خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
کارگاه مثبت اندیشی رعد 3

قسمت سوم : ارتعاش
سلام بر دوستان و یاران قانون جذب ..
دوست دارم هر کسی با ما همراهی می کنه بیاد از تمرین هایی که انجام داده بگه و مهمتر از اون جذبهای خوبی که داشته رو بیان کنه . جذب خوب گاهی معنوی و گاهی مادی . باور کنید بیان خوبی باعث افزایشش میشه ..بعدها که در قانون جذب خبره بشید متوجه میشید که چی میگم .
خب بریم سر وقت جذب و قانون ارتعاش.

در قانون جذب مبحث مهمی به نام ارتعاش وجود داره . من چیزیو که خودم درک کردم براتون به زبون خودمونی و ساده میگم . ارتعاش همون فرکانس و انرژیه . و راه ارتعاش فرستادن توجه کردنه . تکرار می کنم راه ارتعاش فررررستااادن ” توّجه کردنه”
توجه کردن هم از طریق احساسات روحی مثل عشق و علاقه و محبت و کینه و نفرت و غیره و هم از طریق حواس پنجگانه ، بینایی و شنوایی و بویایی و چشایی و لامسه حاصل میشه و به وجود میاد .
ما توی زندگی میگیم اینو بده و اونو نده . ولی قانون و فهم کائنات ی چیز دیگس . به هر چیزی”” توجه کنیم “” فکر می کنه اونو باید بهمون بده . ما میگیم اه اه چه قدر اخلاق فلونی گنده … بعد کائنات فکر می کنه چون ما به اون اخلاق توجه کردیم، پس اون اخلاقو دوست داریم ،کاری می کنه که مداوم از طرف همون شخص و یا اشخاص دیگه اون اخلاق گندو ببینیم خخخخ
ما مداوم به فقر و بد بختی فکر می کنیم و دنیا بهمون همونو میده .

در جهان به هر چیزی هر مدلی توجه کنیم به سمتمون میاد . متاسفانه ما شبانه روز توجه مون روی چیزهایست که نمی خواهیم و بعد انتظار داریم ازمون دور بشن .
ما تمام انرژیمونو صرف این می کنیم که از چیزهایی صحبت کنیم که دوست نداریم .
داشته های الان ما نشان دهنده افکار و توجهات قدیم ما بوده .

درددل و غیبت مارو سبک نمی کنه . بلکه سنگینی حس بد رو به افراد دیگه هم میده و ی جور زایش و کثرت بدبختی هاس . الان امید خان صالحی میگه چون زایش داره من نیستم هههه خوبه امید … احسنت که در این زاد و ولد شریک نمیشی هههه

این همه درد دل و غیبت و سرزنش و عیب جویی کردیم کجا مشکلمون رفع شده . ؟
باید بدونید که انسان مادامی که بیداره در حال ارتعاش فرستادنه . فقط و فقط در خواب ما نمی تونیم ارتعاش بفرستیم. ما در حال فیلم نگاه کردن و کتاب خوندن و غذا خوردن و موزیک گوش کردن و هر حالت و احساسی که هستیم ، ارتعاش میفرستیم .
پس از خوبی ها بگیم و احساسهای خوب رو به قلبمون بفرستیم تا دنیا همون ها رو برامون بفرسته .
به هر چیز به هر شکل توجه کنیم به زندگیمون میرسه . وقتی به بچتون میگید درس نخونی بد بخت میشی ، ارتعاش بدبختیو برای فرزندت می فرستی .

دقت کنید هر لحظه باید حواسمون به ارتعاش و توجمون باشه . این جمله رو سطحی و سَرسَری نخونید . بلکه روی کلمه کلمش دقت کنید . دوباره تکرار می کنم و پررنگش می کنم. هر چند که نمیدونم چه طور خخخخ هر لحظه حواستون به ارتعاشتون باشه . دقت کنید دارید به چی فکر می کنید و چه حسی دارید . دقت کنید دارید از چی صحبت می کنید و اون لحظه حالتون چطوره . دقت کنید چی دارید می شنوید و اون شنیده ها حالتون رو چطور می کنه .

کسی که مداوم داره بد گویی و عیبجویی می کنه در مدار آزار و اذیت قرار میگیره . کسی که مداوم بخل و حسد و کینه میورزه در مدار بدی و کشمکش و دعوا و بدی قرار میگیره .
مولانا در بیتی میگه :
خواهی که ز هیچکس به تو بد نرسد بد گوی و بداموز و بد اندیش مباش

حتی در قرآن این آیه هست که میگه : شیطان در گوش شما نجوا می کند که شما را ناراحت کند . پس هر حسی و هر فکری که مارو ناراحت می کنه برامون خوب نیست و تاثیر بدی روی سرنوشتمون داره .

تمرین این هفته :
1- اتفاقات خوب ریز و درشت رو کماکان تیک بزنید و حواستون بهش باشه . دیگه لازم نیست بشمارید ، فقط حواستون بهشون باشه خوبه.
2-دفتری به نام دفتر اعتماد به نفس من درست کنید و هر کاری که به نظرتون در طول روز انجام میدید و اون کار خوب از آب درومده یادداشت کنید ..
علاوه بر این

برتری های خودتون رو بنویسید . مثلاً من مهربونم ، من باهوشم ، من قد بلندم ، من راستگو هستم و من مرتب و زیرک هستم و ….. . دیگه با خودتون صادق باشید . اگه کسی مرتب نیست در صورتی می تونه بنویسه مرتبه که بلند شه و اتاقشو مرتب کنه . .

