این ظلم رو بهمون نکنین.

درود بر مجتبی ی عزیز
مدیریت سایت به این بزرگی واقعا کار دشواریه و حق داری خسته بشی
نظر من اینه که سایت رو از بین نبر
اگه نمیخوای گوش کن فعالیتی داشته باشه بگو از تایم تموم شدن سرور اکانت های بچه ها بسته باشه تا نیاز به مدیریت نباشه
اما یه فضای کوچکتر از این سرور ۸ ترابایتی تهیه کن تا حداقل زحمات بچه ها هدر نره
خیلیا برای این سایت زحمت کشیدند. و خیلی های دیگه هم خیلی از مشکلاتشون با این سایت حل میشه
پس اگر امکانش بود مطالب سایت رو نگه دار هر جوری شده
چون واقعا حیفه همه ی این اطلاعات یه شبِ از بین بره
مرسی از تو بابت تموم زحمات و سختی هایی که برای این سایت متحمل شدی

سلام بر مجتبی خادمی گرامی.
امید که حالت خوب باشه و سلامت باشی.
درکت میکنم. بهرحال مدیریت سایت به این بزرگی, هم هزینه میخاد هم صبر و حوصله, که انصافاً تو این ۷سالی که من از سال ۹۱ با این سایت توسط عادل جان آشنا شدم شما هم وقت گذاشتی, هم با کمک بچههایی چون عمو حسین و سایر دلسوزان هزینه صرف کردید.
البته نباید فراموش کرد که حتماً یه جاهایی هم از جیب خودت مایه گذاشتی به عشق بچهها خصوصاً دانشآموزان. چون تو همش تو پستهات تأکید رو قشر دانشآموز میکردی گفتم.
با کامنت جناب سعید درفشیان کاملاً موافقم, دوستان, این که اکثر یا شایدم همه ماها دوست نداریم این سایت و متعاقب اون این آرشیو ۷ساله جمع بشه تردیدی نیست. اما اینکه بخای تو کامنت دونی هی بنویسیم که: تو رو خدا جمع نکنید! حیفه! جمع کردن سایت برابر است با خیانت به بچهها! و….
مشکلی رو حل نمیکنه. بجای این حرفها هرکسی از دوستان که توانایی مدیریت داره و میتونه با کمک سایر دوستان و خصوصاً سعید درفشیان گرامی که پیشاپیش اعلام همکاری خخخ دربسط با مدیر آتی این سایت کرده, میتونه سایت رو بگردونه بهتره همینجا اعلام آمادگی کنه تا جلسه ۲شنبه ای که در تیمتاک برگزار میشه راحتتر و سریعتر منتج به نتیجه مطلوب بشه.
من صادقانه اول از خودم شروع میکنم, به عنوان کسی که با این محله بود که تونستم با رایانه و فضای مجازی آشنا بشم, یعنی اول عادل اکبری, بعد گوشکن بعد هم در سال ۹۳ شب روشن.
درسته من تا حدودی به دانش رایانه ای واردم میگم تا حدودی چون این رو خیلیها میگن اما من خودم معتقدم در مقابل کسانی چون سعید درفشیان خود مجتبی سعید پناهی و…. من صِفر هم محسوب نمیشم.
مدیریت سایت مستلزم وارد بودن تا حدی به امورات فنی سایتداری هست, مستلزم اینه که صبر و حوصله داشته باشی, میبایست اینقدر درآمد داشته باشی که اگه جایی خدای نکرده دوستانی بهر علت همکاری لازم رو نکردند بتونی از خودت مایه بذاری تا سایت رو اداره کنی, و از همه مهمتر اینکه تا حد بسیار زیادی میان اعضا و دوستان محبوبیت داشته باشی تا بهت اعتماد کنند.
من صادقانه میگم هیچیک از این شرایطی رو که گفتم ندارم, مخصوصاً آخریش رو.
بهرحال من آنچه حقیقت واقع بود گفتم, از اونهایی نیستم که با اعتماد نفس کاذب بیام جلو بعد نیمههای راه درجا بزنم, خخخ عجب حرفی زدم هاااا! خب بنده خدا اگه تو هم بیایی جلو دیگران بهت رأی نمیدن!!!
بقول مجتبی: لذت ببرید از زندگی: مهم اینه که جایی باشه تا یاد بگیریم, هرجایی باشه فرقی نداره, در نهایت نظر نهاییم اینه که اگه مثلاً جلسه ۲شنبه منتج به نتیجه مطلوب نشد حداقل آرشیو سایت و مطالب آموزشی به وبسایت یا پایگاهی دیگه منتقل بشه, مثلاً مطالب رایانه ای و آموزشهاش به سایتی که مختص امور فنآوری هست بره, و دلنوشتهها و مقالات به سایتی که عمومی هست بره تا اینجوری زحمات بچههایی چون محمد ملکی, شهروز حسینی, محمدرضا حسینی, آقای هژبری و سایرینی که با کلی زحمت برای این سایت تولید محتوا کردند, از بین نره.
ببخشید زیاد نوشتم.

سلام بر مجتبی و دوستان من هم با تعطیلی سایت مخالف هستم واقعاً که اگر ما نابینایان نتوانیم یک سایت را نگه داریم دیگر باید به این نتیجه برسیم که همه حرفهایمان شعاری بیش نیست من شخصاً هرکاری که از دستم بیاید حاضرم انجام بدهم از لحاظ فنی در شرایطی نیستم که بتوانم عضو تیم مدیریت بشوم اما اگر نیاز مالی باشد میتوانم در حد توانم کمک بکنم البته شما هم منتظر نمانید تا افراد خودشان اعلام آمادگی بکنند اگر اشخاص توانمندی را سراغ دارید که میتواند در بر پایی ساید کمک کند از او دعوت به عمل بیاورید متاسفانه این روزها بد جوری ولوله بجان نابینایان افتاده یک عده ای میگویند سایتهای تلگرامی در حال تعطیلی هست عده ای هم میگویند واتسااپ د حال جمع شدن هست بعد از مدتها که یک امکاناتی برای ما نابینایان فراهم شده حالا وضع به اینجا رسیده به هر حال حیفست که این سایت با این همه سابقه که بگردن همه نابینایان حتی بگردن خود مجتبی حق دارد از بین برود بر همگان لازمست که برای ماندنش نهایت تلاش را بکنند به قول آن پیرمرد که به بزرگمهر گفت دیگران کاشتند ما خوردیم ما بکاریم دیگران بخورند ببخشیدکه طولانی شد خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار….

سلامی مجدد.
خب در صورتی که سایت قرار باشه که بمونه و پوست اندازی اتفاق بیفته و همینا، میتونم مدیریت محتوا رو البته با کمک دوستان به عهده بگیرم. ولی به عنوان مدیر ارشد انصافا این کار یه کار مردونست و مسئولیتش هم بسیار سنگینه. شاید در مورد یه سری کارهای فنی اگه یاد بگیرم بتونم کمکهایی بیشتر از الآن بکنم. ولی به عنوان مدیر ارشد و مدیر کل و همینا نه. البته از مهر ماه نود و چهار تا الآن هم به عنوان ویراستار در خدمت دوستان بودم. تا جایی که در توانم باشه، انشا الله در خدمت خواهم بود.

