خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود بازی CC, به همراه آموزشش!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه گوش کنیا و گوش نکنیا و بازدید کننده ها و کامنت گذاران و اینا و اونا و آره دیگه به همه سلام کردم.
به این میگن سلامی برای ماههای دور از محله.
دور که نه, تیمتاکو سایتو بازی و اینا و اونا که دیگه نمیذارن پست بذارم که, هعی خیلی کار ریخته رو سرم!
اما خب, هر روز سایتو چک میکنم, یه کامنتیم اگه حالشو داشته باشم میذارم: خخخخخخخخخخخخ!
امیدوارم و امیدوار باشید که من سه ماه تابستونی فعال باشم, با این!
این چیه؟
بازی ای که یکشنبه ی هفته ی پیش نشستم یه کمشو نوشتم, دوشنبه یه کم دیگشو, سه شنبه یه کم دیگشو, چهارشنبه یه کم دیگشو, پنجشنبه هم نتیجه گیری, چیزه یعنی اینکه پنجشنبه هم مشکلاتشو رفع کردم و نسخه اولش با آموزش آماده دانلوده.
از اونجایی که تو آموزش همه چی رو گفتم, اینجا هم میگم. هاهاهاهاها. فکر کردید میگم دیگه نمیگم؟ نه! اینجا هم میگم.
اووووووووووه کی حااااااالشو داره این همه بنویسه.
اما خب, چاره ای نیست. مینویسیم. خخخخ.
continuous challenge که به اختصار بهش cc میگیم که معنیش میشه چالش مداوم, یه بازی هست که side scroler هست و چپو راست فقط میتونید برید, و باید تو این بازی در ده دقیقه آیتمها یا وسیله هایی رو جمع کنید.
وسیله ها رو باید سمت چپ نقشه بندازید.
سمت چپ نقشه کجاشه دقیقا؟ وقتی تا ته شما برید چپ، اگه دیگه نرفت و زیر پاتون صداش عوض شد اونجا رو میگن سَمتِ چپ نقشه.
یه سری چیزایی هست که این کارو براتون سخت میکنه که اونا رو نمیگم.
خب همینقدر بسه. دیگه بقیشو تو آموزش گفتم و برید 14 مگابایت بِدید و از
اینجا
بگیریدش.
حالا که آموزشو گرفتید و کامل گوش کردید, میتونید بازی رو از
اینجا
بگیریدش.

 

دانلود ورژن جدید بازی CC

 

سعی کردم تو این نسخه یه سری مشکلاتی رو رفع کنم, و ببرم بازی رو به سمت جنگی و اکشن.

زیاد حرف نمیزنم, دیروز یه آموزش ضبط کردم که خوب نشد, امروز رید می رو فارسی کردم و الآن براتون میذارم و از نسخه بعدی به بعد هم راهنما توی پوشه ی بازی خواهد بود, و به احتمال زیاد چِینج لاگ رو هم به فارسی می ذارم.

بریم سر راهنما, و در آخر لینک دانلود نسخه جدید.

منتظر پیشنهادات و انتقاداتتونم!