این ها رو بنویسید و بعد ببینید چه حسی بهتون دست میده ؟ این نوشته ها رو تا آخر عمرتون نگهداری کنید

۴۹ دیدگاه دربارهٔ «کارگاه مثبت اندیشی رعد 3»

سلام. خب من چن تا نتیجه خوب داشدم از تمرینام.
یکی از افراد فامیل پشت سرم حرف زده بود و خلاصش زیرابمو زده بود. اونقدر از این آدم کینه بدل داشتم که هر کار میکردم نمیتونستم باش روبرو بشم. یکبار مادرم سعی کرد من رو باهاش روبرو کنه تا حالم بهتر شه مث ابر بهار اشک ریختم که نمیتونم فراموش کنم که چطور حرف زد در موردم. و هر بار که پاشا میذاش خونه، من از خونه میرفتم بیرون. این دو هفته که دارم فقط به اتفاقات خوب فک میکنم و از اتفاقات بد و بدیهای دیگران غافل شدم بطور شگفت انگیزی خوشبین شدم. دیروز که برا تبریک عید اومدن خونمون من در حالیکه دیگران دهانشون باز مونده بود از تعجب رفتم با طرف دست دادم و بهش عید رو تبریک گفتم بعدم شیرینی و چای و میوه بردم براش. البته که بدی که در حقم کرده هنوز یادمه و از زندگیم دیلیتش کردم. ولی تونستم احساساتم رو کنترل کنم و معقول رفتار کنم و از فشار عصبی خودم رو خلاص کنم. شاید بنظرتون ساده بیاد ولی برای من ساده نیس. بدجور چن وقتی اعصاب و روانم رو بهم ریخته بود.
و اما اتفاقای خوب ریز و درشت زیاد داشتم. یکیش این بود که اطرافیانم که دوسشون داشتم هم حالشون خوب شده و اتفاقای خوب براشون می افته با اینکه از تمرینای من خبر ندارن ولی این حال خوب شامل حال اونهام شده. خخخخخخخخخخخ. و همین برای من خیلی خوشاینده که میبینم مادر و پدر و خواهر و برادرم شادن و زندگیشون بر وفق مرادشونه.

وای رها انگار داری ی دفعه به مراتب بالا میرسی .
جدی میگم اینکه حس کردی اتفاقهای خوب برای اطرافیانت میفته درست تشخیص دادی و این نشون دهنده حرکت صحیح تو در مدار جذب خوبه.
رهایی ی زمانی میرسه که علاوه بر فراموش کردن بدی های دیگران حس محبت هم بهشون داری . چون ی فلسفه ای هست که میگه ما از آدم هایی بدی می بینیم که بیشتر از همه به محبت ما نیاز دارن و خودشون هم ازین حس بی خبرن . اما با محبت واقعی بهشون اونا یا میشن بهترین دوستداران تو و یا اگر در مدار تو نباشند از زندگیت بیرون میروند .
خیلی خیلی خوشحالم که به نکات دقیق و ظریف دقت می کنی .

این تمرین این هفته رو من سالها پیش انجام دادم رعد. و البته که نتیجش رو گرفتم. میرفتم کلاس سه تار. توی خونه خوب میزدما. تا میرفتم تو کلاس اجرا کنم جلوی استادم دستم شرو میکرد لرزیدن و گند میزدم به آهنگ. استادمم میگف وخ برو گمشو درس جدید بهت نمیدم همینا تمرین کن هفته دیگه بیار. هاهاهاهاهاه. من یه سری کاغذ باطله داشتم روشون مینوشتم من بهترینم من بهترینم من بهترینم من بهترینم من بهترینم. اینقد مینوشتم تا بیمیرم. خخخخخخخخخ. البته که فقط یه جمله رو هی مینوشتم. شاید هزاران بار. کم کم لرزش دستم از بین رفت. البته بعدها سه تار را بخاطر نقاشی کنار گذاشتم چون استاد نقاشیم بهم گفت در یک زمان دو تا خرگوش رو نمیشه با هم شکار کرد. ولی خب اعتماد بنفسم رو خیلی خیلی بالا برد همون تمرینها.
این تمرین رو هم میریم تو کارش. خخخخخخ. خدافس شوما

آفرین به تو که از قبل با قانون ارتعاش و جذب عمل میکردی .
پس بذار تمرین رو دقیقتر بگم .
ی دفتر برمیداری کارهایی که خوب از پسش بر اومدی می نویسی . مثلا رفتی و از فروشنده تونستی تخفیف بگیری یا ی نقاشی خوب کشیدی یا اینکه تونستی خوب از مهمونا پذیرایی کنی و … اینا برای روزانه . برتری ها اخلاقیت هم یاد داشت می کنی .
ی جای دیگه از دفتر هم اختصاص بده به نتایج خوبی که از دوره می بینی . که خوشبختانه تو همه رو اینجا نوشتی و بقیه هم استفاده کردن . این باعث میشه که درونت بهت بگه رهایی ببین بعد از هر تمرینی تو یک نتیجه خوب دریافت کردی و ذهنت آماده چیزهای بزرگتر میشه .
خلاصه هر جلسه تو ی پله بالاتر از قبل قرار می گیری .

سلام عزیزم
باید اعتراف کنم خیلی روی تمارین متمرکز نبودم.
اما خب یه وقتایی
اتفاقات خوبیو که برام افتاده در طی روز در ذهنم مرور کردم در این مدته
نمیدونم چرا خیلی هنو حوصله انجام این کار رو ندارم . ولی خب از طرفیم فکر کنم نق زدنم کمتر شده ههه فکر کنم بدک نباشه فعلا درهمین حدم…

سلام ریحان و زنبق و اقاقی و شقایقم .
اول از همه تبریک به خاطر کاهش نق زدنها . این کار خیلی بزرگیه .
دوم اینکه اگر فقط یک روز شروع کنی به تیک زدن اتفاقهای خوب روز و مرور اتفاقات خوب گذشته به قدری حال روحیت عالی میشه که حس می کنی خوشبخت ترین موجود دنیایی .
هنوز دیر نشده . از همین الان شروع کن . به نتایج خوبی میرسی .فقط باید خودمون بخواهیم

