خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
کارگاه مثبت اندیشی رعد

سلام بر دوستان خوبم . اعم از نابینا و بینا و حتی ناشنوا .
از اون جایی که ممکنه هر کسی بر حسب اتفاق این پستو بخونه پس باید بگم که ای خواننده عزیز تو برگزیده هستی . تو انتخاب شدی تا اسرار خوشبختیو بدونی .
فکر کنم فهمیدید موضوع پستم چیه ؟بله قانون ارتعاش و قانون جذب میدونم که توی این محله و سایت در مورد مثبت اندیشی پست های زیادی زده شده .
اما فرق این پست شاید این باشه که بهتون هرزگاهی یک تمرین خیلی ساده میده ..و من پستها رو ادامه نمیدم تا وقتی که نتایج تمرین ها رو ببینید .
پس پست بعدی و تمرین بعدی موکول به دیدن نتیجه این تمارین در زندگیمونه .

پس کسی که واقعا دوست داره زندگیش تغییر مثبت داشته باشه با من همراه بشه . و به حرفهام گوش کنه . و اگر در زندگیش اتفاق خوبی افتاد و زندگیش به سمت بهتر شدن رفت قول بده که بیاد بگه . و همین گفتن باعث زایش خوبی در زندگیتون میشه .

یه نکته مهم اینه که به محض اینکه شروع کنید به ارتعاش مثبت دادن فورا جذبهای خوبتون شروع میشه و باید حواستون به این جذبها باشه و بابتش خدارو شکر کنید .
تمرین اول اینه که ی صلوات شمار به منظور شمردن اتفاقات خوب تهیه کنید .
نیمه بیناها صلوات شمار بخرن و نا بیناها به احتمال باید با گوشی و یا تسبیح اتفاقات خوب رو تیک بزنن . بهم توی کامنتا بگید که با چی شمارش می کنید برام سئواله.؟رعد کنجکاو همیشه کلی سئوال داره خخخ
بریم سر اصل مطلب.
دقت کنید که این اتفاقات خوب مهم نیست که چه قدر بزرگ باشن . به طور مثال میرید بیرون و خیلی راحت ماشین پیدا می کنید .
یا میرسید خونه و می بینید مادرتون غذایی که دوست دارید آماده کرده .
یا اینکه یه گفتگوی گرم با بقال سر کوچه داشتید . یا حتی استشمام بوی خوب در خانه یا پارک .
می خوام بگم هر اتفاقی هر چقدر هم کوچیک باشه باید حواستون بهش باشه . و تیک بزنید . آخر شب ببینید چند تا تیک خورده . دو تا یا هزار تا ؟مسلما هر روز اتفاقات خوب بیشتر میشه . چون هم ذهن شما مثبت بین میشه و هم خوبی ها بیشتر به سمت شما جذب میشن .
خوبی این تمرین در نظر من اینه باعث میشه ذهنمون از منفی ها دور بشه . ذهنمون شکارچی اتفاقات نیک بشه . و وقتی ذهنمون در پی خوب دیدن باشه اتفاقات خوب و عالی یکی پشت سر یکی میان که بیان توی زندگیمون.
این تمرینو حالا ها حالاها باید انجام بدید . معمولا میگن اگه یه کاریو 21 روز انجام بدی تبدیل به عادت میشه .
توی این پست بیایید بگید چه قدر حستون تغییر کرده ؟بگید آیا نسبت به قبل اتفاقات خوب بیشتری در زندگیتون میفته ؟

۴۵ دیدگاه دربارهٔ «کارگاه مثبت اندیشی رعد»

