خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
عیدی من آپدیت espeak tts که دیگه با اندرویدهای بالا مشکلی نداره.

سلام
بچه ها چه طورید؟ سال نوتون مبارک .
داشتم توی play store ول میچرخیدم که به این نسخه ی espeak tts بر خوردم این نسخه از سال 2016 اومده و tts رو بهش اضافه کرده که مشکل حق کپی هم حل بشه این نسخه بروز شده ی همون espeak هستش من اندروید 8 دارم و از اون موقعی که نصبش کردم تقریبا ارور espeak keeps stopping نگرفتم و مجبور نشدم به خاطر تغییر زبان ناگهانی talk back رو خاموش روشن بکنم.

من لینک دانلود از سایت و از Play store رو میزارم ولی توصیه میکنم که از Play store دان کنید چون اگه از جای دیگه ای برنامه رو نصب کنید دیگه آپدیتهای بعدی رو play store بهتون اطلاع نمیده
دانلود از play store

دانلود از سایت
از Espeak جدید لذت ببرید.

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «عیدی من آپدیت espeak tts که دیگه با اندرویدهای بالا مشکلی نداره.»

سلام.
واقعا خدا خیرتون بده. بهش نیاز داشتم و با یک نفر تماس که داشتم میخواستم یک فایل برام ضبط کنن که بهشون گفتم espeak tts رو اندروید هشت نصب نمیشه و با همون ورژن قدیمی برام نصب کنین!
اگه مشکلش حل شده باشه که واقعا لطف بزرگی کردین.
یک سؤال.
آیا مشکل خوندن علامتهای نگارشی هم توش حل شده؟
میگن وقتی espeak tts استفاده کنیم، punctuation none هم انتخاب کنیم باز دوباره علامتها خونده میشه.

سلام.
مرسی از شما.
راستش اون چیزی که توی whats new؟ نوشته فقط اینه که مشکلش با اندرویدهای بالا حل شده مشکل این بود که espeak به بعضی از متون ا و کاراکترها که میرسید هنگ میکرد و ارور eSpeak keeps stopping میداد یا زبانش از فارسی به آمریکایی تغییر میکرد و این مشکل حل شده این پروژه از خود ESpeak فکر نمیکنم جلوتر بره و اگه مشکلی هنوز تو خود موتور ESpeak وجود داره اینجا هم باید وجود داشته باشه ولی امتحان کنید اگه حل شده بود به ما هم بگید خوشحال میشیم.

سلام مرسی به متنهای شما نمیرسه مخصوصا با اون تکرارهای زیبا
حد اقل اگه توی لفافه هم بوده باشه اگه کسی نفهمه که منظور از اون متن کی و چی هست خود نویسنده به شدت آروم میشه. ولی اگه کسی نتونه بیانش کنه شاید به بغض شاید هم کینه تبدیل بشه.

با سلام و تشکر از آقا حمید گل سال نوتون هم مبارک باشه دوستان در پاسخ به خانم آید باید بگم اولاً لهجه بریتیش هست ثانیاً مشکل علائم نگارشی همچنان پابرجاست چندان تفاوتی با نسخه قبلی نداره البته از اینکه نصب داشته باشیم تا به روز رسانی ها رو بگیریم چیز بدی نیست نمیدونم شاید اتفاق جدیدی تو این نسخه بعدها بیفته اما فعلا که اتفاقه جدیدی نیفتاده تازه چیزه جدیدی هم نیست آخرین آپدیت برای ۳ ماه پیش یعنی ۲۱ دی هستش

آره مرسی از پاسخت فقط مشکل هنگ و اینها رو حل میکنه و من هم به این دلیل گذاشتم این رو که هم بعضی از بچه ها با این پروژه آشنا بشن و بدونن که espeak دیگه آپدیت نمیشه و به جاش باید این رو نصب کنن و آپدیتهاش رو از این بگیرن و هم مشکل اندروید بالاتر ها رو حل میکنه

با سلام و تشکر از شما
من روی گوشی j7 2017 هر نسخه که نصب می کردم کار نمیداد و از پارسی گو استفاده می کردم تا پست شما را دیدم و این نسخه را نصب کردم و تا حالا مشکلم حل شد می توانم بپرسم چطور به قول بقیه دوستان می توان با این موتور صوتی کتاب صوتی کرد آیا اپلیکیشن جداگانه ای نیاز دارد یا خود این موتور صوتی این کار می کند با سپاس

سلام بچه ها من باور کنید لینک پاسخ به تک تکتون رو میزنم ولی نمیدونم چی داره میشه خخ همه ی پاسخها قاتی شده خخخخ
من پاسخ همه رو همینجا میدم
از بچه هایی که تشکر کرده بودند من هم تشکر میکنم
در باره ی صوتی کردن هم اسم برنامه ای که خانم آیت نوشتن درسته
در مورد این که با کدوم نسخه کتاب صوتی کنید هم میگم که شما میتونید چند نسخه نسب داشته باشید حالا بستگی به سلیقه و کارکرد هر نسخه داره در مورد لهجه هم بگم که اگه میخواید آمریکایی و فارسی رو داشته باشید از tts app استفاده کنید.

ببینید این برنامه میاد ۲ تا tts ازتون میگیره ۲ تا هم زبون مثلا فارسی و انگلیسی حالا میاد text فارسی رو میفرسته به متور صوتی فارسی که براش مشخص کردید مثل espeak و text انگلیسی رو میفرسته به متور صوتی انگلیسی مثل eloquence یا هر چیز دیگه ای که شما مشخص کنید تنظیمات punctuation هم داره که مشخص میکنه که چه علامتهایی رو برای این متور های صوتی بفرسته. خودتون تو blindhelp.net سرچ کنید tts app و هم دان کنید و هم توضیحات بیشتر بخونید در موردش.

اونوقت اگه eloquence انتخاب کنم، چه اتفاقی می افته که دیگه espeak در متون فارسی علامت نخونه؟
یعنی وقتی هم فارسی هم انگلیسی espeak باشه علامتها خونده میشه اما اگه انگلیسی eloquence باشه علامتها خونده نمیشه؟! عجیبه!
خب من راستش از eloquence هم زیاد خوشم نمیاد یعنی صداش بد نیست اما مشکلاتش زیاده و حتی با انگلیسی خوندنم ازش زیاد راضی نبودم.

سلام
من espeak رو نصب کردم ولی دو تا زبون فارسی و انگلیسی را سوییچ نمیکنه و تو کروم هم که کار میکنم سوییچ میشه به انگلیسی
تو برنامه هایی هم که استفاده میکنم مثلا کلمه سلام را اینطوری میخونه
اربیک سین لام الف میم میخونه

قبل از اینکه این ورژن رو نصب کنم و اندروید رو ارتقا بدم یه esprak داشتم که منوهای مشکی داشت
شماره نسخه اون رو یادم نیست ولی این مشکلات رو با اون نداشتم

ممنون میشم اگر کسی داره برام بفرسته

دیدگاهتان را بنویسید