سلام ممنون از پست ارزشمندتون.
من که به اندازه ای مثبت اندیش هستم که گاهی حرص اطرافیانمو در میارم.
اما، در کل به نظرم نه دسته بندی شده بلکه پراکنده کارهایی که میگید رو انجام میدم.
من زمانی که عصبانی هستم. شروع میکنم به نوشتن از همه چیز و همه کس.
دومین راز زندگیم اینه که اصلا به خبرهای منفی گوش نمیدم و خیلی زود از کنارشون رد میشم. شبکه هایی که همش خبر از گرونی، رشوه و هرچیز منفی ای هست رو میدن دوری میکنم.
خبرهای منفی از شبکه های خبری خیلی روی آدم تاثیر میزاره. منظورم نفهمیدن واقعیت‌ها نیست اما، وقتی هر روز قرار باشه خربرهای منفی گوش بدید و نگاه کنی خودت هم یه آدم شکاک و منفی نگر میشی.
وای، چقدر نوشتم. ببخشید.

سلام مهرداد خان .
بهبه چه عالی که به اخبار منفی گوش نمیدید . شما که زمینه مثبت اندیشی توی خون و روحته خیلی بیشتر از ماهایی که کارمون انتقاد و حرص خوردن از اخبار روزانست می تونی موفق باشی .
کوچکزاده شروع کن به انجام تمارین شک ندارم به مدارج عالی میرسی . دست راستت هم بکش روی سر گروه و سایت خخخ
منتظر بازگو کردن نتایجت هستم

سلام!
به توصیه‌هاتون توجه دارم، ولی واقعیت اینه که هنوز انجامشون ندادم. به نظرم به‌جای هفته‌ای یه درس، ده روز یا دو هفته‌ای یه درس می‌تونه مجال بیشتری رو برای به کار بستن درس قبل بهمون بده.
میشه مرجع اون جمله زیبا و آموزنده‌ای که در مطلب قبل از امام علی علیه السلام نوشتید رو لطف کنید؟

سلام علا الدین .
راستی اینا توصیه های من نیست . توصیه های بزرگان و اساتید بزرگ علم روانشناسی و آگاه به قانون جذب .
بله چشم . حتما رعایت می کنم و زودتر از ده روز و دو هفته پست بعدیو منتشر نمی کنم . پیشنهاد شما بسیار زیرکانه و معقول .
در رابطه با اون جملات زیبا و منبع و سندشون ،اگه دقت کرده باشید توی پست هم گفتم این جملات منتسب به حضرت علی علیه السلام. باز هم چیزی دستگیرم شد میگم بهتون .

علا الدین دیر نشده . بیا زودتر خودتو به بقیه برسون .
قبلا یادمه می خواستی غر زدن رو کم کنی . حالا از همین الان صلوات شمار دستت بگیر و اتفاقات خوبو تیک بزن . همین که نت داری اولین شرایط خوب . همین که صفحه خوان اختراع شده و می تونی مطالب منو بخونی تیک سوم . ناهارتو خوردی و سیر شدی چهارم . همسری داری که خونه رو تمیز می کنه تیک پنجم. قدرت تکلم داری و می تونی عشقتو ابراز کنی شیشم ….
در کنار این روزانه ها اتفاقات خوب گذشته رو مرور کن . اگه ی نفرو پیدا کنی و در موردشون حرف بزنی که چه بهتر . این تمارینو تا دوشنبه به جد انجام بده . اگه اتفاقات خوب معنوی و مادی برات افتاد بدون که درست انجام دادی و بقیشم انجام بده . نظرت چیه ؟من منتظرم دوشنبه بیای از جذبهای ریز و درشت زیادی اینجا برامون بنویسی .

سلام رعد عزیز مرسییییییی از پستهات خیلی عالی اند . دارم نکاتو عمل میکنم ووو باید بگم که روز چهارشنبه روز خیلی بدی داشتم وقتی که باهاتون توی واتساپ صحبت میکردم و یه پیام اشتباهی که باعث تغییر حالم شد و این خوشحالی باعث جذب مثبتها شدند . خیلی خوشحالم که همراتون شدم .
شاد باشید

سلام s sی سابق و ستاره خانوم حال .
اینم اتفاق مثبت که اسمتو عوض کردی . ببینم آش تغییر اسمتو دادی ؟قربونی کردی ؟شام و شیرینی چی ؟??
ستاره جون تمرین اعتماد به نفس هم انجام عالیست .
چون به محض اینکه ما اعتماد به نفس انسان ها بالا بره احساس قدرتمندی می کنند ،توی رو در وایسی نمی مونند . غیبت کردن رو در شان خودمون نمیدونند . کینه ورزی و ضعف و حسد و تنهایی و احساساتی که همشون منشا ترس داره از وجودشون دور میشه .
اما کماکان باید حواسمون به اتفاقهای مثبت و خوب زندگی باشه

سلام بهبه این روزها که در کشور ما بسیاری از کارخانه ها و کارگاه ها دارای مشکلات فراوانی هستند این کارگاه روز بروز فعال تر میشود .. خخخخ اما من هم یک نتیجه ای گرفتم جریان این بود که با تعدادی از دوستان در خصوص یک پروژه با یکدیگر اختلاف نظر داشتیم به همین جهت به طول انجامیده بود در آخرین جلسه که دیشب بود من و یکی از دوستان پیشنهاد کردیم که بیایید سعی کنیم نظراتمان را با یکدیگر نزدیک کنیم دوستان هم لطف کردند و پذیرفتند و فعلاً مسئله بخیر گذشت خدا کند همه کسانی که با یکدیگر اختلافی دارن برای حل آن آستین بالا بزنند آمین ربل عالمین

سلام بر همیشه ☺
میگم نصف بدبختی ها و کسادی های مملکت به خاطر ترسه ، که نتیجش میشه طمع و احتکار و ربا و نزول و … .
باورت میشه این مدتی که دارم این مباحثو میخونم و تا حدودی تمارین رو اجرا میکنم ترسم خیلی کم شده . ترس از آینده نا معلوم و ترس از خشکسالی و بی ثباتی مملکت. و هزاران ترس دیگه .
میدونم که توی دلت داری به حرفهام می خندی ولی بیا با خودت بگو اوضاع مملکت و زندگی اینه و روز به روز هم بدتر میشه ،حالا که نمیشه کاری کرد بیام ی مدت به تمارین رعد گوش کنم و عمل کنم . نه پولی باید بدی و نه کار بدنی و خستگی داره . سنگ مفت گنجشک هم مفت .

