خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

توضیحاتی راجع به وبسایت MP3Movies و دانلود سه فیلم جدید توضیح‌دار تولید شده اختصاصیه این سایت

به نام خدا

سلام به شما هم محله ای های عزیز

از آخرین پستم تو محله فکر کنم حدودا ۳ سالی می گذره.. اما حالا اومدم با یه خبر خوب.

حدود یک سال و اندی پیش، شهاب جان فروزش، تصمیم گرفت وبسایتی رو راه اندازی کنه برای این که بستری باشه تا بتونیم فیلم های حجیم رو به فایل mp3 با حجم کم تبدیل کنیم تا دوستان نابینایی که نیاز به تصویر فیلم ندارن، به صورت صوتی دانلود کنن و در حجم و زمانشون صرفه جویی بشه.

از یک سال قبل، من و دوستانم به این فکر افتادیم که خودمون بیاییم تا جایی که می تونیم، بعضی از فیلم ها رو توضیح‌دار کنیم. که این شد الآن سه فیلم توضیح‌دار شده آماده و منتشر کردیم. این سه فیلم بدونه هیچ هزینه ای توضیح‌دار شده و تقدیم دوستان نابینا شده.

راستی یادم رفت، دوست و همکارمون آقای شریفیه عزیز با همکاراشون هم چندین فیلم توضیح‌دار کردن و ما باعث افتخارمونه که تعداد این فیلم ها افزایش پیدا می کنه.

و اما هدف من از زدن این پست اینه که این سه فیلم ما، به دست افراد بیشتری از نابیناهای عزیز برسه و دوستان دنبالمون کنن که قراره فیلم های توضیح‌داره بیشتری تولید بشه که اونها رو از دست ندن.

کسایی که توی این کار با ما همکاری میکنن، کاملا دلی کار میکنن. پس فقط و فقط شما دوستان عزیز، با پخش کردن این فیلم ها و نظر سازنده دادن می تونین خوشحال ترمون کنین.

و در انتها من لینک پست این سه فیلم رو تقدیم حضورتون می کنم.

برادرم خسرو، اولین فیلم توضیح دار تولید شده توسط mp3movies

مَلی و راه‌های نرفته اش، دومین فیلم توضیح‌دار تولید شده توسط MP3Movies

و سومین فیلم توضیح‌دار شده تولید Mp3Movies،

تابستان داغ

پس دوستان عزیز! مارو فراموش نکنین، حدودا سعی میشه اگر مشکلی پیش نیاد ماهی یک تولید داشته باشیم و یه کار نو هم در راهه و زمانش مشخص نیست.

مرسی از همه، عذر می خوام که پر حرفی کردم، و باز هم مرسی که تا انتها با من همراه بودین.

به شدت لذت ببرین از زندگی.

“MP3Movies.IR”

۸ دیدگاه دربارهٔ «توضیحاتی راجع به وبسایت MP3Movies و دانلود سه فیلم جدید توضیح‌دار تولید شده اختصاصیه این سایت»

درود بر شما بنده چندین فیلم را از سایت شما دان کردم و گوش دادم سایت ارزشمندی دارید یعنی کار شما ارزشمند هست ولی واقعیتش این هست که اکثر فیلم هایی که این چند سال اخیر ساخته شدن چنان لوس و خنک و بی محتوا هستن که ارزش نگاه کردن یا گوش دادن ندارن خصوصا که یه چیزی که توی ایران میاد روی کار تا بی نمکش نکنن ولش نمی کنن الآن عادت کردن به ساختن فیلم های بی سر انجام و فیلم هایی که آخر شون باز هست یعنی بیننده هر طور می خواد خودش آخرش را ببنده

درود.
ممنونم بابت پیشنهاد هاتون.
دقیقا متوجه میشم که چرا ترجیحتون فیلم های بدونه توضیحه، اما من هم بهتون پیشنهاد میکنم دقایقی از یکی از این فیلم ها رو گوش کنید، احتمالا پشیمون نمیشید.
بازم مرسی

دیدگاهتان را بنویسید