سلامی دوباره.
دوستان ازتون خواهش میکنم هرکی میتونه این مسئولیت رو قبول کنه خودش رو معرفی کنه. بچه ها بذارین نشون بدیم ما نابینایاان هم میتونیم پشت هم باشیم.
من هم اگه بتونم حتما کاری انجام بدم.اما خب من تازه واردم و نمیدونم اصلا کاری ازم برمیاد یا نه.
پس شماهایی که میدونید میتونید دریغ نکنید این لطفتون رو.

درود! چه گویم که ناگفتنش بهتر است… زبان سرخ در دهان نگهبان سر است… من دارم با گوشی نوکیا ان۸۲ بدون صفحه کلید مینویسم! یادش بخیر سال ۹۲ که من تازه به این محله اومده بودم و با شیطنتام همه را اذیت میکردم و ۱۳ ساله بودم به من گفتی خدا روزیتو یه جای دیگه حواله کنه و من گفتم من در گروه های ایمیلی بودم و خدا روزیمو اینجا حواله کرده… حالا که من اینجا نیستم و شیطنت نمیکنم دیگر چطه که همیشه مسخره بازی درمیاری؟… خب بچسب به کارت و محله را بدون شیطون و شیطنت اداره کن… من خیلی تلاش کردم باتو دوست بشم ولی تو منو شکست دادی… من در این محله چیزهای زیادی یاد گرفتم و خاطرات زیادی از این محله دارم… دهه ی اول اردیبهشت ۹۴ بهترین خاطرات را این محله برایم رقم زد و حالا تو میخواهی آن خاطرات زیبا را از صحنه ی روزگار محو کنی؟…نکنه دوباره قرصهاتو باپوست خوردی؟… بازم بگم یا کافیه؟…!

سلام. من پیشنهاد میکنم اگر سایت نیاز به هزینه نگهداری داره بیایم هرچی میتونیم یه مبلغی برای نگهداری سایت اختصاص بدیم تا بقول هگه نگذاریم سایتمون یک شبه از بین بره! یه شماره حسابی چیزی به من بدید تا ببینم چقدر میتونم برای حفظ سایت بپردازم. دیگران هم همینجور خلاصه کلام اینکه نگذارید و نگذاریم سایتمون از دست بره چون تمام مطالب آتیش میگیرن دود میشن و میرن تو چشم خودمونا! گفته باشما! اونوقت باید حسرت یه همچین روزایی رو بخوریم که: حیف شد! خیلی سایت خوبی بود و فلان و بهمان

سلام من تقریبا ۱سال هستش که با این مکان دوست داشتنی آشنا شدم ،و مدتی هم با حضور در تیم تاک در خدمت دوستان بودم در جُنگ شادی ،اگر حمل بر خود ستایی نباشه توان مدیریتی خوبی هم توی گروه و کار هایی که حضور داشتم دارم .ولی از دنیای کامپیوتر و اینترنت اطلاعات کمی دارم .با توجه به این که در کشور ما هیچی پایدار نیستش پس بر خلاف نظر بعضی از دوستان که معتقد هستن که تلگرام و …
میتونن این امر رو به دوش بکشن .من میگم در کنار سایت وجودشون میتونه مفید باشه ولی به تنهایی نه

دوست دارم اگر با توجه به برخی شرایط و مسایل که اگر دوستان مشاوره مفیدی و کاملی بهم بدن

برای این وظیفه خطیر اگر لایق باشم کاندید بشم

تا نظر دوستان چه باشد

زندگی محل گذر هست
تا تقدیر چه خواهد برای ما

سعید فخری

ملقب به شادمهر

سلام جناب شادمهر گرامی.
چه شما و چه سایر دوستان که کاندید بشید، و انتخاب بشید، شخصا با افتخار میگم که حاضرم همین نیمچه تجربیاتی که در طول حدود این دو سال و نیم به دست آوردم در اختیارتون بذارم. هرچند هنوز هم خودم رو بی نیاز از دونستن نمیدونم.

سلام بنظر من حیفه که یه دفعه این مجموعه از بینبره میشه جلسه بزاریم و هر چند مدت یه بار مدیرا و دست اندر کارای اجرایی بهصورت شورایی و یا داوطلبانه عوض بشن این طوری مدیرا و ویرایشگرا خیلی فشار نمیاد و اگه دوست داشتن میتونن بدیگران کمک فکری بدن چون اینجا خیلیا شریک زندگیشونو پیدا کردن خیلیا دوستای قدیمیشونو و خیلیا ایده ها مشکلات طرحها و درد دلاشونو گفتن بازم امیدوارم هرچی مصلحته اتفاق بیافته مجتبی هم میتونه یه مدت استراحت کنه

عصر امپراتوری مجتبی خادمی به پایان خودش نزدیک شده اما این سایت مانند سرزمین مادری باید باقی بمونه. کوروش ها و داریوش ها رفتند اما ایران همچنان پابرجاست. بیایید برای ادامه حیات این سایت بدون خادمی آماده بشیم.

با درود خدمت مدیر و دوستان.
بسته شدن محله مثل پایان عمر انسانیت در بین نابینایان هستش. چرا که اینجا تنها و موفقترین مکانیست که تعداد زیادی نابینا توانسته اند دور هم جمع باشند و انفجاری یا حادثه ای نابود کننده رخ نداده باشه.
من اصل موضوع را بیشتر به افراد قبل از دهه ۷۰ و تک توکی از بعد از این دهه.
انزوا طلبی و ناسازگاری عجیبی که بین این جماعت وجود داره همیشه برای من عجیب و موجب دور شدن ما از هم بوده.
بییایید فکر کنیم تا به حال کدام مجموعه که نابینایان دور هم بوده اند توانسته به جایی برسه مگر مدیر فردی عاقل و اجتماعی بوده.
حال برمیگردیم سر این سایت.
این سایت هنوز نوجوان هستش و اگر توجه همگی ما به آن نباشد از بین میرود مجتبی درستش ک کرده و تا حالا حفظش کرده. هر مدیری در سطوح مختلف بعد از مدتی یا خسته میشود یا توانایی و توجه کاملی روی کار نمیگذارد. مانند شرکت اپل که با تعویض مدیریت جان دوباره گرفت. قصد مقایسه نیست ولی اینجا نیاز به خانه تکانی حسابی دارد ولی باید با چنگ و دندان حفظ شود.
آرشیو اینجا بسیار کامل و در بعضی موارد نایابست پس باید حفظ و منتقل شود.من معتقد به مدیریت یک نفری یا تیم ۳ نفری هستم. و هزینه های این سایت باید از حمایت همگی و درآمدزایی خود سایت باید تأمین شود.
بنده اعلام میکنم هرگونه همکاری در مورد این جریان که ممکن باشه دریغ نکنم و در صورت تمایل حاضر به سایت و ساماندهی آن با شرایط و مدیریت جدید هستم.
با تشکر

سلام با بسته شدن سایت مخالفم
بین بچه ها خوشبختانه مدیران خوبی داریم
کسایی که میتونن اینجا رو بچرخونن
امیدوارم هر تصمیمی قراره گرفته بشه بر مبنای پا بر جا بودن سایت باشه نه رفتن و نابود شدنش