این تمرین رو توی تلگرام واسه من فرستاده بودی و نتایجش خیلی عالی بودن تا حالا. هرکی هرچی میخواد اسمشو بذاره. من شخصا به انرژی کائنات و قانون جذب معتقد نیستم ولی به اینکه ناخودآگاه انسان از تلقین و یادآوری اتفاقات خوب تأثیر میگیره و ما رو به سمت بهترین ها رهنمون می کنه چرا.
۱. دیروز صبح برادرم بهم زنگ زد و کار هایی که به دلیل مشغله های زیادش فکرشم نمی کردم واسم انجام داده باشه رو انجام داده بود. کمی از برنج های زمین کشاورزیم رو زحمت کشیده بود واسم کوبیده بود که واسم بیاره تا برنج لنجون بپزم بخورم و نه از این هندی آشغالیا که معلوم نیست برنج باشه یا نشاسته یا ماکارانی له شده. چندتا کار دیگه هم واسم کرده بود که خب به خودم مربوطه.
۲. چون برادرم صبح نسبتا زود بهم زنگ زد، باعث شد از خواب بیدار بشم و از کلاس تدریس خصوصی که داشتم و باید درس می دادم عقب نمونم.
۳. وقتی بیدار شدم و با برادرم صحبت کردم و مکالمه تمام شد، پیامک هام واسم خونده شد که یکیش حاکی از این بود که شاگردم هزینه کلاس رو قبل از شروع کلاس، به حسابم ریخته بود.
۴. وقتی از کلاس برگشتم، رستورانی که فکر نمی کردم جمعه باز باشه باز بود و یک چلو کباب برگ خریدم خوردم کیف کردم. آخه سه روز بود به دلیل مسمومیت لب به غذا نزده بودم. خعلی کیف داد.
۵. تا شب کلی ترجمه کردم و نزدیک به صد هزار تومان پول درآوردم.
۶. برنامه دور همی که مسعود بختیاری رو دعوت کرده بودند از آپارات دیدم و چقدر لذت بردم.
این ها شش اتفاق مثبت و تأثیرگذار زندگی من در جمعه بودند. واقعا لذت بردم و مطمئنم امشب هم اتفاق های خوبی هستند که مثبت و تأثیرگذارند و برای خودم خواهم نوشت و یادآوری خواهم کرد. باورتون بشه یا نشه، خیلی به سمت جلو هول میدند منو این اتفاقات.

سلام.
خیلی خوشحالم که جذبهای مثبت رو توی زندگیتون دیدید . البته اون تمرین فک کنم چیز دیگه ای بود . الان یادم نیست خخخ
مشتبهی قانون جذب ابدی و ازلی بوده و حتی اگر قبولش هم نداشته باشی توی زندگیت تاثیر داره . دقیقا مثل قانون جاذبه زمینه . بپری پایین میای پایین چه قبول داشته باشی چه نه .
تمرین های زیادی وجود دارند که آدمو به سمت خوبی میبرن وشاید ندونید که ثروتمندان بزرگ دنیا این رازها رو میدونن و بین خودشون مخفییش کردند .
کوین تورودو کسیست که تا چند سال پیش داشت کلاس های مختلفی برگزار می کرد و می گفت که داره خلف وعده می کنه و اسرار رو لو میده و چندی نگذشت که به زندان افتاد .
قانون جذبی که ما در کتابهای مختلف می خونیم همه سانسور شدس و از ارتعاش چیزی نمیگن .
اگه تونستی ی سرچی کن تا بیاد دستت چی میگم .
تمارین بعدی هم که انجام بشه کم کم مثبت بودن جزو زندگیمون میشه . شک نداشته باش که اگه توی این مدار باشی کم کم چیزهای دیگه ای هم خودت کشف می کنی .

فیلم راز ۲۶ ساعت بوده ولی دو ساعتش کردند .
خانم استر هیکس بعدا گفت که اگه میدونستم می خوان صحبتهامو سانسور کنن اصلا صحبت نمی کردم توی این فیلم .
قانون جذب به گوش ما رسیده اما نصفه نیمه .
ولی بیس و قانونش اینه که باید وقتی به آرزوهاتون فک می کنید و یا شکر گزاری می کنید حال و حستون شاد باشه.
چرا میگن اتفاقات خوبو بیان کنید چون حسمون خوب و حالمون شاد . چرا میگن شکر گزاری کنید چون حالمونو شاد می کنه . شادی درونی رمز رسیدن به تمام خوبی هاست

سلام عزیزم خوبید؟
فکر کنم دوره های امیر شفیعی رو شرکت کردیناا
شکر نعمت نعمتت افزون کند. کفر نعمت از کفت بیرون کند! .
موافقم .معتقدم هر کس که انسان موفقیه ذهن قدرتمندی داره.یعنی بلده افکار مزاحم رو حذف و پاکسازی کنه … فکر مثبت بپروره و پروبالش بده . تجسم کنه خواسته های خودشو و شده حتی در محدوده اندیشه ی خودش کیفشو ببره.

