خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
رفع مشکل nvda remote در nvda نسخه ی 2018.3

سلام. امروز بعد از آپدیت nvda متوجه شدم که دیگه remote رو ما در منوی tools نداریم. برای همین مجبور شدم با ی خرده دستکاری توی کدهای nvda remote این مشکل رو رفع کنم، و بعد از رفع این مشکل در گیتهاب nvda remote سعی کردم به سازندهها هم اطلاع بدم. بعد هم تصمیم گرفتم nvda remote رو که دیگه مشکلی نباید داشته باشه با شما به اشتراک بذارم. دانلود از,
این لینک
منبع: سایت تیم توسعه دهندگان ایران(I D T)
پاینده باشید!

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «رفع مشکل nvda remote در nvda نسخه ی 2018.3»

سلام. ضمن این که از تو امیر حسین جان کمال تشکر رو دارم، باید همینجا بگم که این چیزی که گذاشتم ممکنه روی nvda نصب نشه. شما فرمت فایل رو به zip تغییر بدید، بعد extract کنید و فلدر remote رو به آدرسِ c:\users\user name\app data\roming\nvda\addons ببرید و پیست کنید. امکان داره replace بخواد که replace رو بزنید و nvda رو restart کنید، مشکل حل میشه

سلام خدا قوت. خیلی لطف کردین تشکر.
یه نکته هم من بگم میشه درستش کرد آیا یا نه.
NVDA جدید فارسی رو خیلی عالی میخونه مثل قبل هست. اما برای انگلیسی صداش کمی تغییر میکنه. انگار از ته حلقش صحبت میکنه. نمیدونم چطوری توصیف کنم یه طوری خشدار و خشن تر میشه تُن صداش.
همه صداهاش هم همینطور شده.
آها اینطوری آدم فکر میکنه پیچ رو دستکاری کرده باشن و صدا نازکتر و خشنتر میشه.
میشه درستش کنیم آیا؟ چطوری میشه؟ روشش چیه؟
پیشاپیش تشکر.

درود بر شما. خیر متأسفانه. در نسخه های قبل espeak ما میتونستیم با تغییر ی سری فایلها این مشکل رو حل کنیم اما در espeak NG یا همین نسخه های آخرِ espeak که با nvda هست این فایلها رو در خودش حفظ کرده. در حقیقت با خود espeak ng این فایلها کمپایل شدند. البته باید گفت که این مشکل نیست. در حقیقت espeak ng زبان انگلیسیِ بریتانیایی رو به همراه زبان فارسی داره که اون چیزی که شما به اون عادت کردید و بیشتر میپسندید زبان انگلیسیِ آمریکاییست.

سلام خسته نباشید, بابت این کار ارزشمندتان از شما تشکر میکنم, فقط یه مشکلی برا من پیش اومده, اینم اینه که وقتی رو ی لینک دانلود افزونه اینتر میزنم میگه اشکال در هنگام بارگیری, و وقتی هم لینک را در اینترنت دانلود منیجر کپی میکنم میگه در حال برقراری اتصال و هیچ اتفاقی هم نمی افته, حالا من باید چطوری این افزونه را دانلود کنم؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید, موفق باشید.

سلام. کیانوش لینکی که تو پست گذاشتی خرابه. ارور dns میده. لطفا فایلت رو یه جای دیگه آپ کن و لینک بده بهمون یا اگه تو محله جا داری بذار تو سرور خودمون تا دانلود کنیم.
خععععلی کار باحالی کردی. اگه جواب بده عالیه. فقط یه سؤال. از اونجایی که این افزونه ممکنه در مواردی استفاده ی کاملا شخصی داشته باشه و برای خیلیا امنیت مهمه دوست دارم بدونم چه کدی رو تغییر دادی؟

البته علی. توی اسکایپ برات میفرستمش اگه واست زحمتی نیست آپلودش کن من اینجا ftp ندارم.
و داخل پوشه ی global plugins, remote client, فایل __init__.py خط ۱۲۲ ;i hdk isj:
self.remote_item=tools_menu.AppendMenu(wx.ID_ANY, “R&emote”, self.menu)
البته این کدی هست که من نوشتم خودش این نبود
متأسفانه سایت ما فعلا دان هست چون داریم سرور رو منتقل میکنیم

سلام. این لینک دانلود NVDA remote ه که با ۲۰۱۸.۳ هم سازگاره.
https://www.dropbox.com/s/zjvxvvz0k32okm4/remote-2.1wxPy4.nvda-addon?dl=1
اگه لینک کار نکرد به dl=0 تغییرش بدید و از همونجا دانلود کنید. این نسخه ای که کیانوش تو پست گذاشته نیست و از ی جای دیگه پیداش کرده بودم به خاطر اینکه لینک پست خراب بود اینجا گذاشتمش.

دیدگاهتان را بنویسید