سلام خیلی نارحت کننده هست این سایت خیلی مفید هست وا باید برای همیشه باشه من هم همکاری خودم رو اعلام میکنم موفق باشی

سلام شاید مجتبی بخواد زندگی جدیدی را شروع ‌کنه ولی بچههایی هستند که میخوان تازه زندگی را شروع کنن پس اونایی که میتونن بسمالله اقا سعید باشمام…

سلام
نمیخواستم چیزی بنویسم, به نظر من این بحث ها خیلی تکراری شده!
ضمنا خیلی هم خسته کننده!
اما در کل اگر از لحاظ مالی هر کمکی از دستمون بر بیاد هستیم
خب اگر هم میخواید یعنی واقعا میخواید این سایت پر از برکت را تعطیل کنید خب صاحب اختیارید
شما که به قول خودتون به فکر روستایی ها و بچههای فقیر و نیازمند هستید چرا پس گاه و بیگاه این تصمیمات را میگیرید و به قلب های کوچولوشون استرس وارد میکنید؟
در هر حال از لحاظ مادی برای بقای این سایت در حد توان اگر خواستید همه مثل همیشه که کمک کردند باز هم کمک خواهند کرد!
با این حال اگر به این نتیجه رسیدید که سایت نباید باشه خب ما هم به ناچار تسلیم خواسته ی شما که مدیر سایت هستید میشیم.

آی قلبم!
سلام عمه جون.
من قلبم ضعیفه استرس زیاد دارم.
نیاز به خوردن ماهی پلو دارم.
ای ماهی پلو اگر تو بری از کنارم دق میکنم.
شکایت نبودنت را به یک جعبه گز میکنم

از یه زاویه دیگه میشه به قضیه نگاه کرد. روی صحبتم با توئه خادمی. این سایت به تو نیاز چندانی نداره ولی تو به این سایت نیاز داری. چون تنهایی چون همزبون نداری. چون بُرون گرایی. چون وقتی میری رستوران و پارک و کافه و شهربازی و مهمونی و مریض میشی و غصه دار میشی و قاطی میکنی، باید یکیا داشته باشی بهش حرفاتا بزنی و نداری و میای اینجا تو سایت مینویسی برامون و مام میریزیم سرت و حرف و کامنت و مسخره بازی و تو حالت خوب میشه. این سایت رزومه ی توئه. این سایت آبروی توئه. تو برای سر پا نگهداشتنش شاخ غول رو شکوندی و با هزار جور اجق و وجق در افتادی. تو دغدغه های مقدسی داشتی. تو نگران بچه ها بودی و روستاییهایی که حالا نمیدونم چی شده خوشی زده زیر دلت بقول خانم کاظمیان دلشونا میلرزونی هی. به همه جوانب فک کن بعد وردار سایتا دو دستی بده به بقیه. بخودت هم فک کن. نفرین میکنم ایشالا اگه سایتا دادی دس یکی دیگه پستهات بره تو صف بررسی تا ناکجا آباد وجودت همچین بسوزه که نتونی از جات وخسی. هاهاههاهاههااههااهاهها. کامنتمو اجازه میدم حذف کنید. راحت باشید.

سلام! من نیز با تعطیل شدن اینجا شدیدا مخالفم. امیدوارم یکی پیدا بشه این سایت خوب رو با مطالبش حفظ کنه چون اینجا باعث شد که بین ما اتحاد برقرار بشه

سلام.
بنده هم با بسته شدن سایت مخالفم!
شخصا خیلی چیزا یاد گرفتم و یادگرفته هامو به خیلیا که دسترسی نداشتند یاد دادم و یا کاراشون انجام دادم.
بنده هم اگه اجازه بدید و امکانش باشه کاندید هستم قابل ذکر هست که تا حدودی به اطلاعات فنی دسترسی دارم و با کمک دوستان می‌تونم سایت رو زنده نگه دارم البته امیدوارم هر کس دیگه ای هم که مدیر شد سایت پابرجا بمونه.

سلام
هر چند به نظرم این یه بحث تکراری
ولی ان شا الله نتیجه اش یک بار برای همیشه خیر باشه.
جدا این بار به یه راه کار اساسی برسید.
موفق باشید و پاینده.

سلام بر آقای خادمی بزرگوار.
حرف های ایشان را به خوبی درک می کنم.
چون به خوبی می فهمم که با گسترش سایت، انجام مدیریت آن در حالی که خود ایشان درگیری های شغلی، فردی، خانوادگی و غیره را دارند، چقدر مشکل است.
واقعیت این هست که هم محله های عزیز، اگر مجتبی یا هر شخص دیگری بخواهد به خوبی حق مطلب را در مورد این سایت خوب و محبوب ادا کند و در مدیریت آن بدرخشد، لا اقل نیاز به چندین ساعت وقت مختص به این کار دارد.
تقریباً به اندازه یک کارمند دولت.
پس قبول کنید که شخصی مثل آقای خادمی که ۸ ساعت کار در خارج از منزل کار می کنند، ۶ تا هشت ساعت خواب روزانه را هم به آن اضافه کنید و همچنین دو ساعت، امور متفرقه مثل ناهار و شام و از این دست، پنج شش ساعت دیگر برایشان باقی نمیماند که طبیعتاً هیچ شخصی نمیتواند تمامی اوقات فراغتش را به اداره سایت اختصاص دهد.
اگر شخصی از تمامی امور روزمره زندگی مثل، گفتگو با خانواده و دوستان، خواندن روزنامه ها و مجلات مورد علاقه، پیگیری سریال های مورد علاقه، تفریحات بیرون از منزل، پیگیری امور مورد علاقه، مثل دوره های آموزشی و غیره را کنار بگذارد و تنها به امور اداری یک سایت بپردازد، پس از مدتی به دلیل فشار زیاد قطعاً از پا در می آید.
من توصیه می کنم، هر کس که اداره سایت را در نظر می گیرد، از اشخاصی باشد که لا اقل بین ۳ تا ۴ ساعت در روز از اوقاتش را بتواند برای اداره سایت بگذارد.
که معمولاً این فداکاری جز افراد غیر شاغل یا بازنشسته بر نمی آید.
لطفاً تنها احساسی به این قضیه نگاه نکنید.
و دغدغه های آقای خادمی را هم در نظر بگیرید.
ایشان یک نفر است و تنها خداوند ۲۴ ساعت در روز به ایشان وقت داده که بیشترش در اختیار خودش نیست.
آقای خادمی اگر هم بخواهد و بتواند، محدودیت زمانی و سایر محدودیت های فردی جلوی تحقق این مسأله را از ایشان می گیرد.
در ضمن به نظرم نباید به یک سایت آنقدر وابسته شد که دل کندن از آن دشوار باشد.
در دنیایی که گاه از نزدیکترین اشخاص به خود مثل خانواده هم امکان دیدن بی مهری هست و نمیتوان همیشه روی محبت و پشتیبانیشان حساب باز کرد، چطور می شود، بر یک محیط مجازی دل بست؟
ولی با همه این اوصاف، به دلیل احترام زیادی که برای آقای خادمی و سایر مدیران و زحمات بسیار زیاد دوستان، سعی می کنم در جلسه روز دوشنبه حتماً شرکت نمایم.
در همینجا از آقای خادمی و سایر مدیران به خاطر این که بسیار دلسوزانه این محله را اداره کردند و نیز از ارزشمندترین گوهرشان یعنی وقت و محبتشان برای اداره این سایت صادقانه گذشتند، تشکر می کنم.
پس تا دوشنبه شب و دیدن شما دوستان در سالن کنفرانس محلهخدا نگهدار.