اتفاقا توی این پست باید کلی خندید و شاد بود . چون همون جوری که به مشتبهی گفتم کسی می تونه به اهدافش برسه که عمیقا شاد باشه ..
ابراهیم منم فردا نیستم . گفتم الان جواب بدم تا فردا بی جواب نمونی .
شاد باش و شاد زی

سلام رعد جونم,یکی از اتفاقات خوب الان اینه که من اتفاقی این پستو ببینم و خوبتر اینکه آیدی و پسووردم خاطرم باشه سه سوت بیام تو خخخخ.خووووبی آیا؟خوش میگذره؟بله ک میگذره همش خخ.
من این تمرینو انجام دادم و خاطره شو هم برات فرستادم و فکر میکنم میدونی چقدر حالم خوب شد.کاملا به مطالبی که نوشتی معتقدم.وقتی فکر میکنم که باید حال بدمو سریع خوب کنم اتفاقات خوشگلی برام میفته. وقتی خدا رو شکر میکنم و باهاش صمیمی میشم تا مدتها احساس خوبی دارم.
من اتفاقات خوب زندگیمو یادداشت میکنم اغلب و به صورت خاطره ثبتشون میکنم.اتفاقات بد رو اصن بخوامم نمیتونم بنویسم همش خوبا رو مینویسم.
این چند روز کلی بهم خوش گذشت و بزرگترین خوشیمم جشن ازدواج برادرم بود که با همه استرسی که داشتم به بهترین نحو انجام شد.اگه اتفاقات این دو روزو ریز ب ریز بنویسم بالای صد تا میشه.مرسییییی از اینکه انقدر خوب و مهربونی,شااااد شاداب باشی❤?

سلام لنایی .
وای وای تو و مشتبهی دارید تمرین های دیگه ایو لو میدید . خخخخ
فعلا بچه ها به تمرینی سه در ۵ نرسیدن . از ساده تر شروع کردم چون باید ذهن به خوب دیدن عادت کنه .
لنای خوبم خیلی خوشحالم که تمرین رو انجام میدی . تمرین های خوب دیگه ای هم هست . تمرین هایی که همه رو به اونجایی میرسونه که باید برسونه .

سلام .
از همین الان شروع کن و اتفاقات خوب رو تیک بزن.
ملکی تمرین های زیادی وجود داره که می خواد ذهن ما رو که ی عمر به منفیو بدی و بدبختی و نالیدن عادت داره به سمت خوبی و خوشحالی و شادی هدایت کنه . به محض اینکه ما عمیقا شاد بشیم انرژیمون هم بالا میره . و هزاران اتفاق خوب دیگه میفته .

سلام بر ستاره آینده و اس اسی دیروز خخخ
حالا اگه صلوات شمار هم نداری همین که به اتفاقات خوبو کوچیک و بزرگ زندگیت دقت کنی عالی …
توجه به خوبی های کوچیک باعث رخ دادن اتفاق های خوب بزرگ میشه . شک نداشته باش . قراره این مسیرو با هم طی کنیم

صب از یه اداره ای با اردنگی انداختنم بیرون. بعدظهر با خواهرم رفتیم تموم بازار اصفهانا گز کردیم لباسی که خوشش بیاد نجستیم. صب برادرزادم رو آوردن انداختن سرمون نتونسم هیچ کاری صورت بدم، برگشتنی رفتیم سیب زمینی و پیاز و خورد و خوراک خریدیم وقتی اومدیم خونه دیدیم مامانم همون سیب زمینی پیاز رو خریده بود و ما از خودمون یه احمق ساختیم…. قراره مثبتا را بگم؟ اوخ ببخشید. صب با دوست مامانم رفتیم با هم یه اداره ای و خوش گذشت با اینکه انداختنمون بیرون ولی دوست مُسِنِ خوبی پیدا کردم. بعدظهر با خواهرم رفتیم که لباس بخره برا عروسی دوستش اون چیزی پیدا نکرد. ولی من اون وسط یه کت و شلوار خوشگل دیدم خوشم اومد خریدم با قیمت بسیار مناسب. صب برادرزادم رو آوردن گذاشتن پیشمون تا یه کم صدای بچه بپیچه تو خونه زندگیمون زلال شیم. برگشتنی رفتیم سیب زمینی پیاز و فلفل دلمه ای و سیب و کلم خریدیم وقتی رسیدیم خونه دیدیم مامانم سیب زمینی پیازا خودش خریده بوده ولی فلفل دلمه ای و کلم و سیب رو نخریده بوده و گفتیم عب نداره که دو قلمش تکراریه. عوضش میوه فروشه مشتری نداره این روزا، خوشحالش کردیم. تازه شم خواهرم الانی لباسی رو که من برا عروسی داداشم خریده بودم رو امتان کرد و دید که چقدر بهش میاد و از تموم لباسایی که دیدیم تو بازار بیشتر دوسش داشت و تصمیم گرف همونا بپوشه و من سیخ زدم تو جونش که باید کرایه لباسمو بدی. خخخخخخخخخخخ. مثبت فک کردن یوخده سخته ولی سعیمو میکنم. از فردا شرو میکنم.