خوشحالم که اختلاف نظرهاتون داره کم میشه .حالا راستشو بگو توی ذهنت چیا گذشت که دوستان حاضر به صلح شدن ؟

سلام.
من نیاز دارم که غر زدن ها رو کم کنم و باید خیلی تمرین کنم نسبت به این قضیه از زمانی که این تمرین رو شروع کردم غر زدن هام کمتر شدن ولی تمرین نوشتن مثبت های ریز و درشت رو یه جورایی هفت سالی میشه که در وبلاگ و سایت و کانال انجام میدم و الآن هم دلم میخواد یکی از مثبت هایی که حس می کنم با این تمرین ها اتفاق افتاده رو بنویسم.
ما یعنی من و چندتا از دوستام تقریباً بدون مقدمه رفتیم خارج از شهر شیراز یه منطقه نسبتاً ییلاقی و بهمون خیلی خیلی خوش گذشت.
با اون که همه اون هایی که با من بودن جز یک نفر که از من کوچک تر بود همه شون بزرگ تر بودند ولی اون سفر هیچ کس این سن و سال رو در نظر نمی گرفت و بر اساس یک توافق غیر برنامه ریزی شده کلی با هم شوخی کردیم.
روی هم آب پاشیدیم هم رو خیس خیس کردیم فریاد زدیم آواز خوندیم رقصیدیم و فریاد شادی سر دادیم.
با هم از خوبی های هم دیگه گفتیم
کباب درست کردیم
چای خوردیم
میوه خوردیم
چه قدر خوردیم
تخمه شکستیم
کلی خوش بودیم و این که همه اش حواسمون بود که داره بهمون خیلی خوش می گذره برام عجیب بود چون من معمولاً بعد از سفر ها به خاطرات فکر می کنم ولی من و بقیه دوستام در سفر چند بار گفتیم که خیلی خوش می گذره و باید چنین سفر هایی تکرار هم بشن و کلی عکس و فیلم یادگاری گرفتیم و به زودی قسمت مثبت دیگه از همین سفر رو در کانال و سایتم خواهم نوشت.
من دوست دارم خیلی جلوتر بریم و زود زود این پست ها رو بذارید چون از همین پست اول که شروع کردم حس می کنم باید چیز های خوب تری در انتظارمون باشه که هنوز بهشون نرسیدیم.

سلام آگاهی .
بله غر زدنت هات خیلی کمتر شده . اینو با خوندن مطالب کانالت تشخیص دادم . مخصوصا مطلبی که در مورد عشق به زندگی و شرح زندگی نابینای موفق بود میگم .
حسین هر چقدر روی مطالب بیشتر مکث کنیم بهتره. اتفاقا خیلی ها که تونستن توی این وادی موفق بشن افرادی بودند که روی یک تمرین مداومت داشتن . البته این تمرین پایه و بیس تمرینی به نام شکرگزاریه .
تمام تمارین منجر به شادی و رضایت میشه . و شادی منجر به موفقیت .
این تمارین به مدت ۹ ماه طول می کشه شاید هم یک سال . امیدوارم انگیزه و عمری باشه که بتونم ادامش بدم .
جذب مالی آیا نداشتی ؟؟ خخخخ
اون قدر جذبهای مالی که آدم اصلا حدسشو نمیزنه و انتظار نداره به آدم می چسبه که حد نداره .امیدوارم روزی برسه که تک تک افرادی که داریم با هم دوره رو سپری می کنیم به این باور برسیم که آینده دست خودمونه نه دست هیچ چیز و نه هیچ کس دیگه .
یکی از نبینکها ی جذب مالی خیلی شیرین و ملس داشت که کیف کردم و منم باهاش لذت بردم .
نمیدونم چرا ی عده فکر می کنن نباید بیان و تعریف کنن .
مرسی که با حضور گرانقدرت و بیان جذبهات منو امیدوار و شاد می کنی ..
تمارین این هفته هم خوب انجام بده .
گوشتو بیار جلو ی تمرین خوب و قلفتی ویژه خودت دارم که اگه تمارین این هفته رو خوب انجام بدی و جمعه بعد توی همین پست بیای و کامنت بدی یواشکی بهت میگم . خخخ فقط بین خودمون توی همین پست چالش می کنیم کسی نبینه و خبردار نشه خخخخ
پست کارگاه ۴ زودتر از ده دوازده روز دیگه منتشر نمیشه . دقت کنی تیک زدن اتفاقات خوب روزانه تا حالا ثابت بوده . غر زدن هم به نظرم تا اومدی شروع کنی سریع کاتش کن و به خودت ی آفرین بگو که این همه اراده خوبی داری . ی بار گوششو ببر ی بار چششو درآر . ی بار دمشو بکن خخخخ تا آخر سر تا غر اومد سراغت سریع از ترس حسین بره گم شه

سلام مجدد نه بابا اون دفعه برام مشکل خیلی بزرگی پیش اومد که هنوزم حل نشده ولی ترجیح میدم که بهش فکر نکنم چون هروقت بهش فکر میکنم از درس خوندن و هرچی که اسمشو میشه زندگی گذاشت زندگی عقب میافتم و کلا تعطیل میشم
این روزا در کنار درس فقط کتاب میخونم و پست های تو رو دنبال میکنم مرسی که هستی