درود!
خب من دوباره اومدم خخخخ
روی سخنم با همونه که خودش میدونه
یادته اواخر سال ۹۲ چه اتفاقی افتاد و من با صداقتم پیش قدم شدم و تو باور نداشتی و من قولی بهت دادم و پس از چند دقیقه به قولم عمل کردم و مشکل حل شد
یادته اوایل سال ۹۳ بود که نمیدونم به شوخی بود یا به جدی به من گفتی بیا کامپیوتر را یاد بگیر تا مدیرت کنم و برم و من گفتم بیخیال کامپیوتر و خودت مدیریت کن و من با مبایلم فقط شیطنت میکنم
یادته که سال ۹۴ در چنین روزهایی چقدر من خوشحال بودم که داشتیم اولین اردوی دنیای مجازی را در دنیای واقعی اجرا میکردیم
تورو به جون این کامی جون من که کمی بلدم باهاش کار کنم و حالا هم دارم باهاش مینویسم کوتاه بیا و مدیریتتو ادامه بده و اینقدر مارو اذیت نکن
اگر هم تصمیمتو قطعی گرفتی که مارو اذیت کنی ادامه بده عزیزم و یه هفته بیا پیش من و با اسنپ با پول من به محل کارت برو و برگرد و بقیه اش را در خدمت من باش و مرا با چند و چون کارهای محله و کار با کامی جونم آشنا کن تا خودم شخصا در خدمت محله قرار گیرم و با همکاری پریسا و نازنین و سعید جان درفشیان محله را تا سالیان سال بگردانیم
تو تا منو داری نیازی به قرعه کشی و کاندید و ثبتنام برای مدیریت نداری
تو کی تاحالا از من چیزی خواستی و من جواب رد بهت دادم!!!…
خخخخخخ راستی من چقدر ساده لوحم که دارم حرفهای تکراری تورو باور میکنم و براشون نقشه میکشم
باور کن من همون شیطون دیوونه هستم که نیمه ی دوم سال ۹۲ به این محله اومدم خخخخخخخخخخهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها پس این گوی و این هم میدان بفرما عزیزم من همه جوره در خدمتم!!!

سلام به اعضای محترم سایت گوشکن خصوصاً جناب مجتبی خادمی بنده به عنوان یک نابینای ایرانی و یک گوش کنی همیشگی به شدت با طعتیلی سایت مخالفم و با پیشنهاد جناب سعید درفشیان به عنوان مدیر ارشد سایت گوشکن موافقم و حتما از ایشون استقبال می کنم امید که دوستان با نظر من موافقت کنند و ایشون رو به عنوان مدیر ارشد سایت گوشکن بپذیرند با تشکر

خب سلام خدمت همه ی دوستان عزیز و سلام خدمت مدیر ارشد سایت همیشه محبوب گوش کن ببینید دوستان عزیز خدا سر شاهده که مدیریت سایت خیلی سخت تر از اونیه که فکرشو میکنید این که شما دارید میبینید فقط و فقط قسمت وردپرس هست جدا از این که همین قسمت خودش خیییییییییلی درده سر داره من کلا یک سال بیشتر نیست که ی سایت زدم شدید دارم خسته میشم با این که من همیشه بیکار هستم و همیشه پای سیستم حالا شما مجتبی رو تصور کنید که با این همه کار خب خدایی خیییییلی باید بهش ایول گفت که تا همینجا هم تونسته سایت رو اداره کنه من که خودم خیلی چیزا از این سایت یاد گرفتم خدا وکیل حیچ وقت دلم نمیخاد که این سایت بسته بشه با وجود این که بهم توحین شد از طرف بعضی از بچه ها ولی من شخصا دست همه رو میبوسم مجتبی داداش اگر منه کم تجربه رو قبول داشته باشی در کنار آقای سعید درفشیان عزیز و بقیه دوستان عزیز میتونم ی کاری انجام بدم هر کاری که خودتون بگید و واقعا از پسش بر بیام حتما با کمال میل در خدمتم هرچند باز هم میگم خیلی کم تجربه هستم ولی باز در خدمت هستم شرمنده کامنتم طولانی شد امیدوارم اگر حرفی زدم که بعضی هارو ناراحت کردم منو ببخشید بای

سلام.
خب من چندتا نکته رو عرض میکنم:
برگزاری انتخابات برای شناخت مدیر بعدی سایت گوشکن به هیچ وجه نمیتونه متضمن انتخاب درست باشه. دلیلش هم اینه که الآن سایت گوشکن نهصد عضو داره و اگر قرار باشه یه انتخابات قانونی و درست برگزار بشه، باید مدیر منتخب کاربران حد اقل چهارصد و پنجاه و یک رأی بیاره تا بتونه به عنوان مدیر سایت انتخاب بشه. هممون میدونیم که حتی یک سوم این تعداد هم توی انتخابات شرکت نمیکنن. حالا فرض کنید که ما سه تا کاندیدا داشته باشیم که صد و پنجاه نفر که همین تعداد رو هم بهش شک دارم که شرکت کنن بخوان به این سه نفر رأی بدن. به هر حال هر کدوم از این سه نفر دوست و رفیقای خودشون رو دارن که بیان بهشون رأی بدن و در نتیجه هر کس ممکنه سی چهل تا رأی بیاره و نهایتاً یکی از این سه نفر بتونه فوقش با شصت هفتاد رأی انتخاب بشه. هرچند در این صورت هم قانونی نیست و باید اگر صد و پنجاه نفر شرکت کنن، حد اقل هفتاد و شش نفر به نفر برگزیده رأی بدن تا انتخاب بشه. در کل در خوشبینانه ترین حالت، تنها شاید ده درصد کاربران فعلی سایت به مدیر بعدی رأی اعتماد بدن که از این ده درصد تعداد قابل توجهی دوستان و اطرافیان خود اون شخص هستن و تنها از روی احساسات و تعلق خاطر به اون شخص رأی میدن نه تواناییها و لیاقت اون فرد. پس عملاً برگزاری انتخابات به احتمال بیش از نود درصد یعنی نابودی سایت. مگر این که واقعاً شخص با تجربه ای کاندید شده باشه و رفقای بقیه ی کاندیدا هم اجازه بدن که رأی بیاره و انتخاب بشه که اون هم اصلاً قابل پیشبینی نیست.
حالا ما اینجا سه تا راه داریم:
۱: با تمامی این شرایطی که گفتم انتخابات برگزار بشه و نفر اول انتخابات به عنوان مدیر سایت انتخاب بشه.
۲: بیاییم بیخیال انتخابات بشیم و مجتبی رو به عنوان کسی که مؤسس این سایت بوده و هفت سال زحمتش رو کشیده و میدونیم دلسوز اینجا هست و آینده ی اینجا هم براش اهمیت داره به عنوان امین انتخاب کنیم و اجازه بدیم خودش از بین کاندیدا گزینه ی مناسبتر رو بر اساس تواناییها و برنامه هایی که بهش ارائه میدن انتخاب کنه و به عنوان مدیر بعدی معرفی کنه. من فکر میکنم حق مجتبی هست که به عنوان صاحب امتیاز اینجا خودش تصمیم بگیره مدیر بعدی کی باشه و اگر داره پیشنهاد انتخابات میده داره به ما احترام میذاره. وگرنه هیچ کس نمیتونه و نباید اون رو مجبور کنه که انتخابات برگزار کنه. در کل میشه گفت سایت خودشه و حق داره اون رو به هرکی میخواد بسپاره.
۳: بیاییم انتخابات رو برگزار کنیم و اگر طبق قانون دو سوم به علاوه ی یک اعضا در انتخابات شرکت کردن یعنی ششصد و یک نفر، خب مدیر منتخب برگزیده میشه و کارش رو شروع میکنه. ولی اگر انتخابات با نفرات قابل قبولی برگزار نشد، برگردیم به راه دوم و بذاریم شخص مجتبی مدیر بعدی رو انتخاب کنه.
شخصاً با راه دوم موافقم. چون راه اول شدنی نیست و ممکنه هر اتفاق بدی برای سایت بیفته. راه سوم هم به دلایلی که گفتم دور باطل هست و قطعاً ششصد و یک نفر توی انتخابات شرکت نخواهند کرد و در نتیجه آخرش قراره برسیم به راه دوم.
برای این که کامنتم طولانی نشه بقیه ی صحبتهام رو توی کامنت بعدی مینویسم.