خخخخ دلم خنک شد . حقت .
اما تمام اینایی که اتفاق افتاد خودت جذب کرده بودی .
ولی من کجا گفتم که اتفاق های بد زندگیو با دید مثبت نگاه کن . فک کن آدم محکم بخوره زمین . درد داره . اگه بخنده و بگه دردش قشنگه دروغ گفته . تمرین امروز تا ۲۱ روز این باشه اتفاقهای قشنگ خورد و کلان زندگیو هایلایت کنید . مثلا ی آهنگ گوش می کنی و بهت می چسبه. اونو تیک بزن و بگو بهبه .
رهایی گوش بگیر ببین چی میگم . هفته بعد که پست زدم باید بیای بگی که نتیجه دقت کردن به خوبی های ریز چی بوده و الا تمام رنگاتو پخش و پلا می کنم خخخخ

مرسیییی بینهایت از لطف شما آقای ملکی گرامی,چقدر بزرگوارید و تبریک ب این حافظه خوب.امیدوارم همیشه کلی اتفاقات خوب برای شما و دوستان بیفته,شاد و تندرست باشید.
ا؟ رعد جون ینی من جلو جلو گفتم که؟خخخخ
آهان ی اتفاق جالب,الان یه کتاب شروع کردم برای گویا کردن ,روانشناسیه,در مورد همین مثبت نگریه,زندگینامه هم هستش,سه فصل خوندم ب نظرم جالب باشه,ی عالمه مثبت فک میکنه همش,موفق باشید.

چه اتفاق خوبی که چنین کتابی می خونی. البته بیشتر این آدمهای روان خیلی مثبت معمولا معتاد بیابونگردی بیش نبودند . ولی ی روز خواستن که از بیابون به خیابون برن و درست شدند خخخخخ
البته داری چه کتابیو گویا می کنی نمیدونم .

به قانون مانونت کاری ندارم اما من کلا خوشم.
حالا چندین سوال ازت می‌پرسم.
قبلش بگم سوالات در چه رابطه ای است؟
ثروتمندان بزرگ دنیا این رازها رو میدونن و بین خودشون مخفییش کردند .
کوین تورودو کسیست که تا چند سال پیش داشت کلاس های مختلفی برگزار می کرد و می گفت که داره خلف وعده می
کنه و اسرار رو لو میده و چندی نگذشت که به زندان افتاد .
قانون جذبی که ما در کتابهای مختلف می خونیم همه سانسور شدس و از ارتعاش چیزی نمیگن .
فیلم راز ۲۶ ساعت بوده ولی دو ساعتش کردند.
خانم استر هیکس بعدا گفت که اگه میدونستم می خوان صحبتهامو سانسور کنن اصلا صحبت نمی کردم توی این فیلم.
قانون جذب به گوش ما رسیده اما نصفه نیمه .
سوال یک. به نظرت احمقانه نیست با وجود فاش شدن اطلاعات مهم (حتی اطلاعات سری حکومتی) بگیم: ثروتمندان بزرگ دنیا این رازها رو میدونن و بین خودشون مخفییش کردند؟
سوال دو: فکر نمیکنی این که فلان خانم گفته سانسور کردن، برای تبلیغ بیشتر فیلم باشه؟
سانسور کردن فیلمی که این خانم نویسنده و سخنران که سالها حرف میزنه (آن هم هرچی بخواد آزاد هست بگه) کمی تا اندکی زیاد مسخره نیست؟
سوال سه. کوین تورودو هم که یک سخنران هست توی سال های قبل بعضی چیزا رو نمیگفت، الآن گفته زندانیش کردن؟
من زیاد نمیشناسمش، مگه ایشون در کومور زندگی میکنه که بخاطر عقایدش زندانیش کنن؟
سوال چهار. فکر نمیکنی همین ثروتمندان بیشتر موفقیت‌هاشونو از هوش بالای خودشونه که به دست آوردن؟
قانون مانون رو رد نمیکنم اما این نوع حرفها بیشترش تبلیغ و دور از عقلانیته.

