خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه و روزشمار مسابقه کتابخوانی روز جهانی زن.

با سلام خدمت یکایک عزیزانی که این صفحه رو برای مطالعه برگزیدند.
حال احوالتون چطوره؟
خوب و خوش و سلامت هستین ان شاء الله؟
با همتی که از خودتون نشون دادین و حضور گسترده ای که برای مرحله اول نشون دادین، معلومه که خیلی مصمم به گرفتن جایزه بزرگه هستین!
خب منم بیش از این منتظرتون نمی ذارم و یه راست میرم سر مسائل و موضوعاتی که شما عزیزان لازمه بدونین و در روز جمعه هفده اسفند مد نظر داشته باشین.

اول از تک تک شما بزرگواران و اهل علم و مطالعه به خاطر حضورتون و اعلام آمادگی برای شرکت در مسابقه تشکر و قدردانی میکنم. سقف مسابقه ما سی نفر بود 25 نفر شرکت کردند که قابل ستایش هست
و اما نکاتی که لازم شد تا عزیزان شرکت کننده در جریانش قرار بگیرن به این شرح اعلام میشه:
1- با توجه به استقبال گرم شما پیشنهاد داوران مقرر کرد که مسابقه در دو نوبت صبح و عصر برگزار بشه لذا ساعت شروع مسابقه 10 صبح تا 13 ظهر یعنی همون 1 در نوبت صبح و 17 یا 5 عصر تا 20 یعنی همون 8 شب خواهد بود. بعد از اتمام ارائه ها هم با فاصله ای اندک برای جمع بندی نمرات نفرات برتر مشخص خواهند شد.
2- ترتیب ارائه هم در کتب هم افراد شرکت کننده بر اساس حروف الفبا بوده تا هیچ گونه سلیقه ای در اون دخالت نداشته باشه. لذا کتب قابل ارائه در نوبت صبح ابتدا بوتیقای نو و خوانش فمینیستی سپس دختران آفتاب و در نهایت زن در تاریخ نگاری صفویه خواهد بود. متقاضیان شرکت در ارائه دو کتاب زن در ادیان بزرگ جهان و زنان زیر سایه پدر خوانده ها هم در نوبت عصر به رقابت میپردازند.
3- همون طور که قبلا اعلام کردیم زمان ارائه هرکس فقط ده دقیقه هست و شروع رو هم از ساعت ده صبح قرار دادیم اما مابین ارائه هرکس با نفر بعدش پنج دقیقه فاصله گذاشتیم تا اگر به هر دلیلی کسی نتونست در زمان مقرر برسه فقط سه دقیقه زمان داشته باشه خودشو برسونه یعنی اگر زمان ارائه خانم یا آقای X یا Y ساعت 11:15 باشه فقط میتونیم تا 11:18 براش منتظر بمونیم و اگر تا این زمان نرسید مسابقه رو از دست داده. ضمنا اگر به هر دلیلی اینترنتش قطع بشه و نتونه به ارائه اش ادامه بده فقط یکبار اون هم 30 ثانیه میتونه وقت بگیره و اگر تکرار بشه به دلیل این که زمان ارائه های بقیه به هم نریزه از ادامه دادن مسابقه اش معذوریم.
4- در پایان پست اسامی شرکت کنندگان و ساعت شروع مسابقشون اعلام میشه و هیچ تغییری در زمان اعلام شده بهشون ایجاد نخواهد شد. ضمنا کسایی که دوست دارن این قوانین رو حضوری هم بشنون میتونن ساعت 9:45 دقیقه یعنی یک ربع قبل از شروع مسابقه در تیم تاک حاضر باشن تا با حضور داوران یک بار دیگه براشون توضیح داده بشه.
5- آغاز و پایان زمان ارائه به شرکت کنندگان اعلام میشه و در دقیقه هشت ارائه هم با شنیدن آلارم میتونن متوجه بشن که دو دقیقه دیگه بیشتر به زمان ارائه اونها باقی نمونده.
6- در صورتی که امکانات فنی اجازه بده قرار هست مسابقه از رادیو گوش کن پخش بشه و ارائه هرکس ضبط بشه و با اجازه خودش در یک پست بعدا منتشر خواهد شد.
7- اگر خاطر مبارکتون باشه تو پست قبلی پنجتا نکته ذکر کردیم که برای ارایه شرکت کنندگان محترم مد نظر ما بود؛ برای این که ابهامات برطرف بشه و کمکی هم به مشارکت کنندگان گرامی داشته باشیم برآیندی از همون پنج نکته و نمره گذاری رو هم اینجا قرار دادیم تا کاملا شفاف سازی شده باشه. «البته این بارم بندیها رو داوران توی کل ارائه شما تأثیر میدن و منظور این نیست که شما هم ترتیب ارائه تون به همین شکل باشه»
کل نمره ای که برای این مسابقه به هر نفر اختصاص داده میشه صد نمره خواهد بود که تقسیم‌بندیش هم به این صورته:
1. ذکر دقیق مشخصات کتاب شامل نام کتاب نام نویسنده. 10 نمره
2. توضیح چارچوب و شیوه بخشبندی کتاب. 20 نمره
3. توصیف جامع و مانع موضوع اصلی کتاب. 25 نمره
4. نحوه نگرش شرکت کننده به کتاب. 25 نمره
5. کیفیت و مدیریت ارائه کتاب. 20 نمره
8- داورها به ترتیب حروف الفبا آقایان مهدی احمدی مهدی استیری خانم فاطمه جوادیان آقایان مهدی محمد قاسمی و میرهادی نایینی هستند.
9- شرکت کنندگان و زمان ارائه اونها هم به این قرار خواهد بود:
اسامی شرکت کنندگان در نوبت صبح:
کتاب بوتیقای نو و خوانش فمینیستی: معصومه رضایی ساعت 10. امید فلاحتی ساعت 10:15.
کتاب دختران آفتاب: مهدی بهرامی راد ساعت 10:30. راضیه پور مهدی ساعت 10:45. سهام رحمانی ساعت 11. اسماعیل ستار 11:15. لیلا سعیدی فر ساعت 11:30. سمیه قمریان ساعت 11:45. زینب موسوی نصب ساعت 12. احمدرضا میرزایی ساعت 12:15.
زن در تاریخ نگاری صفویه: فریبرز کردلو ساعت 12:30. پریسا محمدی ساعت 12:45. میلاد نصرتی ساعت 13.

نوبت عصر. زن در ادیان بزرگ جهان:
شیرین آقایی ساعت 17. وحید پرکوک ساعت 17:15. میرحافظ حسینی ساعت 17:30. حمیدرضا رضایی ساعت 17:45. سمیه رضوی نیا ساعت 18. ابوالفضل سعیدیفر ساعت 18:15. هادی ضیاییفر ساعت 18:30. منیره نوری ساعت 18:45.
زنان زیر سایه پدر خوانده ها: سهیلا پالیزبان ساعت 19. رسول رضایی ساعت 19:15. زینب رضایی ساعت 19:30. سعید شریفی ساعت 19:45.

با آرزوی بهترینها و گذراندن روزی پربار برای شما و کسب یک تجربه عالی و همچنین ایجاد انگیزه برای برگزاری مسابقات بزرگتر برای ما.
در پناه حق شاد و پیروز و سربلند بمانید.