و اما چند توصیه هم به کسانی که قراره به قولی کاندید بشن دارم:
۱: این توهم رو نداشته باشید که اینجا قراره برای شما فرش قرمز پهن کنن. شما دارید جای کسی میایید که یه مدیر کامل بوده و از هر جهت کارش رو بلد بوده. پس جلب اعتماد کاربران به عنوان جانشین کسی مثل مجتبی تقریباً میشه گفت کار غیر ممکنی هم اگر نباشه خیلی سخته.
۲: شما باید این ظرفیت رو توی خودتون ایجاد کنید که هر اتفاقی ممکنه براتون بیفته. ممکنه توهین بشنوید، ممکنه شدیدترین انتقادات رو از شما بکنن، ممکنه حتی علیه شما تبلیغات منفی صورت بدن و کلی اتفاقات دیگه ای که میتونه کار شما رو سخت بکنه. به عنوان کسی که نزدیک به دو سال سابقه ی مدیریت اینجا رو دارم میگم اگر واقعاً سرتون درد نمیکنه پا پیش نذارید. اینجا جایی که شما فکر کنید حلوا خیرات میکنن نیست. باید پوست کلفت و گاهاً گوش ناشنوا و چشمان بسته داشته باشید که خیلی هم ساده نیست. البته نه این که انتقاد پذیر نباید باشید. اتفاقاً باید ظرفیت انتقاد درست رو داشته باشید تا پیشرفت کنید. ولی انتقاد درست اونقدر زیاد نیست و تشخیص این هم کار ساده ای نیست.
۳: گوشکن در حدی بزرگ هست که جای آزمایش و خطا نیست. گوشکن رو با یه سایت روزی ده تا یا صدتا بازدید اشتباه نگیرید لطفاً اگر یه وبلاگ شخصی دارید و فکر میکنید با روش اداره ی وبلاگ شخصیتون میتونید اینجا رو هم اداره کنید سخت در اشتباهید. اگر اینجا از یه وبلاگ شخصی به اینجا رسیده، دلیلش این بوده که از صفر خودشو ساخته رسیده به اینجا. پس اگر واقاً خودتون رو توانمند میبینید برید خودتون پیشرفت کنید. چون اینجا احتیاج به یه فرد خیلی با تجربه داره که بتونه باعث پیشرفتش بشه نه پسرفتش. من بیپرده بگم که به جز مجتبی توی کل این سایت شاید دو سه نفر باشن که بتونن اینجا رو مدیریت کنن و اگر این دو سه نفر پا پیش نذارن، همون بهتر که سایت جمع بشه تا بخواد دست کسی بیفته که تازه بخواد آزمایش و خطا کنه و اینجا رو در حد یه وبلاگ پایین ببره.
در پایان هم امیدوارم اگر هم قراره کسی از طرف مدیر سایت به عنوان کاندیدا برای انتخابات معرفی بشه، واقعاً شایستگی این کار رو داشته باشه. فاکتورهای لازم رو داشته باشه. مثلاً حد اقل بیست و پنج سال سن داشته باشه. حد اقل مدتی مثلاً یک سال سابقه ی مدیریت سایتهای اینترنتی رو داشته باشه. صرف داشتن اطلاعات فنی دلیل بر لایق بودن یه نفر برای این کار سخت نیست. انتقال مدیریت اینجا انقدر کار حساسی هست که باید خیلی مراقب بود. چون اگر درست انجام نشه اینجا به نابودی کشیده میشه و اگر درست انجام بشه میتونه باعث پیشرفت اینجا بشه.
در کل امیدوارم مجتبی نظرش عوض بشه و اگر راهکاری به نظرش میرسه برای موندنش ارائه بده و مشکلاتش رو مطرح کنه تا بتونیم به توافق برسیم که خودش رأس کار بمونه. ولی به هر دلیلی اگر این اتفاق نیفتاد، امیدوارم هممون با هم تلاش کنیم تا بهترین اتفاق برای اینجا بیفته و حساسترین روزهای محله به بهترین روزهای اون تبدیل بشه.
موفق باشید.

سلام کاملا با نظر شما موافقم! به نظر من هم باید یا راه ۳ اتفاق بیفته یا راه ۲ که من هم نظرم راه دوم هست تا ببینیم چی میشه امیدوارم بهترین اتفاق بیفته مدیریت اینجا واقعا کار سختیه و هر کسی نمیتونه این کار رو انجام بده در کل تا برگزار شدن کنفرانس در تیمتاک باید صبر کرد.

سلامی مجدد
ضمن اینکه خوشحال میشم بخاطر تجربه و تسلط شهروز و همسرشونع, ایشون هم کاندیداتوری خودشون رو اعلام کنند, از کسی که انتخاب میشه درخواست دارم از ایشون و همسرشون, در کارهای اجرایی و مدیریتی سایت استفاده کنند. البته این فقط یک توصیه است و امیدوارم حمل بر دخالت نباشد. چون رشد و موفقیت بیش از حد سایت گوش کن خیلی برایم مهم است.

