خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین گردهمایی عمومی برنامه ملی ثبت (Registry) بیماران مبتلا به تحلیل رفتگی های ارثی شبکیه چشم در کشور

دوستان سلام
قرار است در تاریخ پنجشنبه 27 دی ماه 1397 اولین سمینار رسمی بررسی مشکلات بیماران آرپی در تهران برگزار شود . متن اطلاعیه مرکز تحقیقات چشم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی را در زیر این نوشته می گذارم. کسانی که تمایل دارند در این سمینار حضور داشته باشند میتوانند در سایتی که در متن اطلاعیه است ثبت نام کنند. حضور افراد رایگان است و فقط باید در سایت ایوند هر کس برای خود و یک نفر همراه جداگانه ثبت نام کند.
اطلاعات بیشتر را میتوانید از آدرس
https://evand.com/events/84352?icn=recom&ici=ap1

اما متن اطلاعیه

اولین گردهمایی عمومی برنامه ملی ثبت (Registry) بیماران مبتلا به تحلیل رفتگی های ارثی شبکیه چشم در کشور
تهران

پنج‌شنبه ۲۷ دی

رایگان

content information
برگزارکننده
مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری موسسه حمایتی ایرانسر نور تهران و معاونت بهداشت و پیشگیری شهرداری تهران
مکان : تهران خیابان کردستان. تالار اجتماعات ایوان شمس

۳ دیدگاه دربارهٔ «اولین گردهمایی عمومی برنامه ملی ثبت (Registry) بیماران مبتلا به تحلیل رفتگی های ارثی شبکیه چشم در کشور»

سلام سپاسگزاریم جناب صابری از اطلاع رسانیتان شما شرکت می کنید؟ اگر ممکنه لطفا فایل صوتی اش را هم ضبط کنید و برای ما اینجا بگذارید ؟
البته با اینکه می دانیم فرجی نیست اما شاید تیر باشد در ترکش ناامیدی افرادی که رو به نابینایی مطلق شدن پیش می روند .

سلام آقای صابری، بسیار ممنون از اینکه این اطلاعیه را در این محله درج کردید؛ همان‌طور که آقای مردانی گفتند ای کاش افرادی که در این همایش شرکت می‌کنند با اجازه‌ی برگزار کنندگان به ضبط آن همت بگمارند و آن را در این محله منتشر کنند و اگر امکان این کار فراهم نبود؛ گزارشی مفصل از آن تهیه و ارائه کنند.

طبق صحبت هایی که من با آقای محسن سروش دبیر انجمن برگزار کننده داشتم ایشان گفتند فایل صوتی را خودمان در سایت انجمن آرپی خواهیم گذاشت . در ضمن مثل این که شبکه ی سلامت و شبکه ی خبر قرار است سمینار را پوشش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید