خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود برنامه تبدیل سیستم شما به اکوی زنده

درود بچه ها.
امیدوارم خوب باشید.
اینجا هوا بارونی و من هم خوشحال.
و اما بعد.
با استفاده از برنامه ای که دانلود میکنید, میتونید تا به صورت کاملاً زنده صدای خودتونو اکویی کنید و از صدای خودتون بیشتر لذت ببرید.
در واقع این یه برنامه شبیه سازی اکو در کامپیوتر هست که البته دسترس پذیری زیادی هم نداره. ولی نگران نباشید. چون من اینجام که بهتون بگم چه جوری باهاش کار بکنید.
این بسته دو تا برنامه هست. یکیش Manifold هست و یکی دیگش هم Resound
که ما بیشتر با همون دومیش یعنی Resound کار داریم. البته اولیش هم یه افکت رو به صورت زنده اجرا میکنه که اسمشو نمیدونم. ولی میتونید ازش استفاده کنید.
دومی برنامه یا همون Resound رو توضیح میدم, البته با یادآوری این نکته که کار کردن با هر دو برنامه یکی هست و این برنامه ها محصول یه شرکت هستند.
برنامه رو که نصب میکنید, تو همون مراحل اولیه نصب یه لیست میاره که توصیه میکنم تیک همه گزینه هاشو بزنید.
مراحل بعدیش  هم نیاز به توضیح نداره, چون مثل بقیه برنامه ها هست و نصب میکنید تموم میشه میره.
بعد نصب برنامه اولاً اینترنتو اگه وصله قطع کنید. بعدش بهتره برنامه رو تو فایروال بذارید که وقتی کرکش میکنید و به اینترنت وصل میشید, کرکش از کار نیفته.
یه فایلی تو پوشه برنامه ها هست که باهاش میتونید برنامه ها رو رجیستر کنید. ولی به بینا نیازه چون ما نمیتونیم گزینه لایسنس رو بزنیم.
البته من با nvda امتحان نکردم و فقط کارشو با جاز توضیح میدم.
و اما بعده این همه دردسر و کرک کردن برنامه, وقتی Resound رو باز میکنید, یه صفحه میاره که با زدن دکمه تب و چرخوندن قرقره موس, میتونید مقادیر رو تغییر بدید تا به صدای دلخواه برسید.
همزمان هم اگه میکروفون روشن باشه, صدای اکو دار شده خودتونو میشنوید.
ظاهراً این دو برنامه رو میشه تو برنامه های دیگه هم به عنوان پلاگین استفاده کرد. البته تست نکردم و مطمئن نیستم, ولی حس میکنم شدنی باشه.
برید برنامه اجرا کنید لذت ببرید و بهبهو چهچه نثار خودتون بکنید.
این هم لینک دانلود با حجم 26 مگابایت.
یادآوری کنم که ممکنه برنامه هایی از این برنامه بهتر هم باشند که اتفاقاً دسترس پذیر هم باشند. ولی هدف من معرفی و آموزش همه برنامه هایی هست که به نوعی میشه باهاشون کار کرد و ازشون استفاده کرد.
تا پست بعدی, بای.

۵ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه تبدیل سیستم شما به اکوی زنده»

دیدگاهتان را بنویسید