آقای خادمی سلام وقت به خیر، شاید نظرات من با بقیه کمی فرق داشته باشه پس همینجا پوزش میخوام ولی باید آنچه در دلم هست بگم! تا اونجایی که من یادم میآد شما که دیگه با سایت و اینترنت و فضای مجازی خداحافظی کرده بودید! جواب سلام ملت رو نمیدادید! اگر کسی میومد توی تلگرامت بلاکش میکردید! چی شد برگشتی؟ باز سایت به لحاظ مالی به پیسی خورده؟ باز اومدی مثلا جلب مشارکت کنی؟ تعجب نکن! آخرش همینه دیگه! یه سری لاوی گری برای رسیدن به همین هدف! به نظرم حتی اگر چنین قصدی رو هم داشتید بهتر بود شخصی مثل سعید درفشیان این پست رو بزنه تا لا اقل اینقدر تابلو نباشه و شما مجبور نباشی به خاطر همچین کار ساده ای سکوتت رو بشکنی و خلاصه یه دو سه ماهی باشی و بعد دوباره بری که بری برای سال آینده! مطلب دیگه اینکه به نظرم تا بعضی از رفقای متعصب ما دست از سایت نکشند همان بهتر که سایت تعطیل بشه! اینها همانهایی هستند که تاب شنیدن کوچکترین نقد و حتی نظری رو هم ندارند و استاد سفسطه هستند و به هر شکل و هر طور که شده میخوان فرد نقد کننده و یا نظر دهنده رو خراب کنند و همان نظرات دیکتاتوری خود را به همگان اعمال کنند! همانهایی که از الآن دارند برای مدیریت سایت و اینکه چه کسی مدیر بشه و چه کسی مدیر نشه تصمیم میگیرند!

باسلام نظرات شهروز رو کاملاً میپسندم مخصوصاً با راه دوم بیشتر موافق هستم طبعاً مجتبی خادمی عزیز خودش تو این هفت سال بهتر از هر کسی بچه ها را شناخته و رو تک تک افراد شناخت داره و میتونه بهتر تصمیم بگیره اگر دقت کنیم خودش هم توی متن پست گفت که اگه ببینم دوشنبه در جلسه کسی شایسته اعلام کاندید شدن نکرد اینجارو جمع می کنم و این حرف ژ به نظرم یه جورایی با راه دومی که شهروز عزیز بیان کرد نزدیکی داره

سلام به آقا مجتبای خادمی عزیز و همچنین به همه عزیزانی که دلسوزانه برای رشد و ارتقای این سایت بعنوان بزرگترین و محبوبترین سایت ویژه نابینایان در ایران صادقانه فداکاری کرده و میکنن، بنظر من هم تعطیل شدن این سایت بدلیل اینکه سالها براش زحمت کشیده شده و یه آرشیو غنی داره هم در زمینه آموزش و هم در زمینههای دیگه اصلاً چیز خوبی نیست من از زمانی که استاد امید هاشمی مطلب این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست رو منتشر کردن که در اون به نوعی هشدار داده بودن که نکنه شبکههای اجتماعی مثل تلگرام جای سایتها و پایگاههای مهم رو برای نابینایان بگیره همیشه احساس خطر میکردم که نکنه این اتفاق یه روزی برای این محله باصفا هم بیفته و امیدوارم که اگر نه الآن، لا اقل به این زودیها این اتفاق نیفته و سایت و محله گوشکن تا سالیان ساااال بتونه به فعالیتش ادامه بده و همچنان پربار باشه. با آقای شهروز حسینی کاملا موافقم و هردو کامنتشونو لایک میکنم بنظر من هم راه دومی که ایشون پیشنهاد کردن خیلی بهتره یعنی اینکه آقای خادمی بعنوان مؤسس و صاحب امتیاز اینجا خودشون یک نفر رو بعنوان مدیر ارشد اینجا انتخاب کنن اما اگر واقعا شخص توانمندی پیدا نشد که البته من بعید میدونم به قول آقای حسینی همون بهتر که علیرغم میل باطنی همه ما محله تعطیل بشه تا اینکه دست کسی بیفته که خدای نکرده با سوء مدیریت همه زحمتها و خون دل خوردنهای آقای خادمی و همه عزیزانی که در این هفت سال برای این محله زحمت کشیدن رو هدر بده. درسته که من از سال ۹۱ که عضو اینجا شدم دو سه تا پست بیشتر منتشر نکردم و کامنت هم کم دادم ولی خیلی چیزایی که یاد گرفتم از این محله و اهالی باصفاش بوده، بنابر این مثل خیلی از دوستان بشدت با تعطیلی اینجا مخالفم اما نه به هر قیمتی، حتی اگر هم یک فرد شایسته برای اداره اینجا انتخاب بشه باز هم بنظر من آقای خادمی نباید ارتباطشو با محله قطع کنه و باید همیشه راهنمایی و مشاوره بده به مدیران جدید تا بتونن محله رو بنحو احسن اداره کنن و باعث پیشرفت روز افزونش بشن

سلام دوستان من هم به عنوان یه عضو کوچیک حرفهای شهروز جان رو میپسندم.
اداره این سایت کاره هر کسی نیست.
مخصوصا که باید قبول کنیم علاوه بر دانش فنی و تجربه موارد زیاد دیگه ای هم باید مدنظر گرفته بشه تا یه مدیر برای اینجا انتخاب بشه.
خط فکریی تا به امروز بوده که تمام فعالیت های سایت رو به این شکل اداره کرده. پس کسی که اصلا توی تیم مدیریتی گوشکن نبوده با این خط فکری آشنایی نداره. پس نمیتونه در گام اول حفظ شرایط موجود کنه و بعد به فکر ارتقا باشه.
لطفا کسی که کاندید میشه از کسانی باشه که بخشی از مدیریت سایت رو بر عهده داشته و با خخط فکری حاکم بر سایت آشنایی داره. نه کسی که از بیرون میخواد بیاد و با طراحی جدید همه چیز رو منهدم کنه.
نظر شخصی من همینه که شهروز جان مدیر باشن یا حد القل بخشی از مدیریت با ایشون باشه یا دست کم مشاور باشن

سلام به همه ی دوستای مهربون و خوبم در سایت گوش کن. از آخرین کامنتی که فرستادم نمیدونم چند ماه میگذره. هرچی که هست قبل از مرگ دایی چشمه ی نازنین بود که لپتاپم و البته یک سری مشکلات شخصی این قدر درگیرم کرده بود که نتونستم حتی تسلیتی هم در پستهای مرتبط قرار بدم. البته تا حدی با گوشی پیگیر پستها و کامنتها بودم.
خلاصه اینکه من با گوش کن روزهای زیادی رو زندگی کردم و این سایت فراتر از سرگرمی و آموزش بوده واسم.
کامنتها رو خیلی نتونستم بخونم ولی با نظر شهروز الدوله موافقم و البته با مدیریت آقای درفشیان و باز هم البته در کنار خودِ مجتبی خادمی.
وای که چقدر جای دایی چشمه خالیه.
من تیم تاک ندارم ولی اگر موفق به نصب و راه اندازیش شدم حتما در جلسه شرکت خواهم کرد.
به شدت با تعطیلی سایت مخالفم.

راستی یه پیشنهاد دیگه ای هم دارم و اینکه اگر نهایتا که البته بعیده اتفاق بیفته، به اتفاق نظری نرسیدین این سایت همین طوری با تمام پستها و کامنتهاش بمونه. نمیدونم تا چه حد امکانش هست ولی در بلاگفا وبلاگهایی که به روز نمیشن و البته توسط نویسنده حذف نمیشن همون طوری باقی میمونن.