چالش مداوم (cc)، توسط تیم mahdi productions
نسخه فعلی. 0.2
خوش آمدید!
در این بازی، هدف شما جمع آوری وسایل است.
شما باید در سی دقیقه به جمع آوری وسایل به همان اندازه که می توانید بپردازید و آنها را در سمت چپ نقشه قرار دهید و امتیاز بگیرید.
وقتی که زمان شما تمام شود بازی نیز پایان خواهد یافت.
اما، چیزی به شما اجازه انجام این کار را نمی دهد، بازی به اندازه ای که شما فکر می کنید آسان نیست!
هر وسیله ای که جمع می کنید، سرعت راه رفتن و سرعت تکان دادن دستتان را کاهش می دهد و اگر آن وسیله را روی قسمت چوبی که سمت چپ نقشه قرار داده شده است بگذارید به شما نسبت به وسیله تان امتیاز می دهد.
شما باید کنترل سمت چپ را نگه دارید و شماره مورد نظر را فشار دهید تا وسیله ی مورد نظر بر زمین بیفتد. وقتی که شما در سمت چپ نقشه هستید و وسیله ای را بیندازید هر مورد به شما امتیاز می دهد.
شماره مورد نظر؟ منظورت چیست؟ به عنوان مثال، اگر شماره یک تعداد توپ های جمع آوری شده را مشخص کند، اگر شما کلید کنترل سمت چپ را فشار دهید و شماره 1 را فشار دهید، یکی از توپ های خود را رها می کنید.
اگر شما آنها را بر روی چیزی قرار دهید غیر از چوب که در سمت چپ نقشه قرار گرفته است، به شما هشدار می دهد که امتیاز شما منفی است.
اگر شما به پنج هزار امتیاز برسید یا اگر 200 عدد از یک وسیله مثلا گیتار یا هر وسیله ی دیگری را داشته باشید, بازی به پایان میرسد.
اگر منفی 100 امتیاز کسب کنید، بازی تمام خواهد شد و شما میبازید.
لطفا لیستی از وسایلی که در این بازی هستند را به من بگو.
توپ، کتاب، گیتار، پِرکاشِن(معادل فارسی پیدا نشد)، فلوت، پیانو، موزیک پلیر(موسیقی پخش کن)
دو وسیله هستند که صداهایشان شبیه به هم است, یکیشان 100 سلامتی به شما میدهد و یکیشان 100 سلامتی از شما میگیرد.
متوجه شدن اینکه کدام وسیله به شما 100 سلامتی میدهد و کدامیک 100 سلامتی از شما میگیرد را به عهده ی خودتان میگزارم.
قبل از اینکه کلیدهای بازی را بگویم، می خواهم در مورد برجک ها صحبت کنم.
برجک ها چیستند؟
اینها چیزهایی هستند که اگر بازیکن در نزدیکی آنها قرار بگیرد، آنها به بازیکن شلیک خواهند کرد و شما با تیراندازی هر برجک دو سلامتی از دست خواهید داد.
چگونه خودمان را در برابر آنها محافظت کنیم؟
شما می توانید دو کار را انجام دهید:
اولین راه این است که وقتی به شما شلیک کرد از زیرش رد شوید, بستگی دارد کجا باشد, اگر سمت راست بود جهتنمای راست را نگه دارید و اگر چپ بود جهتنمای چپ را نگه دارید تا از زیرش رد بشوید. اگر وسیله ی زیادی برداشته باشید سلامتی ای که از شما کم میکند ممکن است بیشتر باشد, پس مواظب باشید.
دوم این است که شما باید آن را در حالی که به شما شلیک میکند به آن شلیک کنید. برای شلیک کردن، باید کلید f را فشار داده یا نگه دارید.
هنگامی که آن را میکشید، سرعت تکان دادن دست را کمی کاهش میدهد. بنابراین کشتن آن ریسک دارد!
