خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
عیدی من به دوستان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر: دانلود جدیدترین نسخه کرک شده برنامه AutoTTS کاملاً سازگار با اندرویدهای 8 و 9

به نام خدای خوبیها و سلام.
عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان گرامی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما در ماه مبارک رمضان, و همچنین عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر.

اگه خاطر شریفتون باشه چند وقت پیش در پستی در سایت شب روشن از AutoTTS نوشتم و اینکه قیمت اون در فروشگاه 10یورو هست و چاره ای بیاندیشیم تا بتونیم به جدیدترین نسخه ی اون دسترسی پیدا کنیم چرا که این نسخه با اندرویدهای 8 و 9 کار میکنه.
بعد از انتشار این پست دوستانی اومدند و راههایی پیشنهاد دادند, حتی چند روز بعدش مهندس هژبری عزیز در این پست هم بنده خدا سعی داشت کمک کنه اما ظاهراً نشد.

حتی بعدش با آقای سید الحسینی هم مشورتهایی داشتیم اما خب متأسفانه به نتیجه ای نرسیدیم.

از این ماجرا گذشت تا اینکه دیروز 13 خردادماه نسخه کرک شده و جدید AutoTTS توسط یکی از دوستان بدستم رسید که تصمیم گرفتم اون رو برای استفاده دوستان در این وبسایت هم منتشر کنم.

لینک دانلود این برنامه رو در انتهای همین پست قرار میدم اما قبلش توجه شما رو به چند نکته جلب میکنم.

        1. این نسخه تا جایی که تست کردم با اندرویدهای زیر 6 کار نمیکنه یعنی برنامه نصب میشه اما موقع اجرا کِرَش میکنه
        2. در اجرای اول این برنامه یه پیام تبلیغات مربوط به کرک کننده برنامه ظاهر میشه که شما باید روی دکمه Don’t Show again کلیک کنید تا برای اجراهای بعدی این پیغام ظاهر نشه
        3. این نسخه مانند نسخههای قبلی, در تنظیمات چیزی بنام Go To Voice Settings نداره, بلکه روال کار به این صورت هست که شما برای تنظیمات باید بدین صورت عمل کنید
        4. ابتدا بعد از انتخاب گزینه Dual Languages برای انتخاب موتورهای صوتی به سربرگ Voices میرید و در اونجا موتور صوتی انگلیسی رو انتخاب میکنید/تمام
        5. اگه موتور صوتی انگلیسی رو بر روی GoogleTTS قرار بدید تمامی ایموجیها برای شما توسط GoogleTTS در هرجای گوشی باشه خوانده خواهد شد

اینک دعوت میکنم آخرین و در عین حال جدیدترین نسخه از برنامه AutoTTS رو با حجم حدوداً 9مگابایت از لینک مستقیم زیر دانلود بفرمایید.
Download AutoTTS
تا سلام و ثنائی دیگر:بدرود.

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «عیدی من به دوستان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر: دانلود جدیدترین نسخه کرک شده برنامه AutoTTS کاملاً سازگار با اندرویدهای 8 و 9»

سلام. تشکر میکنم که این مطلب رو با ما به اشتراک گذاشتین.
با اینکه هنوز کار با اندروید رو بلد نیستم، اما از خوشحالی همنوعان و اینکه میتونن آخرین ورژن اندروید رو با صدا و شرایط مورد علاقشون گوش کنن خوشحالم.
عید فطر رو بهتون تبریک میگم و طاعات و عباداتتون قبول.
راستی اگه کسی با اندروید ۹ در گوشیهای سامسونگ تجربه کار داره، ممنون میشم بهم ایمیل بده تا بتونم سؤالاتم رو درباره اندروید ۹ و رابط کاربری جدید سامسونگ بپرسم.