خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

برابری فرصت های آموزشی خواسته ای که همه دانشجویان امروز دارند

با سلام خدمت تمامی هم محله ای های عزیز چند روز پیش فرمی به دستم رسید با عنوان برابری فرصتهای آموزشی از طرف شبکه تشکل های نابینایان کشور که هم توضیحات آن را با اجازه مدیران محترم گروه در اینجا قرار میدهم و هم لینک ورود به آن فرم را و در همینجا از تمامی دانشجویان خواهشمندم در صورت امکان در پر کردن این فرم و کمک به تمامی دانشجویان شرکت نمایند.

برابری فرصت های آموزشی

دانشجوی عزیز نابینا/ کم بینا با سلام و احترام، شبکه تشکل های نابینایان کشور در نظر دارد به منظور پیگیری و رفع مسائل دانشجویان نابینا و کم بینا در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مهمترین این مسائل و راهکارهای فائق آمدن بر آنها را برحسب تجربه و دیدگاه شما شناسایی نموده تا ضمن طبقه بندی اهم موارد و احصاء ریشه ها و راهکارهای پیشنهادی، آنها را به مسئولین امر ارائه نماید تا جهت برنامه ریزی و انجام اقدامات مقتضی در راستای تسهیل هرچه بیشتر شرایط تحصیل برای دانشجویان نابینا و کم بینا گامی رو به جلو برداشته شود. ناگفته پیداست این هدف محقق نخواهد شد مگر با همکاری شایسته و دقت نظر شما دوست عزیز.لذا خواهشمندم در صورتی که با ما در برابری حق نابینایان و کم بینایان برای استفاده و دسترسی مناسب به امکانات و فرصت های آموزشی همچون افراد بینا اعتقاد دارید با تکمیل این فرم با ما همراه شوید:

با تشکر فراوان از شما، نرگس نیکخواه قمصری (دبیر کمیته آموزش شبکه تشکل های نابینایان کشور)

۴ دیدگاه دربارهٔ «برابری فرصت های آموزشی خواسته ای که همه دانشجویان امروز دارند»

سلام خدمت شما جناب آقا ابراهیم گل، واقعا شرمنده که اینقدر دیر جواب میدم. چون من سه شنبه که این پست را منتشر کردم ساعت ۲ ظهر رفتم و تا دیشب که به تهران برگشتم اینترنت نداشتم. در مورد سؤال شما متاسفانه نه هنوز درست نشده است.

«لذا خواهشمندم در صورتی که با ما در برابری حق نابینایان و کم بینایان برای استفاده و دسترسی مناسب به امکانات و فرصت
های آموزشی همچون افراد بینا اعتقاد دارید با تکمیل
این فرم
با ما همراه شوید.» در نوشته بالا منظور از اعتقاد اتفاق نظر باید باشه یا مثلا با ما هم عقیده هستید. وقتی نویسنده فرم به خودش زحمت نداده یه متن درست و درمون تهیه کنه، من چرا باید وقت بذارم و امیدوار به نتیجه هم باشم؟ ممنون که به اشتراک گذاشتین جناب نوبختی و چیزی که نوشتم اصلا خطاب به شما نبود. ارادتمند.

سلام جناب آقای صالحی گرامی و گرانقدر، شرمنده که الان دارم پاسخ میدهم. جناب آقای صالحی حرف شما کاملا درست است ولی من جاهای زیادی عللخصوص در یکی ۲ تا از شهرستان ها دیده ام که بدین شکل میگویند. درست است که باید نوشته ویرایش میگردید و بعد درون فرم قرار میگرفت ولی طرز فکر خودم حد اقل این است که شاید حتی کسی که این فرم را برای من فرستاده تا پخش کنم هیچ کاری نتواند انجام دهد ولی ۱ درصد هم میگویم شاید بتواند. برای پر کردن این فرم زمان زیادی لازم نیست و فکر میکنم پر کردنش بهتر از نادیده گرفته شدنش است.

دیدگاهتان را بنویسید