اگر سلامتی شما کمتر از یک باشد، میمیرید و بازی تمام خواهد شد و شما میبازید.
کلیدها چه هستند؟
چپ و راست حرکت می کند
با کلید f دست خود را تکان میدهد.
با کلید ِسکِیپ شما می توانید از بازی خارج شوید
شماره یک به شما مقدار توپی که جمع آوری کردید را می گوید. اگر شما کنترل سمت چپ را نگه دارید و شماره یک را فشار دهید، اگر بیش از یک توپ داشته باشید، یکی از توپها را می اندازد.
شماره دو به شما مقدار کتابی که جمع آوری کردید را می گوید. اگر شما کنترل سمت چپ را نگه دارید و شماره دو را فشار دهید، اگر بیش از یک کتاب داشته باشید، یکی از کتابها را می اندازد.
شماره سه به شما مقدار گیتاری که جمع آوری کردید را می گوید. اگر شما کنترل سمت چپ را نگه دارید و شماره سه را فشار دهید، اگر بیش از یک گیتار داشته باشید، یکی از گیتارها را می اندازد
شماره چهار به شما مقدار پِرکاشِنی که جمع آوری کردید را می گوید. اگر شما کنترل سمت چپ را نگه دارید و شماره چهار را فشار دهید، اگر بیش از یک پِرکاشِن داشته باشید، یکی از پِرکاشِنها را می اندازد
شماره پنج به شما مقدار فلوتی که جمع آوری کردید را می گوید. اگر شما کنترل سمت چپ را نگه دارید و شماره پنج را فشار دهید، اگر بیش از یک فلوت داشته باشید، یکی از فلوتها را می اندازد
شماره شش به شما مقدار پیانویی که جمع آوری کردید را می گوید. اگر شما کنترل سمت چپ را نگه دارید و شماره شش را فشار دهید، اگر بیش از یک پیانو داشته باشید، یکی از پیانوها را می اندازد
شماره هفت به شما مقدار موزیک پلیری که جمع آوری کردید را می گوید. اگر شما کنترل سمت چپ را نگه دارید و شماره هفت را فشار دهید، اگر بیش از یک موزیک پلیر داشته باشید، یکی از موزیک پلیرها را می اندازد
کلید h سلامتی شما را چک می کند
با کلیدهای page up و page down شما می توانید صدای موسیقی را کم و زیاد کنید.
کلید s امتیازتان را به شما می گوید
کلید t به شما می گوید زمان باقی مانده چقدر است.
با تشکر از:
با تشکر از Mason Armstrong برای ایجاد game engine. این بازی با استفاده از game engine و از نقشه داخل آن استفاده می کند.
با تشکر از sam tupy برای ساخت rotation class, sound positioning, speedstop و sound pool3d.
و آخرین چیزی که میخواهم بگویم, اطلاعات تماس با ماست:
مهدی عابدی:
پست الکترونیکی: mahdiabedi922@gmail.com
پست الکترونیکی 2 Tecgame2020@gmail.com
skype: live: mahdiabedi922: همچنین شما می توانید با این ایمیل در اسکایپ مرا پیدا کنید: mahdiabedi922@gmail.com
همچنین، شما می توانید با ما از طریق صفحه فیس بوک ما در ارتباط باشید:
فیس بوک: https://www.facebook.com/Mahdi-productions-405753523615356/
فراموش نکنید که به وب سایت ما سر بزنید!
http://www.mahdiproductions.net
(کپی رایت) (کپی رایت) 2019. mahdi productions, تمام حقوق محفوظ است.