بله رعد
یادمه دوم راهنمایی هم مامان عاطفم کلی سر همین دفتر اعتماد به نفس و اینا باهم سر و کله زد ولی اون موقع من گوشی برای شنیدن همچین چیزایی نداشتم و حتی وقت امتحانات مامان یه رمز به اسم پسخطا بهم گفت البته الآن یادم نیست چی به چی بود ولی اینشو یادمه هعییی روزگار

بله رعد دقیقا یعنی چی ؟؟
یعنی انجام دادی یا ندادی ؟
اگر انجام دادی نتایج و جذبهاش چی بوده . ؟و اگر انجام ندادی دیر نشده و زودتر انجام بده از همین الان خخخخ
باور کن حال روحیت خیلی بهتر میشه و جذبهای مثبتی هم خواهی داشت .
مامان عاطفه هم معلم عزیزی بوده . منم چند سال پیش که قیمت کتاب ۴ اثرر از اسکاول شین ۵ تومن بود به دانش آموزام گفتم بخرن و در عوض نمره انشاشون رو بالای ۱۵ میدم خخخ
بهشون گفتم ی دفتر آرزوها درست کنن و آخر سال ببینن به کدوما رسیدن . هدفم آشنا شدن بچه ها در سنین نوجوانی با این جور تفکرها بود .

سلاااااام بر بارانی جون خودم. من ارتعاشاتم مشکل داره. هرچی برای این کائنات خیره سر انرژی میفرستم که ای کائنات من میخوام تو این قرعهکشی های میلیونی تاپو آپو خلاصه این نرم افزارا برنده بشم هییییییچ توجهی به من نمیکنه. آخه چرااااااا؟ ولی منم فیلم رازو دیدم. خیلیاشون از قانون جذب و تعتأثیرش توی زندگیاشون میگن ولی من خودم واقعا نمیدونم چرا هر چقدر تلاش میکنم هیچی نمیشه. بیا به این شاگرد جدیدت که قصد نداره هیچ وقت قدیمی بشه کمک کن

سلام شاگرد کم پیدا . به قول اون خانومه نخواه که دیر بیای و زود بری خخخخ
از شوخی بگذریم اصلا این افکار در قانون جذب جواب نمیده . چون وقتی ما مدار ذهنیمون بر فرض یک میلیون باشه نمی تونیم جهش بزرگ داشته باشیم . باید پله پله این مسیر رو طی کنیم . قانون جذب به اندازه ای به تو میده که باورش داشته باشی . و به خاطر این که ذهنمون رو در شش جهت وسعت میده .
واقعا اگه می خوای همراه بشی باید تمارین رو شروع کنی . جذبهای کوچیک و ریزه بیزه در حد ده و بیست هزار تومن مشاهده می کنی و بعد ممکنه بری ی مانتوی صد تومنیو ۵۰ تومن بخری . پس اینجا هم مانتوی دلخواهتو پیدا کردی و هم ۵۰ تومن فایده. ممکنه کادوهای خوبی هدیه بگیری . اینا هم جذبه .
پس شروع کن به انجام تمرین . در حدود چندین ببینک و نبینکی که با من همراه هستند در عرض این چند هفته احساس آرامش و خوشحالی و رضایت رو کسب کردند

سلام حقیقت اینست که من کاملاً مطمئن شدم که تا زمانی که اختلاف نظرها باقی باشد پروژه همچنان متوقف خواهد ماند به محض این که پیشنهاد شد که اختلاف نظرها را کنار بگذاریم دوستان دیگر که طرف مقابل بودند هم نرمش نشان دادند و همانطور که گفتم کار بجریان افتاده است.. خداوند مارا از شر اختلاف نظرها دور نماید

به محض اینکه شما نور صلح رو در قلبت یافتی و در برابرش تسلیم شدی به یمن پاکی نیتت دیگران هم تحت تاثیر قرار گرفتند .
گوشه نشین من از سال ۷۶ در حال مطالعه کتب قانون جذب هستم . ولی هیچ موقع این مدلی که حواسم به توجه و افکارمه نبودم . شاید باورت نشه ولی هر روز کانال های خبر ماهواره و کانالهای خبری تلگرام رو مرور می کردم . به وضوح فهمیدم قبل از اینکه از قحطی و تحریم بمیرم از استرس سکته می کنم خخخ واقعا خسته بودم . به ناگاه پیامی از عاطفه بانو دوست دوران دانشگاه دریافت کردم . خیلی خوشحالم. هنوز هم واقع بین هستم ولی سعی می کنم در تیررس خبرهای منفی قرار نگیرم

سلام رعد
خوب کارگاهی رو شروع کردی و امیدوارم ادامه دار باشه
و دوستان تمارین و این قانون رو جدی بگیرن و بهش عمل کنن
خوب سه سال پیشمو یادمه که برای اولین بار یاد گیری ی این قانون رو شروع کردم از قبل مطالعه داشتم در مورد قانون جزب و تقریبن آشنایی کلی به دست آورده بودم
سه سال پیش به طور جدی شروع به فراگیری این قانون و عمل کردن به تمارینش کردم
و الان خودم رو اونقدر قدرت مند میبینم که به نظرم هیچ کاری برای من غیر ممکن نیست و کلیه افکار و عواملی که منفی بودن از زندگیم خط زدم و زندگی مثبتی رو شروع کردم
سمینار های خانم استر هیکس رو خیلی دنبال میکنم و خیلی خیلی انگیزشی و آموزنده هستش
کتاب های جناب راندابرن رو هم به عزیزان پیشنهاد میکنم مخصوصا معجزه ی شکر گذاری
کتاب و مباحس زیادن که انشا الله خانم رعد بهشون اشاره میکنن
مولوی میگه
خوش باش که هرکه راز داند داند که خوشی خوشی کشاند.
شیرین چو شکر تو باش شاکر. شاکر هر دم شکر ستاند.