سلام کامبیز .
اینی که میگی احمقانه کلمه ای به دور از ادب و توهین به صاحب پسته . اگه طرف حسابت استر هیکس یا کوین توردو ست که اونا این جمله رو نمی خونن . و چون منم تصدیق کننده حرفهای اونا هستم پس ی جورایی خطاب با منی . که باید بگم شما که عاقلی برو توی اینترنت سرچ کن . شماها که زبانتون خوبه فیلمها و سمینارهای کوین به زبان اصلی و با زیر نویس.
کوین ترودو حامی حقوق مصرف کننده و استاد قانون جذب و مجری جنجالی رادیو و نویسنده کتاب های پر فروش و متعدد در زمینه ثروت – روابط وسلامتی بنیان گذار ۶۰ شرکت تجاری کوین ترودو یک سمینار جنجالی به نام ارزوی تو دستور توست برگزار کرد که رازهایی از گروه های مخفی فراماسون . برادر هود . و اسکال اند بونز را برملا کرد ( البته اعتراف میکنه که خودش از ۱۵ سالگی وارد گروه برادر هود میشه )
کامبیز این خوبه که الکی چیزیو قبول نمی کنی ولی قبول نکردن چیزهای جدید بدون تحقیق خیلی بدتره.
خدارو شکر اینترنت مخصوصا برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارن می تونه بهترین جواب باشه

خب جوان مرد هم اشاره کرد. ایشون روانشناسِ.
اما من رک هستم.
شما انگلیسیت خوبه؟اگه نیست و در کامنت جوانمرد گفتی که از رمز و رازشون خبر نداری و نمیدونی چه خبره، فقط به صرف این دلیل که اونا اینا رو گفتن نشد حرف.
من به صاحب پست یا کسی نگفتم احمق، این جملات جملاتی احمقانه هست.
قرار نیست هرچی در اینترنت سرچ بشه، آن هم به زبان انگلیسی بگیم درسته!
گاهی اوقات ما حرف هایی میزنیم که بعدا بهش می‌خندیم که چرا فلان وقت فلان حرفو زدم.
خوشحالم که به جای جواب دادن به سوالاتم که با دلیل بود، به حرف‌های کلی که توهین می‌کنی یا بی ادبی بسنده کردی.
خوش باش

من نصف کامنتی که به خودم دادی رو در این سایت جستم.

https://jadoyebavar.ir/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C/

نمیدونم خود متن پست از کدوم سایت کپی شد اما مادامی که بخوایم در چیزی که تخصص نداریم حرف بزنیم و کپی کنیم، دیگران رو متهم میکنیم که بدون تحقیق چیزی رو رد میکنن.
تو میتونی در رشته‌ی خودت مثل همیشه به ما بیاموزی

سلام. اینکه من حرف احمقانه ای رو بزنم یا بنویسم با اینکه من احمق هستم دوتا مقوله کاملا مجزا هستند. من آدم عاقلی هستم که گاهی حرف های احمقانه هم می زنم. چیزی که کامبیز نوشت، یا درسته یا نادرست. اما قطعا توهین نیست. کمی نقدپذیری بهمون کمک می کنه پیشرفت کنیم. درمورد کل پست هم

امید من روی واژه ها خیلی حساس هستم .
میگن با آدم ها مثل خودشون حرف بزنید . من سالهای سال توی این سایت نقشم و پستهام و کامنتام طنز بوده . اما اصلا توی این همه سال یادم نمیاد واژه ای به کار برده باشم که کوچکترین اثری از توهین داخلش بوده باشه .
در ضمن من که این حرفها رو از خودم نگفتم . در نظر هر کسی که این تمارین و این حرفها بی اساسه انجام نده .
باور کن خودم تا حدودی انجام دادم و نتایج خیلی خیلی باور نکردنی توی زندگیم دیدم .
البته خود این قانون میگه اول کار سریع جذبهای مثبت می بینید ولی بعد از ی مدت کم و باید دقیقتر بشید و بعد دوباره جذبهای خوب و عالی .

سلام بر رعععد بزرگ. اولا من بگم که به قانون کاینات یا کاءنات اعتقاد دارم. به نظرم این همون چیزیست که در قرآن کریم به عالم غیب از اون یاد شده. البته این نظر منه شایدم عالم غیب چیز دیگه ای باشه ولی اینم در بر میگیره.
ثانیا در علم روانشناسی هم این مطلب که ما بدن و عضلات خودمون رو با ورزش میتونیم ورزیده کنیم و عادت به کارهایی بدیم ذهنمون رو هم به دیدن اتفاقات مثبت سوق میدیم و از خودآگاه ذهن به ناخودآگاه میرسیم مشخص شده. اینا موافقتهای من با شما بود. خخخ و اما مخالفتها! این که گفته میشه کهپولداران بزرگ یا همون ثروتمندان رازهایی داشتن که از بقیه مخفی میکردن شاید به نظرم کمی اغراق باشه ولی به هرحال عادتهای پسندیده ای داشتن مثه همین که شما فرمودید به اتفاقات نیک زندگی هر چند کوچک دقت میکردن و از همه مهمتر که نظم رو در کارها لحاظ میداشته اند. ولی کسب روزی بیش از اون چه که به راز و قانون وابسته باشه به خیلی مسایل دیگه هم بستگی داره. حالا من خودمُ بگم که چند سالی هست که به اتفاقات خوب زندگیم توجه میکنم و در مجموع روحیه ی خوبی بهم میده ولی نمیشمرمشون. حالا به فرمایش شما میرم یه میشمرم. ابزارشم یه قوطی پیچُ مهرهست که هر اتفاق خوب یه پیچ میندازم تو قوطی. خخخ.

