خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز جهانی زن.

به نام خدایی که در همین نزدیکیست.
سلام و هزاران هزار درود خدمت یکایک شما عزیزان، بزرگواران، دوستان، نازنینان،فرهیختگان ، کتاب خوانان و هرآنچه که نسبت خوب تلقی میشه و من یادم رفت بنویسم که شمایید!
حال احوالتون چطوره؟
خوب و خوش و سلامت و تندرستین انشاء الله؟
آره دیگه می دونم بعد گذروندن یه جمعه پربار و یه تجربه ناب حتما همه خوبین!
خداوند منان رو هزاران بار شاکریم که بهمون توفیق داد تا یه تجربه عالی رو در کنار یاران اهل مطالعه و علم‌دوست کسب کنیم. یه تجربه به یاد ماندنی از یه اتفاق بزرگ!
سقراط میگه: جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می یابد که مطالعه، کار روزانه اش باشد.
ما با پشت سر گذاشتن هشت مارس روز جهانی زن؛ به حضور شماهایی که برای مطالعه و کتاب وقت می ذارین مفتخر شدیم و بازخوردها هم بسیار مثبت و انرژی‌بخش بود. عموما رقابتهای فرهنگی از هیجان بالایی برخوردار نیستند ولی خوشبختانه مسابقه ای که برگذار شد علاوه بر دانایی و مطالعه از شور و شوق بالای مشارکت کنندگان و حتی تماشاچیان گرامی برخوردار بود. البته یادمون نمیره که این کار سنگین و برگذار کردن چنین همایش مجازی خالی از اشکال نبوده و نیست و بابت همه این نقصها و کاستیها از یکایک شما گرامیان عذر خواهیم. به هر حال هر چه که بود و هر چه که شد با هر فراز و نشیب از پس این رقابت پنج برنده مشخص شد هر چند که همه کسانی که شرکت کردند به خاطر مطالعه ای که داشتند برنده محسوب میشن برا همینم ما به هر کدوم یه کارت شارژ ده هزار تومانی اهدا کردیم که برگ سبزیست تحفه درویش. حتی شنوندگانی هم که حضور داشتند با آشنایی در مورد پنج کتاب متنوع در باب یک موضوع به هر حال بار معنایی و علمی از این ساعات برگرفتند و دست خالی نموندند.
قبل از اعلام برندگان اول بر خود لازم می دونم که از طرف خودم کتابدار بخش نابینایان کتابخانه مرکزی ایلام و آقای تهرانی مسئول بخش گویای کتابخانه فارسی زبان برلین از مدیریت دو سایت محله نابینایان و شب روشن برای هم کاریشون و دادن حساب کاربری در تیم تاک به شرکت کنندگانی که این امکان رو نداشتن تشکر کنم و بعد از داوران بزرگوارمون آقایان احمدی استیری محمد قاسمی و خانم جوادیان که داوری این مسابقات رو تقبل کرده بودن و از ساعت نه و نیم صبح تا یازده شب که نتایج اعلام شد حضور داشتند قدردانی ویژه داشته باشم. از آقای درفشیان به عنوان مجری و مسئول فنی برگزاری مسابقات و خانم نازنین به عنوان همکارشون در برگزاری صمیمانه سپاسگزاری میکنم که کمک کردن این کار بزرگ رو به پایان برسونیم.
از طرف خودم و همه دوستان شرکت کننده و همه اونایی که به نوعی به این مسابقه مربوط می شدن از آقای تهرانی باعث و بانی این کار بزرگ بی نهایت ممنونم. این نوع کارهای فرهنگی و بزرگ می تونه جرقه ای باشه تا چراغهای دانش اندوزی رو برای ما روشن کنن و فروزان نگه دارن!
و اما از هرچه بگذریم سخن معرفی برندگان خوشترست!
خب خیلی از دوستان اون شب یا حضور داشتند یا از رادیو محله مسابقات رو به صورت زنده دنبال می کردن! اما برای کسایی که هنوز از نتایج با خبر نیستن اسامی و رتبه هاشون رو به همراه فایل مسابقشون اعلام می کنم و یک بار دیگه موفقیتشون رو که همانا برداشتن یک گام بزرگ در عرصه علم اندوزی بوده تبریک میگم.
منم مثل آقای درفشیان که از آخر به اول خوندن می نویسم. شما هم می تونین با کلیک بر روی اسم هر کدوم از برندگان، فایل مسابقه رو دریافت کنین.
نفر پنجم خانم پریسا محمدی
نفر چهارم آقای فریبرز کرد‌لو
نفر سوم آقای ابوالفضل سعیدیفر
نفر دوم خانم سمیه رضوی نیا
و نهایتا نفر اول آقای میلاد نصرتی
به تک تک این عزیزان و همه کسایی که در مسابقه حضور داشتند یا به عنوان شرکت کننده یا تماشاگر به خاطر پشت سر گذاشتن یه روز کاملا علمی تبریک میگم و برای تک تک شماهایی که الان این صفحه رو می خونین پیش رو داشتن یه دنیا پر از علم و آگاهی رو آرزو می کنم.
شاد، سربلند و پیروز بمانید.