خب مجتبی من در مورد کل این قضیه خیلی فکر کردم و بناست تو این نوشتار احتمالا طولانی حاصل فکرم رو بهت بگم.
شایدم دوست داشتی اینا رو به خودت میگفتم، ولی به هر حال این احتمال رو میدادم که لازم بشه تو جلسه شب هم بگمشون و از اونجایی که تو نوشتن معمولا بهتر فکرمو جمع میکنم، گفتم قبل جلسه اینجا میگم تا هم تو بخونی، هم بقیه توی جلسه سرشون از حرفام درد نگیره.
من معتقدم راه اولی که آقای حسینی گفتن اتفاقا بهترین راهه.
چون هر کاربری آزاده تو انتخابات شرکت کنه و با اطلاع رسانی وسیعی که خواهیم داشت، دیگه بهونه برای کسی باقی نمیمونه که بگه چرا تعداد نفرات یا درصد کمتری مدیر بعدی رو انتخاب کردن.
مدیری که بر اساس راه اول انتخاب بشه از لحاظ قانونی حتی با یک رأی بیشتر هم میتونه بی دغدغه کارش رو ادامه بده.
ولی مشکلاتی در برگزاری نفس انتخابات پیش میاد که به مراتب بزرگتر از مسئله تعداد نفراته.
یکیش این که کی باید انتخابات رو برگزار و بهش نظارت کنه؟ کادر؟
خب ممکنه از اعضای کادر هم کاندیدا باشن. یا اگه نهایتش نباشن هم بالاخره این احتمال هست که به کمک در جهت انتخاب فلان یا بهمان شخص متهم بشن.
خودت؟
خب تو هم احتمال داره بگن از اول میخواستی فلانی رو انتخاب کنی منتها با نظر بچه ها و برای همینم انتخابات برگزار کردی.
آدمای بی طرف از بیرون البته گزینه بدی نیست. ولی بازم این شک برای بعضی پیش میاد که این بی طرفا رو هر کی آورده احتمالا خودش گوشی رو دستشون داده که چی کار کنن!
گرچه چیزایی که میگم احتمال اتفاق افتادنشون خیلی کمه، ولی خب فکر کن یه نفرم بگه روی حیثیت کل کار مؤثره.
دوکیش این که به فرض انتخابات در سلامت کامل و بی هیچ شک و شبهه ای برگزار شد!
میدونی که تو هر انتخاباتی هم تبلیغ هست و هم ناچار ضد تبلیغ.
ما جماعت هم که خدا رو صد هزار بار شکر تو جنگ و دعوا هر کدوم گرگ بالون دیده ایم!
پس مدیر منتخب بیچاره اولین کارش بعد انتخاب شدن اینه که جنازه ها رو از وسط میدون جنگ جمع کنه، تیر خلاص به نیمه جونا بزنه، اونایی که امیدی بهشون هست رو احیا کنه و باقی ماجرا!
با این حساب من مریض هم آخرش میرسم به همون راه دوم که در کامنتهای قبلی خیلی از دوستان باهاش موافقت کردن!
البته اگه بتونیم یه انتخابات کاملا سالم، به شکلی که خود بچه ها هم توش ناظر داشته باشن و به آراء نظارت کنن داشته باشیم بازم میگم راه اول، اما خود این که حالا این نُظّار کیا باشن و همه قبولشون داشته باشن باز مسئله اییست لاینحل!
ولی راه دوم هیچ کدوم از این دردسرا رو نداره.
میتونی راحت به همه کاندیداها بگی برنامه تون رو بهت ارائه بدن و بعد اونی رو که از نظرت برنامهش بهتر از بقیهست برای مدیریت ارشد انتخاب کنی.
به نظرم همه ماهایی که مدام التماست میکنیم خودت بمون، این قدر معرفت باید داشته باشیم که به انتخابت در مورد جانشینتم احترام بذاریم و قبولش کنیم!
اگرم ایکسی ناراحت شد گفت چرا منو به جای ایگرگ انتخاب نکردی! خب بگه!
میگی آقا هفت سال این سایتو من با همه بالا پاییناش اداره کردم.
حداقل چیزی که میتونم تشخیص بدم اینه که کی بعد من باید این کارو ادامه بده!
گرچه میدونم تو آدمی نیستی که چنین چیزی بگی. ولی به نظر نمیاد قضاوت بیشتر کاربران سایت غیر از این باشه.

الان فکر کنم برگزاری انتخابات از همه لحاظ مورد بررسی قرار گرفته و هیچ کدوم از جوانبش نمیگه برگزاری چنین انتخاباتی به صلاحمونه.
با انتخاب تو شاید اونی که دلش میخواسته انتخابش کنی و نکردی یه دو روز ناراحت بشه. ولی مطمئنا اکثریت کاربرای سایت، یا لا اقل اونایی که در حال حاضر فعالن، نظرت رو میپذیرن و با کمال میل با مدیر بعدی همکاری میکنن.

سلام به همه.
چون شرایط داره به روزای مهمی میرسه واجب که حضور خودمو اعلام کنم و از زاویه دید خودم کمی بنویسم هر چند اونایی که نزدیکترند به من مثل امیر و شهروز موضع اصلی من رو کاملا در جریان هستند اما نمیخوام همه حرفامو یعنی همونایی که امیر و شهروز میدونند رو تمام و کمال اینجا بیارم.
ببینید تعطیلی این سایت که قطعا اشتباه بزرگیه! یعنی اگر ما فکر کنیم که با وجود فضای مجازی مثل تلگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگه ما نیازی به ادامه حیات این سایت نداریم این یه اشتباه تاریخی و ویرانگر!دلیلم رو هم با ذکر مثال قبلا توضیح دادم به هر حال این سایت یک پایگاه مهم و اساسیه که باید از شبکه های اجتماعی به نفع خودش استفاده کنه و اونها رو به خدمت خودش دربیاره.
رسانه ای هم به این موضوع اگر بخوایم نگاه کنیم نمیشه گفت که امروزه با وجود فضای مجازی ما به هیچ شبکه رادیویی و تلوزیونی و روزنامه و خبرگزاری و … احتیاج نداریم! بلکه میبینید تمام این رسانه ها به جای خودشون باقی هستند و ضمنا دارند از شبکه های اجتماعی به سود خودشون و برای بیان واضحتر و و وسیعتر افکار و عقاید خودشون استفاده میکنند. مثالشم فراوون مثل تمام شبکه های رادیویی و تلویزیونی در ایران و جهان و حتی مثل برنامه هایی چون نود! و … .
چیزی که مشخص این که اینجا به حدی بزرگ شده که برای ادارش یک تیم لازم داریم نه یک نفر. و از اون گذشته پایگاههای کوچکتری که در شبکه های اجتماعی برای محله نابینایان تأسیس شده یادگاری مهمی از همین همصنفیهای خودمون بوده از جمله گروه واتساپی که یادگار عمو چشمه خدا بیامورز و مگه میشه به همین راحتی بیایم به قولی بزنیم زیر همه این پایگاهها و بگیم نمیخوایم بذار بره به سمت نابودی؟!
پس چندتا کامنت ابتدایی که خیلی مایل به ادامه حیات این سایت نبودند رو با حفظ احترام به نویسندگانشون و افکار و عقایدشون اجازه بفرمایید جدی نگیریم تا تنها راه پیش رومون ادامه حیات این سایت باشه حالا چه با مجتبی و چه بی مجتبی!.
اما در قدم بعد باید تکلیف اداره این سایت رو مشخص کنیم. خب تو این زمینه خدا رو شکر حرفها و نظرها به مراتب منطقیتر و به دور از احساسات هستش به هر حال هم نظر شهروز کاملا درست چون خیلی خوب تحلیل درستی از شرایط رو بیان کرد حالا هر کی میتونه نکات شهروز رو طبق سلیقه خودش بپذیره یا نپذیره یا بخشیش رو بپذیره یا نپذیره.
اما چیزی که خوشبختانه شهروز گفت و سعید درفشیان هم تأییدش کرد این که به هر حال خود مجتبی حقش هست که خودش انتخاب کنه که چه کسی میتونه این سایت رو اداره کنه برگزاری انتخابات شاید راه درستی باشه اما تمام درگیریها و دغدغه هایی که سعید گفت رو داره پس بهتر که هر کسی که فکر میکنه میتونه این فضای به این بزرگی رو اداره کنه اعلام آمادگیشو به اطلاع مجتبی برسونه و خود مجتبی که به قل سعید همه ما التماسشو میکنیم که بمونه انتخاب کنه که چه کسی سکاندار اینجا باشه و همه هم به حرمت همه این اسرارهایی که به نرفتنش داشتیم این بار تصمیمشو بپذیریم.
در مجموع اما فراموش نکنیم اداره اینجا به همون سختی هستش که شهروز گفته پس هر کدام از ما خوب فکر کنیم که کجا قرار پا بذاریم و واسه چه مسئولیت بزرگ و مهمی داریم اعلام آمادگی میکنیم پس به همون اندازه بزرگ بشیم.
آرزوی مهمم پایداری این محله با صفاست! همین!