سلام جوانمرد خان حکیم و دونا خخخ
باور کنید من که اونجا نبودم و از رمز و راز و بگیر و ببند و بگو و نگو ثروتمندان خبر ندارم . چیزیو از خودم نگفتم . ولی چندین تن از بزرگان اونور آبی این حرفو زدن . بر خلاف شما به نظر من این حرفا غیر منطقی و غیر عقلانی نییست .
درسته که حرفا و کتابهاشون به دست ما رسیده ولی دقیقا کارشون مثل اون آشپز حرفه ای می مونه که فوت کوزه گریو از بقیه قایم می کنن و فقط ی سری چیزهای کلیو به ما اطلاع عموم می رسونن .
فعلا همین کارهای کلی هم بتونیم انجام بدیم عالیه.

خخخ به جای دست انداختن رعد بگو نبین ها چطور می تونن بدون پیچ انداختن و تسبیحو و نخود خوبی ها رو تند و تند بشمارن .
اتفاقات خوب کم نیستند . همین که گوشی داریم . نت داریم.
همین که امروز هوا خنکتر شد . همینکه سیر هستم . بستنی خوردم . موزیکی که می خوام در دسترسه .
همین که تا میرم اتوبوس میاد و لازم نیست منتظر بمونم . همین که هوس سنگک داغ کرده بودم و همسرم سنگک به دست اومد . وای اگر بخوام بگم با شمردن اینا هر روز چه قدر حالم بهتر میشه که جایی برای فکر کردن به نداشته ها نمی مونه

سلااام.
خب من از امروز ش روع میکنم.
خخخ شاید خنده دار باشه ولی اول از همه یه اتفاق خوب این بود که وقتی لبتابم رو روشن کردم مستقیم به نت وصل شد و نیازی به کابل برای اتصال نداشت و من کلی ذوق زده شدم.
دومین اتفاق اومدن باارون بود که من عاشقشم
سومین اتفاق هم در حال رخ دادنه تا چند ساعت دیگه.
مرسی بابت این پست خوشگلل.
به امید اتفاقاقیعاالی
شاد باشین

سلام خانوم کوچولو ..
چرا خنده دار . غصه خوردن الکی تلف کردن عمره . مثبت نگری ی جور باهوش و زبل بودنه .
بارونم که عالی . پس مناطق شمالی کشور زندگی می کنی که بارون دارید .
پس از امروز اتفاقات خوب ریز و درشت رو تیک بزن . ببین چند تا میشه . مسلما روز به روز بیشتر میشه

سلااااااام بر کبیر رععععععد محله
خوبید کلاً احمدو نمیبینید خوشحالید آیا خب خوبه دیگه منم کم هستماااا
وای الآن که چراغای سوختم چی یعنی چشای نداشتم یعنی اوهوم چشمای نبینم پر از خوابه هر چند که خواب ندارم کلاً روزگار ندارم کلاً حالم گرفته از دست این روزگار چی بگم از دست این روزگار ولش کن
به هر حال پسر شرور همسایه بعداً میاد این پست رو با دقت میخونه
کلاً که دعا معا واجبم
خدا به خیر بگذرونه تا واسم این زندگی شر نشده
بگذرویم من برم تا بیش از این چرند نگم
شب خوش و و ایامتون همراه با آرامش

سلام بر پسر خوب همسایه خخخ
احمد زندگی پر از پستی و بلندی . نگران نباش. چه بخوای چه نخوای این نیز بگذرد .
امیدوارم پست بعدی بیای از خوشی و از اتفاقات خوب زندگیت بگی.
از خدا می خوام که هر چه زودتر لبخند زنان بیای بگی رعد معجزه توی زندگیم اتفاق افتاده

سلام، راستش دلم میخواست انجام بدم، اما گفتی توی زندگیم زایش ایجاد میشه و من خودم زیر بار فشار گرونی و نظایر آن، … بعععله. ضمنا فرزند کمتر، باباننه انتر. اما ضمنا اگه کاری با ۲۱ روز عادت میشد، مرغ بعد از جوجه کردن هم همونجایی که ۲۱ روز خوابیده بود می خوابید. اما چنین نیست و نخواهد بود. به نظر من عادت ها، اعم از عادت روزانه، عادت هفتگی یا عادت سالانه، همه محصول یک فرایند طولانی هستند که الآن رییسم اومده بالاسرم نمی تونم توضیح بدم.

