خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

بشتابید! تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد. نظرسنجی: نویسنده ی برتر وب سایت گوش کن در سال ۱۳۹۶ را شما انتخاب کنید!

درود بر هم محله ای های مهربونم. امیدوارم که حالتون به شدت خوب، و دنیا به کامتون باشه. خب! قطعا وقتی که نام محمد میاد، همه به این فکر میکنین که دوباره پای یک مسابقه در میونه/ خخخخخ. درسته! این بار رو اشتباه نکردین، و قراره که با هم به دل یک چالش بزنیم، و نویسنده ی برتر سایت توی سال ۱۳۹۶ رو در بیاریم.
خب. بچه ها؟ ما سال قبل هم یک مسابقه با همین عنوان داشتیم. ولی تفاوتی که این چالش با چالش قبل داره اینه که اینجا مکانیزم نظرسنجی به شدت فرق کرده. یعنی این که دیگه قرار نیست که گوشی خودتون رو بردارین و کد نویسنده ی مورد نظر خودتون رو به شماره ی خاصی پیامک کنین. اینبار، به لطف سعید، کاملا راحت و بدون دردسر میایین این پست رو باز میکنین، و به انتهای پست مراجعه میکنین. اونجا نام نویسندگان برتر در قالب دکمه های رادیویی در اختیار شما قرار گرفتند که میتونین یک نام رو انتخاب کنین و دکمه ی ارسال رو بزنید. بعد از انجام این عملیات نظر شما ثبت میشه، و نویسنده ی برتر سال ۹۶، طبق آرای شما مشخص میشه.
یه نکته خیلی مهم اینه که برای شرکت در نظرسنجیهای محله، اگه با تلفن همراه هستید، باید از حالت Desktop version استفاده کنید تا رأیتون به درستی ثبت بشه.
پس الان اون دوستایی که دارید با موبایلتون پست رو میخونید، کافیه روی این لینک کلیک کنید تا پست براتون در حالت دسکتاپ باز بشه.
حالا قبل از شرکت در نظرسنجی، لطفا با دقت نکات زیر رو مطالعه کنین.

نکته ی ۱: امسال هم کاندیدا ها مجموعه ای انتخاب شدند، و دلیل انتخابشون هم جلوی اسمشون ذکر شده. پس ممکنه ما تک پست مفید توی سال ۹۶ داشته باشیم! ولی افرادی انتخاب شدند، که پست های زنجیره ای ی تاثیر گذاری رو برای محله تنظیم کردن. یا بهتر بگم! پست هاشون یک انقلاب رو توی محله ایجاد کرده.

نکته ی دوم: این مسابقه صرفا یک چالشه برای این که زحمات چند نفری که سعی کردن یه اتفاق خوب رو رقم بزنن دیده بشه و ازشون تجلیل بشه. پس اگه اسم خودتون یا نویسنده ی مورد نظرتون توی این لیست نبود، اصلا ناراحت نباشین، و مطمین باشین که زحمت شما یا دوستتون ارزشمند و قابل تقدیره. صرفا بذارینش به حساب سلیقه ی من و رد بشین.
البته اینم بگم! تا جایی که ممکن بوده، مجموعه پستها رو بررسی و با افراد صاحب نظر هم مشورت کردم.

نکته ی سوم: قطعا هممون میدونیم که مجموعه هایی که نویسندگان این لیست تهیه کردن، فوق العاده ارزشمندن و هیچ عدد و رقمی نمیتونه ارزششون رو مشخص کنه. اما من صرفا برای این که تم مسابقه رو حفظ کنم، برای نویسنده ی برتر ۷۰، نویسنده ی دوم ۵۰، و نویسنده ی سوم ۳۰۰۰۰تومن درنظر گرفتم.

نکته ی چهارم| امسال، بر خلاف سال گذشته، صرفا کاربرانی که عضویت سایت گوش کن رو دارند میتونن توی نظرسنجی شرکت کنن! پس در نظر داشته باشین که برای ثبت نظر خودتون حتما به حساب کاربریتون لاگین بشین. در صورتی که پسورد خودتون رو فراموش کردین، از طریق

این لینک

میتونین پسورد جدید دریافت کرده، و وارد حسابتون بشین.

و اما نکته ی پنجم و آخر: مهلت شرکت در نظرسنجی نویسنده ی برتر سال ۱۳۹۶ از لحظه انتشار این پست، تا ساعت 23:59 روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه خواهد بود، که تحت هیچ شرایطی قابل تمدید نیست.

خب! فکر میکنم که همه ی نکات مهم رو توضیح دادم! پس بریم سراغ لیست نویسندگان و نظرسنجی!

از رای شما سپاسگزاریم.

Loading ... Loading ...