سلام آریا .
بله یادمه کتب روانشناسی و مثبت اندیشیو سال ۹۳ یا ۹۴ توی همین سایت گذاشتی . محسن هم کتاب و فیلم راز رو توی همین سایت گذاشت .
مشخصه که اهل این وادی هستی .معجزه شکر گزاری هم فایل صوتیشو دارم ولی بلد نیستم اینجا بذارمشون . البته هنوز به قسمت هایی که در مورد شکر گزاری نرسیدیم .
آریا شما دوره های استاد شریفیو گذروندی ؟

آب در خانه و ما گرد جهان میگردیم .
آریا من به ۶۰ میلیون پول تا آخر شهریور نیاز دارم . شک ندارم که این مبلغ تهیه میشه .
اگه تمرین و راهکار خاصی داری بگو که گوش به فرمانم . حالا اگه بیشتر از ۶۰ میلیون هم بود به دیده منت .میدونی چیه من فعلا دوره های پایینو دارم میگذرونم . به کمک شما محتاجم

اولین قدم
بسپر به خودش . یعنی توکل کن به خدا
بهش اعتماد کن ببین چطور سوپرایزت میکنه
تمرین سوالات رگباری
هی با خودت تکرار کن چی میشه این پوله جور بشه چی میشه کارم راه بیفته
و خیلی چی میشه هایی که دوست داری اتفاق بیفته
دقت کن کمه کم روزی ۵ مرتبه باید شروع کنی به گفتن و هرچی بیشتر بگی بهتره
این رو هیچ وقت فراموش نکن که برای جزب باید حس داشتن رو به خودت بدی
مثلا ثروت باااید حس داشتن ثروت رو داشته باشی تا جزبت بشه
اگر بگی وای ندارم خداکنه تا شهریور اوکی بشه این درست نیست
باید زمیر نا خودآگاهت حس داشتن ثروت رو بکنه تا ارتعاش ثروت بفرسته
اگر حس نداشتن داشته باشی خود حست ارتعاش منفی میفرسته
به نبودش فکر نکنید آخر شهریور هم حتما حل شدنیه
موفق باشید

سئوالات رگباری رو که در جاهای دیگه امتحان کردم و رد خور نداشته .
جالبه که آرامش خاصی هم دارم . ضمیر ناخودآگاهم آرومه و میدونه همه چی حل میشه ولی کمی نادونه و حس ثروتمندی نمی کنه خخخخ
من فقط غروبا سئوالات رگباری به دلم میچسبه . سر کار که باشم رگبار کارها نمیذاره فک کنم .
ممنون آریا . برم ببینم چه گل و شکوفه ای بر سر بریزم .

سلام حسین .
واقعیتش نود و نه در صد آدما به خاطر جذب پول و ثروت میان سمت قانون جذب. اما حواست باشه که برای جذب هر چیزی باید پله پله رفت بالا . کسی که فکر و مدار فکریش یک ملیون باشه یک دفعه نمی تونه مدار فکریش بشه ده میلیون .
سوالات رگباری با اگر + خواسته + چی میشه
اگه خونه بزرگ بخرم چی ؟؟؟؟
علت اینه که با گفتن اگه منطق و عقلت باهامون مبارزه نمی کنه و ارتعاش منفی نمیده . با گفتن اگه منطق میگه رویا سازی کن . و شمشیر به دست نمیزنه توی سر آرزومون .

حسین در کنار تمرین سئوالات رگباری حتما تیک زدن اتفاقات خوب و نوشتن و پر کردن دفتر اعتماد به نفست رو انجام بده.
وقتی شاد و اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم درون و ناخودآگاهموح با پولدار شدن و اینکه لایق بهترین ها هستیم مشکلی پیدا نمی کنه .
پس تمارینی که گفته شد هم دقیق انجام بده . در ضمن اول صبح قبل از اینکه از رختخواب بلند شی به مدت حداقل ۲ دقیقه تصور کن که فلان مبلغ به زندگیت اومده و داری با اون پول کارهایی که دلت می خواد رو انجام میدی . جوری که شیرینی رسیدن به خواستتو لمس می کنی شاید هم بچشی . شاید هم ببینی خخخ شاید هم بشنوی ..شاید هم همش
پس همه این تصورات شیرین قبل از بیرون اومدن از رختخواب باشه .
تکرار میکنم که خواسته مالیت مقدار خیلی خیلی دور از ذهنی نباشه . چون قراره پله پله رفت بالا . هیچ کسی نتونسته ی شبه ره صد ساله رو بره