ما که هر چی می کنیم فقط نظر شخصی خودمون رو بگیم ظاهرا بعضی ها فکر می کنند خیلی حالیشون هست و جهت دادن به یک مساله رو افتخار خودشون و در کارنامه نداشته اشون که وقتی از نزدیک بهشون میرسی و باهاشون هم کلام میشی تاسف میخوری که این همونه خدای من پس تو نوشته هاش چی تو عمل یک چیز دیگه
و من یک چیز دیگم رو همیشه یدک می کشند و واقعا هم نمی خواهند که دیگران رو هم چون نمی بینند حداقل بشنوند
حاجی آقا زرنگه یک کم یواش تو می خواهی که مدیر بشی چرا دیگران رو پلکان خودت و خواسته ات قرار میدی اولا ما هم تشکر می کنیم از بودن تا به امروز این سایت دوما طنز نوشتن رو خاله ام هم بلده که بعضی ها تو این مساله مهمی میان و نمک تشریف دارند بعدیش هم مجتبی نمیخاد و اگر می خواست نظری رو شفاف بگه خوب می گفت چرا از حرف هاش تفسیر در میارید بعدیش هم باز هم شعار پشت شعار و تو عمل چیزی دیگه رو شاهدیم تو و یا من که حاضر به هیچ همکاری غیر از حرف زدن نیستیم با کدوم پشتوانه این سایت با کدوم هزینه پا بر جا بمونه بعدیش هم شما نترسید با تعطیلی این سایت هیچی نمیشه این همه جایگزین هست شما نگران مدیریت خودت و به اصطلاح اون موقعیت کذائیت هستی بعدیش هم اینکه نفر یعنی دامن زدن به حاشیه هایی که تمومی نداره این کاندید ها به درد نمی خورند این همه بچه ها بدون منت تو این فضای مجازی فعالند این ها رو هم کمی بشنوید همه جا این چند نفر با اون روابطی که خودشون دوستش دارند هستند و نخود آشند انگار بقیه آدم نیستند جمعش کنید بابا حال ندارید

باشه.
حله.
توی تیمتاک همین امشب تا کمتر از نیم ساعت دیگه همدیگه رو میبینیم، من توضیحاتم رو میدم، بعدش کاندیدا ها اعلام آمادگی کنید، برنامه‌هاتون رو ارائه کنید، فوقش اگه هم من تصمیمگیرنده نهایی باشم، برنامه تمام کاندیدا ها رو منتشر می کنم توی همین وبسایت، بعدش میگم به این دلیل و اون دلیل، من فلان برنامه رو پسندیدم. خودم نظرم روی انتخاباته ولی اگه عقل جمعی میگه نه، منم توی نظرم در خصوص انتخابات حد اقل میتونم تردید کنم که.
بالاخره چند عقل، طبیعتا از یه دونه عقل، قدرت پردازش بیشتری باید داشته باشه.

سلام و عرض ادب خداروشکر که اونقدر پیشرفته شده که میتونیم با موبایل هم کامنتها رو دنبال کنیم و حتماً نیاز به این نیست که سیستم رو روشن کنیم و حتما خونه باشیم من با نظر مجتبی خادمی کاملا موافقم خوشبختانه مجتبی هم نظری شهروز رو پسندید یلی خوبه مثلا مجتبی خادمی بیاد نظرات و برنامه‌های کاندیداها رو در وب سایت منتشر کنه و در پایان نظرات و دیدگاه خودش رو بگیره و بگه مثلا من دیدگاه‌ها و برنامه‌های فلانی رو میپسندم و آخرالامر از بچه ها نظرخواهی بشه بعد اگه مثلا دیدیم انتخابات انتخابات قانونی و خوب نبود در نهایت نظر مجتبی حرف اول و آخر رو میزنه خیلی عالیه البته من دیشب توی جلسه نبودم و نمیدونم چی شد اگر کسی از دوستان که از بحث های جلسه دیشب اطلاعاتی داره ممنون میشم اون رو جهت اطلاع من و سایرین در اینجا برامون بذاره التماس دعا

سلام.
اگرچه با تاخیر اومدم، ولی به عنوان یکی از دوست دار های محله ی
گوش کن لازم می دونم که اینجا حاضری بزنم.
متاسفانه نتونستم به صورت کامل توی جلسه ی مهم دیشب باشم و آخرش رسیدم.
نظرم هم با دوستانی که گفتن انتخابات برگزار نشه و خود مجتبی جانشینش
رو تعیین کنه موافقه.
در پایان هم امیدوارم هر اتفاقی می افته و هر کس مدیر میشه بتونه
سایت رو به خوبی مدیریت کنه و باعث پیشرفت بیشترش بشه.

با تشکر از تمام افرادی که توی جلسه تشریف آوردید. چه اونایی که صحبت کردید و چه اونایی که فقط حضور داشتید. طی چند روز آینده به زودی پست مربوط به اعلام آمادگی برای کاندیداتوری رو منتشر می کنم.

سلام آقای عباسی . خوبی برادر خوبو محترمم . چه خبرا ؟باورتون بشه یا نه دیشب داشتم به شما فکر میکردم . به اینکه چرا دیگه نیستید؟در هر حال از اینکه دوباره اسمتون رو دیدم خیلی خوشحال شدم