سلام امید دلها .
از تو چه پنهوون مرغای بدبخت هم عادت می کنن . ولی جوجه های پر مدعا میان بیرون و اون قدر جیکو پیک می کنن که انسانها هم از خواب بیدار می کنن . ننه مرغ بیچاره که جای خود داره ..
البته این شمارش اتفاقات خوب و تمرین های اینچنینی کار سهل و سختیه . مثل نماز میمونه . باید براش وقت بذاری و ذهنتو مدیریت کنی . فقط خوبیش اینه که آداب خاصی نداره و آدم دراز کش هم می تونه انجامش بده .

سلام. تنها اتفاق مثبت زندگی من، فقط و فقط مادرم و خواهرزادم هستن.
اینان که باعث میشن احساس کنم دو نفر هستن که واقعا رفیقمن.
هر روانشناسی هر چی گفته واسه خودش گفته. ببخشید که این مدلی میگم.
تو این اوضاع افتضاحی که برامون پیش آوردن، از نظر من مثبت اندیشی کار هر کسی نیست. وقتی مثل ریگ بذر نا امیدی می پاشن رو سرت، به چی دلت رو خوش کنی رعد؟ به بیکاریت؟ به اینی که به خاطر مشکلات مالی نمی تونی ۳۷ واحد باقیمانده از لیسانستو بِگذَرونی و مجبوری باز یه سال خونه نشین بشی؟ به اینکه به خاطر مشکل مالی نمی تونی تو چیزی که استعدادشو داری و استحقاق پیشرفت توش به جایی برسی و کسب درآمد کنی؟ به اینکه مجبوری واسه دل خودت بخونی؟ به چیزایی که حقته اما از نظر دیگران نذر و نیاز دولته برای معلولین که هَمونَم بهت نمیدن؟ به اینکه ۴ ۵ نفر باید تو مخارج خونواده مشارکت کنن تا عملا زمین نخوره؟ به مقایسه شدنت با برادر بزرگترت که اونم نابیناست و به همه چی رسیده چون قاری و حافظ قرآنه اما از نظر دیگران تو یه آتل و باطلی و مطرب و دلقک؟
به اینکه وقتی برادرت هم سن تو بود، دخترش ۳ ساله بود اما تو هنوزم به خاطر بیکاری و این گرونی و از همه بد تر نابینا بودنت جرأت ازدواج کردن رو نداری؟ به اینکه خِیلیا با چرب زبونی رسیدن به جایی که حقشون نبود اما تویی که به گفته ی دیگران این همه استعداد داری، به خاطر اینکه حاضر نشدی جلو هر کس و ناکسی خم و راست بشی بیکاری؟
تو رو خدا بگو به چی این زندگی باید دلخوش باشم؟
اتفاق مثبت زندگی من فقط و فقط حضور خواهرزاده و مادر گلم هست که دلم بهشون گرمه. به اینکه تو کل ۲۴ ساعت شبانه روز، اگه صدام در بیاد، فقط وقتیه که با خواهرزادم مشغول بازی ام.
لعنت به کسایی که یه جوون ۲۷ ساله رو که حقش مثبت اندیشی و شادیه، به این روز درآوردن. سالم باشی رعد.

سلام پوریا .
بهت حق میدم خسته از شرایط و روزگار باشی .
ولی الان من و شما و خیلی های دیگه که به هزاران دلیل از وضعیتمون خسته هستیم و چاره ای برامون نمونده بهتره به آخرین قانون دل ببندیم و امتحانش کنیم .
اسمش قانون جذب. نمیگن اثرات جذب . وقتی اسم ی چیزی میشه قانون یعنی بی شک همیشه جواب داده و رد خور نداره .
پوریا باور کن کمی این تمارینی که میگم انجام بده . تو که چیزی از دست نمیدی . بهت قول میدم حال روحی و وضع مالیت بهتر میشه . ۲۱ روز بیا انجام بده اگه ضرر کردی با من .

با درود مجدد.
وقتی در چیزی تخصص نداشته باشیم، اگر بنویسیم کم خواهیم آورد.
نتیجه هم میشه اینکه” من از خودم نگفتم.
“من دارم صرفا نقل میکنم.
“اونا اینو گفتن!