سلام حسین
برای جزب ثروت
باید حس کنی که ثروت مندی
فکر نداشتن و دلواپس نبودن پول رو داشته باشی کارت اشتباهه و ارتعاش فقر رو میفرستی
یه تمرین داریم به اسم بازی فراوانی
اگر این تمرین رو درست انجام بدی مهاله ثروت تو زندگیت نیاد
این بازی حس داشتن ثروت رو بهمون میده
حس داشتن ثروت هم مساوی با فرستادن ارتعاش ثروت
تو این بازی یه مبلقی هر روز به حسابت ریخته میشه و تو باید در تول روز خرجش کنی
توجع کن
حتما باید تو همون روز خرجش کنی
نمیتونی پصندازش کنی
نمیتونی قسط پرداخت کنی
خوب بازی فراوانی
یه مبلق انطخاب میکنی
یا ۱۰۰۰۰۰ تومان
یا ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
من خودم با یک میلیون شروع کردم
خوب مثلا تو هم با ۱۰۰۰۰۰۰ شروع کردی
روز اول ۱۰۰۰۰۰۰ ریخته میشه به حسابت
تو این پول رو هر طور دوست داری خرج کن
روز دوم ۲۰۰۰۰۰۰ ریخته میشه
روز سوم ۳۰۰۰۰۰۰
روز چاهارم ۴۰۰۰۰۰۰
و روز چهلم ۴۰۰۰۰۰۰۰
این بازی رو تا ۴۰ روز ادامه میدی
هر روز ۱۰۰۰۰۰۰اضافه تر ریخته میشه
اگر ۱۰۰۰۰۰ رو انطخاب کردی صد تومان صد تومان بالا میره
مثلا
روز اول ۱۰۰۰۰۰
روز دوم ۲۰۰۰۰۰
روز سوم ۳۰۰۰۰۰
روز دهم ۱۰۰۰۰۰۰
روز یازدهم ۱۱۰۰۰۰۰
یه دفتر تهییه کن و هرچی رو که با پولی که به حسابت ریخته میشه میخری
توش بنویس
مثلا روز اول
۱۰۰۰۰۰۰
کتاب
پیراهن
کفش
هدیه برای داداشم هالا هرچی رو که خریدی مینویسی
قیمت هر خریدت رو هم در نظر میگیری و جلوش مینویسی و حساب میکنی ببینی اندازه پولت خرج کردی یا نه
در پایان هر روز پایان خریدت خدارو شکر میکنی که پول در اختیارت گذاشته
و قبل خوابت به خریدایی که کردی فکر میکنی خدارو شکر میکنی و میخوابی
اگر واقعا بازی رو درست انجام بدی و واقعا حس کنی که بازی نیست در عالم واقعیت پول داری و خرج میکنی تا روز بیستم باید جوابش رو ببینی
اگر نشد بدون بازی رو اشتباع انجام میدی و از اول شروع کن
اگر یه روز رو یادت رفت بازی کنی و بنویسی باز باید از اول شروع کنی
موفق باشی

سلام.
بِرید کنار که من با جذبِ مالی اومدم.
همین اول ماجرا بگم که آقا هر کس حق داره در مورد من هر طوری که میخواد فکر کنه
ولی به نظرم معجزات شروع کردند به اتفاق افتادن در زندگی من فقط اون شکلی که من میخوام اتفاق نمی افتن که باید خودم بهشون جهت بدم
نه از رعد پول می گیرم که بیام اینا رو این جا بگم و نه هدف دیگه ای جز این که میخوام بگم فعلاً که داره این قانون در زندگی من کار می کنه و خوب هم کار می کنه دارم.
آریا خیلی خیلی ممنون بابت راه حلی که دادی
ولی من فکر کنم این قدر جوگیرانه عمل کردم و به حدی از سؤالات رگباری استفاده کردم که کائنات هم گفتند این حالش خرابه بذار سریع کارشو راه بندازیم بره خخخخخخ
راستش من بدون در نظر گرفتن زیاد یا کم بودن خواسته ام برای جذب ثروت از ده میلیون شروع کردم و به صورت رگباری و پیاپی هی تکرار کردم که چه طور میشه که من ده میلیون داشته باشم؟
من ده میلیون میخوام راهش چیه؟
از کجا ده میلیون میاد؟
و خلاصه هی گفتم و گفتم که بالاخره فهمیدم من ده میلیون بالقوه دارم و از وجودش کاملاً بی خبر هستم
من یک سکه بهار آزادی دارم که امروز کاملاً تصادفی دوستم از سایت خبری خوند که قیمتش پنج میلیونه و یک ماشین پرکینز آمریکایی اصل که قیمت خریدش تا هشت میلیون رفته و به طور متوسط ماشین مدلی که من دارم و هفتصد هزار تومان هم بیشتر نخریدمش پنج میلیون رو حتماً فروش میره.
من از لحاظ درسی به جایی رسیدم که به خط بریل به صورت نوشتن با پرکینز احتیاج ندارم و دنبال فروش ماشینم هستم البته میخوام بذارم گرون تر بشه خلاصه که من ده میلیون بالقوه دارم ولی باید برای جذب مالی بالفعل تلاش کنم من پولی میخوام که توی دستم و بلکه توی حسابم حسش کنم.
حالا بیایید راه حل بدین رعد و آریا و شاید دیگران برای ثروت بالفعل چه باید کرد؟

ای بابا. س خخخ
سلام . ایده های جدید به به . اینو به فال نیک میگیریم . در قانون جذب معمولا با راه ها و ایده های جدید رو به رو میشیم .
اما گفتی دستگاهمو نمیفروشم چون گرون تر میشه . این یک انرژی بسیار منفی . چون ریشه در ترس و طمع داره . فک کن بشه ده میلیون وقتی خریداری نباشه چه فایده . در ضمن وقتی ترس داریم این افکار به ذهنمون میرسه که خیلی منفی .
تو به تمارینت ادامه بده که بالقوه ها تبدیل به بالفعل بشه . اصلا هم به راه حلها و چگونگی ها نیندیش .
از اعماق وجودت شاد باش که مشکلات مالیت پیشاپیش حل شده . شادی بالاترین درجات شکر گزاری

