خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود دو کتاب صوتی حقوقی از مجتبی جرعه‌نوش

با درود بی‌کران خدمت شما دوست گرامی.

امید که روزگار بر وفق مراد باشه؛ گرچه در این اوضاعی نابسامان اقتصادی، توقع نابجایی جلوه می‌نماید.

خدمت رسیدم با دو کتاب از مجتبی جرعه‌نوش از انتشارات مؤسسه دادآفرین، با این امید که مورد توجه و استفاده‌تون قرار بگیره.

از اونجایی که چند نفر از دوستان به دنبال این دو کتاب بودن، گفتم اینجا منتشرش کنیم که در اختیار سایر عزیزان حقوقی هم قرار داشته باشه تا در آزمون‌های مختلف حقوقی مورد استفاده قرار بگیره.

در اینجا جا داره از دوست نازنینم مسعود دهقان تشکر ویژه داشته باشم که شرایط ضبط این دو کتاب رو فراهم کرده و سال پیش این دو کتاب خیلی برام مؤثر بود و یقیناً برای شمایی هم که قصد آماده شدن برای آزمون‌های مختلف حقوقی از جمله وکالت رو دارید، مفید خواهد بود.

اعمال حقوقی و حقوق تعهدات، نوشته‌ی مجتبی جرعه نوش

در این کتاب مباحث حقوق مدنی(۳) که مربوط به مباحث قواعد عمومی قراردادهاست، در هفت فصل به زبان ساده و شیوا بیان شده: در فصل اول این کتاب، مقدمات قواعد عمومی بیان شده؛ از جمله مفهوم عالم اعتبار، تعریف عقد، تعهد و ارکان آن و غیره. فصل دوم اقسام عقود را مورد بررسی قرار داده و در فصل سوم شرایط اساسی صحت معامله بحث شده است. فصل چهارم این کتاب مبحث آثار قرارداد را مورد مطالعه قرار داده و فصول پنجم و ششم آن اختصاص به مباحث شروط ضمن عقد و معاملات فضولی دارد. و النهایه در فصل هفتم و آخر کتاب به مبحث سقوط تعهدات (موضوع مواد۲۶۴تا۳۰۰ ق.م) پرداخته شده است.

مجموعه سوالات طبقه‌بندی شده حقوق مدنی، تألیف مجتبی جرعه‌نوش

همان‌طور که مستحضرید، تستهایی که در بازار وجود دارد، یا تست سنوات است (یعنی تستهایی که در سالهای گذشته در آزمون‌های مختلف حقوقی طرح شده‌اند)، یا تستهای تألیفی (یعنی تستهایی که سابقه طرح آزمونی نداشته و تألیف و ابتکار نویسنده کتاب می‌باشد). کتاب حاضر از قِسم دوم بوده و عمدتاً تستهای آن از تستهای سخت محسوب می‌شود؛ لذا توصیه می‌گردد ابتدا تستهای سنوات زده شود سپس تست تألیفی. برای تستهای سنوات عمدتاً دو کتاب معرفی می‌شود: یکی کتاب تست دکتر شهبازی و دیگری کتاب تست دکتر قربانی می‌باشد که هردو ضبط شده‌اند؛ منتها چون کتاب تست دکتر شهبازی بروز نیست و از سال۹۲ آبدیت نشده، توصیه می‌شود کتاب تست دکتر قربانی برگزیده شود ولی اگر تست دکتر شهبازی را استفاده می‌کنید، حتما باید تستهای آزمون‌های مختلف مثل وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتری از سال۹۲ به این طرف را جداگانه تهیه و مطالعه کنید.

پس از اینکه با تستهای سنوات کار کردید و احساس کردید که به تستهای بیشتر و سخت احتیاج دارید، توصیه من کتاب تست جرعه‌نوش می‌باشد که در ۹پارت از لینکهای زیر قابل دریافت است:

پارت اول پارت دوم پارت سوم پارت چهارم پارت پنجم پارت ششم پارت هفتم پارت هشتم و پارت نهم.

شاد و پیروز باشید.