اصلا من نگفتم این قانون هست یا نیست.
من الآن هم میگم. اون حرفهایی که درباره سانسور ۲۶ ساعت و خلاصه کردن در ۲ ساعت و زندانی کردن و مخصوصا این علم بین معدود افرادی هست کاملا احمقانه هست.
متاسفانه شما حافظه کوتاه مدتت هم خراب شده.
این که شما بگید بیشتر مردا بو میدن، توهین به جنس مخالفِ.
پس نگو: اما اصلا توی این همه سال یادم نمیاد واژه ای به کار برده باشم که کوچکترین اثری از توهین داخلش بوده باشه!
کلمه احمقانه که من به کار بردم به تشخیص دکتر صالحی هم توهین نیست.
یک کلمه برای توصیف جملات غیر منطقیست.
آخه طنز چهارچوب مشخصی داره و من شخصا شما را طنزپرداز نمیدانم.
آنطور که از خانما شنیدم که باهاتون حرف زدن، شما بسیار مهربان و فهمیده هستید.
بدون شک در حرفه‌ی معلمی هم واردید و استاد.
ولی وقتی دنیای مجازی می‌نویسید کارو خراب میکنید.
آن هم در موضوعی که تخصص ندارید.
به خدا شمشیر به دست نیستم.
بهت احترام می‌ذارم ولی انتظار دارم به عنوان یک معلم درست رفتار کنی.
اگر عاقل نبودی و ازت انتظار نداشتم، اصلا پستتو نمیخوندم.
مثل یکی از پسرای این محله که از نظر بنده عقده ای و احمقِ.
نه پستاشو میخونم، نه به کامنتاش توجه میکنم.
از من بدت نیاد.
ارادت فراوون

سلام .
بهتره بری کامنتای اون پست رو بخونی . یکی از آقایون به شوخی گفت خانوما برن حموم .منم به شوخی این حرفو گفتم .
بعد هم شما گفتی و من گفتم که خدارو شکر مدیریت کامنتا رو حذف کرد .
من اگر تا حالا اگه نوشتم به خاطر افرادی بوده که ازم خواستن بنویسند .
اما این پستم فقط به خاطر این بوده که خودم از قانون جذب سود و بهره بردم و دوست دارم بقیه هم پیشرفت کنن .
من حافظه کوتاه مدتم هم اگه به قول شما خراب شده باشه ،شخصیت خودمو میشناسم . میدونم کی بودم و کی هستم .
خوب میدونم که همیشه مورد تحسین بقیه چه در دنیای حقیقی و چه در دنیای مجازی بودم .
بله من تخصصی در ی سری چیزها ندارم . ولی به جرات میگم اون قدر عاقل هستم که سریع مهر باطل نزنم روی هر گفته ای

خخخخ
واقعا نمیدونم چت شده . من به آقایون توهین نکردم . چطوره که شما ی طرفه به قاضی میرید و هر چی خودتون میگید بهبه و عالی ولی من بگم اه اه .
خیلی خوبه که دیگه جواب نمیدی . چون من نمیدونم تحت تاثیر چه احساسهایی قرار گرفتی که این قدر عصبانی هستی .
به جای این حرفها از اتفاقات و خاطرات خوب حرف بزن. به خنده ها فکر کن . به اتفاقات خوبی که قراره بیفته . عمر کوتاهس .

ای پدربزرگ بوگو تو با کدوم یک از این شیاد‌ها قرارداد بستی!
خودت میدونی که من پستو نمیخونم.
جدا از شوخی یه چیزی میگم، خودت و بقیه دوستان قضاوت کنید.
بهتر نیست بجای دعوت کردن افراد به مثبت اندیشیدن و مدام تکرار این کلمه که مثبت باشیم و مثبت فکر کنیم بگیم ما مثبت هستیم؟
رعد در پستش از جملاتی استفاده میکنه که نقض اصل هدفش هست.

مثال: پس کسی که واقعا دوست داره زندگیش تغییر مثبت داشته باشه با من همراه بشه . و به حرفهام گوش کنه . و اگر در زندگیش اتفاق خوبی افتاد و زندگیش به سمت بهتر شدن رفت قول بده که بیاد بگه . و همین گفتن باعث
زایش خوبی در زندگیتون میشه .

این متن اولین پستِ و معنیش این میشه که مخاطب کسیست که مثبت اندیش نیست، باید به حرفهای من گوش بده تا خوب بشه و اتفاقات خوبی براش بیفته!

دیگه حال ندارم بقیه پستاتو بخونم.
به نظر من موفقیت ما در نخوندن پستاته! خخخخ.

دیدگاهتان را بنویسید