وای من ولی میخوام فریاد بزنم آهای هوار یا هوار یارم میایه دلدارم میایه.
رعد دانای کبیر بزرگ پیر. من یه جذب کردم امروز. رفتم بانک. بگو خب. داشتم با کارمنده میحرفیدم که دیدم یه باجه های دیگه یه کارمندی داااااد رو کشید سر یه پیرمردی که زود باش حاجی وق ندارم. حالا پیرمرده حدود ۲۰۰ و خورده ای سالش بود. پیرمرد میگفت چشام نمیبینه شما برام پُر کن. کارمنده باز هوار زد که نعععع بمن چه. خودت پر میکنی من بیکار نیسم برا تو فرم پر کنم. خلاصش که وخسادم افتادم رو پیرمرده که پدر جون بده من براد پر کنم. فرمش رو گرفتم و داشتم از رو کارت ملیش پر میکردم که هی پیرمرده به به و چهچه کرد که چه دختر گلی. ماشالا. چه نازی چه ماهی فدات بشم الهی الهیییییی. بعدم یواشکی در گوشم پرسید دختر جون با این کارتی که بم میدن میتونم گوسفند بخرم؟ گفتم آره عزیزم گاوم میتونی بخری. یونجه ام میتونی برا خرت بخری. خخخخخخخ. به شماره تلفنش رسیدیم ولی حاجی به علت کهولت سن شمارشو بلد نبود. گف یکی شمارشو بده من زنگش بزنم شمارم بیفته رو گوشیش. خخخخخخ. باز کارمنده چش غُروند که من شماره نمیدم. حالا مردَم بوداااا. خخخخ. آکله. گفتم عزیزم درد و بلات بخوره تو سر این کارمند اژدها بیا شماره منو بیگیر زنگ بزن رو گوشیم. خخخخخخ. زنگ زد و خلاصه فُرماشا پر کردیم و برگشتیم سر کار خودمون. حالا از وقتی اومدم هی منتظرم پدر جونم زنگ بزنه بگه بیا بریم دشت. من بگم کدوم دشت؟ بگه همون دشتی که آهو یار داره آی بله بچه صیاد به پایش دام داره آی بله های لالای لای لالای لالالای لالالای…
بعله خلاصش اینکه جذب امروزما کردم. یه شاخ شمشاد تور زدم درسته که ۲۰۰ سالشه و هشتصد سالی از من کوچیکتره ولی خو عب نداره مادر. مهم عشقه. خخخخخخخخخ. جذب امروزم رو مدیون توام رعد داناااااااااا. بمحض اینکه بختم رو به سفیدی رفت و داشت سبز میزد به دوماد جونم میگم یه گاو براد بخره. بوس بوس خدافس
پس یعنی توام یه گاو جذب کردی امروز. خخخخخخخخخ

یعنی دلم می خواد که بگیرمت زیر شتررررقهای عصام . ?خخخخ
منو بگو که نشستم به خوندن و فک کردم به ماجرای وامی که دیشب مژده شو دادی ربط داره . نگو که برای ما شاخ شلنگ تور زدی .
اینجا فقط میایی از جذبهای پولکی و مولکی و قلبی میگی نه جذب دمپایی کهنه و خرت و پرتو خنزپنزرات ?

هاهاهاهاهاهاه. وامم تموم شد. یعنی جور شد. به عرض دوستان برسونم که ضامنم خودش زنگ زد گف وخ بیا ضمانتت رو بکنم. بعدم همه چی مث آب خوردن ردیف شد. خدای را سپاس. من بی عرضه و بی رو و مث سگ مغرور که حاضر نبودم به کسی رو بزنم برا ضمانت واقعا اجی مجی لاترجی شد وامم جور شد. خخخخخخخخخ. ممنون از تو رعد بخاطر انرژیهای مثبتت

اولا همیشه خودت رو مسئول جذبات بدون . چه جذب مثبت چه منفی . اینکه تو به قوانین جذب آگاهی پیدا کردی و مهمتر اینکه عمل کردی چوون برگزیده و منتخبی . پس از رعد نه، بلکه از خودت تشکر کن .
دوما انرژی منفی نده . اینکه نخواستی به کسی رو بندازی مغرور نبودی . بلکه دانا بودی.
دنیا و تمام اسباب و نعمتها منت کش همه انسانهایی هستند که به قوانینشون احترام بذارند .
خوش باش که هر که راز داند
داند که خوشی،خوشی ستاند “مولانا”
قانون مهم :شاد بودن و توجه به خوبی ها .
خخخخ
خوشحالم که جذب خوبی داشتی . کمتر از یکماهه که شروع کردی و تازه اول راهی

سلام به عزیزان حاضر در پست ..
اولا یک گله از دوستان خوش جذب که تنبلی می کنن و از جذبهای قشنگشون اینجا چیزی نمیگن .
دوست عزیزی ارتباطش با خانواده خیلی بهتر شده
فرد دیگه ای خواستگار داشته و درسته هنوز جور نشده ولی به همین حدش هم خیلی خوشحال بود و چیزهای دیگه .
اما نشانه جذب خودم:چون در گیر چک پاس کردن هستم باز هم نشونه دیدم .خخخخخ و این نشونه ها یعنی اینکه مسیر رو دارم درست طی می کنم و کائنات و خداوند با نشون دادن نشانه ها بهم میگن بیا بیا که هواتو داریم .
نشانه من قسمتی از کامنت یکی از دوستان در پست آقای مجتبی خادمی بود . اینم کامنتش :

ولی یک چیز را یاد گرفتم. واقعا حس کردم یک نفر دیگر پشت همه چیز است و هر وقت من دو دوتا می کنم همه چیز می ریزه بهم و هر وقت میگم خدایا من پول ندارم, با تو میرم خرید نه با پول همه چیز معجزه آسا جور میشه.
مثلا مدتی پیش ماشین خراب شد. هم باطری و هم سیستم برقش ریخت بهم و حدود ۶۰۰۰۰۰ تومان کم آوردم. به طرف با اینکه می دونستم حقوقم نمیرسه و از کسی هم رویم نمی شود قرض کنم چک دادم و گفتم خدایا تو رو دارم. چک به تاریخ دوم ماه بود و اول هر ماه حقوق می ریختند. هم دلهره داشتم هم خودم را به بی خیالی می زدم تا اینکه حقوق واریز شد و با تعجب دیدم ۶۰۰۰۰۰ تومان بیشتر است و مدیرعامل به من و دو نفر دیگر پاداش داده بود. ازا ین مسائل زیاد برایم پیش آمده و
با اینکه زندگی واقعا سخت است ولی به این باور رسیده ام که در بزنگاهها کسی مراقبم است. که البته اگر باورم بیشتر بود و بیشتر خدا رو قبول داشتم کارهای بزرگتری می کردم ولی چه کنم که یک آدم کوچولو و ضعیف بیش نیستم.
ببخشید سرت را درد آوردم … موفق و شاد و شارژ باشی

Posted on شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۷

دیدگاهتان را بنویسید