اینم

لینک بازی.

اگه ترجمه بد یا ناقص بود عذر میخوام.

نسخه ی جدید cc آماده شد!

از تغییرات این نسخه, میتونم به اینا اشاره کنم:

دیگه بازی خودش بروز میشه اگه بروزرسانی براش بیاد

کییف و  دست چپ و راست اضافه شد, تغریبً شد یه چیزی مثل stw.

چکش بسازید و برجک ها رو نابود کنید.

کتاب بسازید!

زبانها توی بازی اضافه شدند! به زودی ترجمه ی فارسی کل بازی اضافه میشه.

و خیلی چیزای دیگه.

راهنما رو در زیر میخونید:

Continuous challenge(cc), بازی ای از mahdi productions
نسخه ی فعلی: 0.3
سلام بر همه.
من مهدی عابدی هستم، سازنده ی تیم mahdi productions.
اعضای فعلی تیم:
من (مهدی عابدی): کدنویس، طراح صدا و مترجم.
عرفان عابدی: کدنویس، طراح صدا و مترجم.
deborah aquilino: مترجم، میزبان سرور.
ما خوشحالیم که بازی جدیدمان، CC را به شما معرفی میکنیم.
در این بازی هدف شما جمع کردن آیتم(وسیله) است.
شما ۳۰ دقیقه وقت دارید که هرچه میتونید آیتم جمع کنید، اونا رو در سمت چپ نقشه قرار بدید و امتیاز بگیرید.
وقتی وقت تموم میشه، بازی هم تموم میشه.
ولی، شاید یه سری چیزا باشن که کار رو براتون سخت کنن. بازی به اون راحتی هم که فکر میکنین نیست.
هر آیتمی که جمع میکنین سرعتتون و زمانتون رو کم میکنه و امتیازی که میگیرین به آیتمی که جمع میکنین بستگی داره.
اگه آیتم رو جای دیگه ای به غیر از چوبی که در سمت چپ نقشه قرار داره بذارید، ۵ امتیاز ازتون کم میشه و اگر امتیازتون ۰ یا منفی باشه صدای آلارمی میشنوید.
اگه به ۲۰۰۰ امتیاز برسید بازی تموم میشه.
اگه امتیازتون تا حد منفی ۱۰۰ (-۱۰۰) برسه بازی تموم میشه و شما بازنده ی بازی میشید.
لیست آیتمهایی که در بازی هست: توپ، کاغذ، گیتار، پرکاشن، فلوت، پیانو، موزیک پلیر، چوب، فولاد، کتاب (باید بسازیدش)، چکش (باید بسازیدش)
دوتا آیتم هستن که یکیشون ۱۰۰ سلامتی بهتون اضافه میکنه و یکی دیگشون ۱۰۰ تا ازتون سلامتی کم میکنه.
صدای این دوتا با هم متفاوته، ببینید میتونید متوجه بشید کدوم سلامتی کم میکنه و کدوم زیاد؟
آیا اینوِنتُری (کییف) هم توی CC هست؟
بله. وقتی وارد اینوِنتُری میشید با جهتنماهای بالا و پایین روی آیتم ها حرکت کنید.
شما نام آیتم و تعداد اون رو میشنوید. مثلا: Ball 2
وقتی آیتمی رو انتخاب کردید با جهتنماهای چپ یا راست اون رو توی دست چپ یا راستتون قرار بدین. اگه هم میخواین آیتم رو به اینوِنتُری برگردونین، اینوِنتُری رو ببندین و دستی که آیتم توشه رو انتخاب کنین و با زدن کلید Delete آیتم به اینوِنتُری برمیگرده.
مثلا شما ۵ توپ توی اینوِنتُری دارین، با زدن Delete یکی ازش کم میکنه.
وقتی کارِتون توی اینوِنتُری تموم شد، با Escape ازش خارج بشین. در این موقع اگه آیتمی دارید که میخواید ازش استفاده کنید، برای دست چپ عدد ۱ و برای دست راست عدد ۲ رو بزنید.
مثلا اگه دوتا چوب داشته باشید، یکی رو توی دست چپ و اون یکی رو توی دست راست بذارین، با زدن کلید ۱ چوب اولی و با زدن کلید ۲ چوب دومی که توی اون یکی دستتون هست انتخاب میشه.
میتونید عدد مربوط به دست چپ یا راست رو دوبار بزنین تا آیتم به کییف برگرده و دست خالی بشه.
برای ترکیب دوتا دست کلید t رو بزنید. کاری که این میکنه دست چپ که مثلا long_wood توشه رو با دست راست که مثلا hammer_head توشه ترکیب میکنه و یه hammer درست میشه.
چگونه hammer که این قدر هم کاربردی هست رو بسازیم؟
۱. wood رو با wood ترکیب کنید تا یه long_wood درست بشه.
۲. steel رو با steel ترکیب کنید تا یه hammer_head درست بشه.
۳. hammer_head رو با long_wood ترکیب کنید تا چکش شما آماده بشه.
حالا چه طور book یا همون کتاب بسازیم؟
۱. دوتا paper رو با هم ترکیب کنید تا long_paper درست بشه. دوبار این کارو انجام بدین.
۲. حالا long_paper رو با long_paper ترکیب کنید تا very_long_paper درست بشه. دوبار این کار رو انجام بدید.
۳. حالا دوتا very_long_paper رو با هم ترکیب کنید تا یه کتاب درست بشه.
آسون بود؟ لذت ببرید.
قبل از این که کلیدهای بازی رو توضیح بدم بذارید راجع به بُرجَکها یا همون turrets توضیح بدم.
بُرجَکها چی هستن؟
اینا چیزایی هستن که به صورت تصادفی توی نقشه ظاهر میشن و اگه پلیر نزدیکشون بشه شلیک میکنن. با هر شلیک ۲ سلامتی از پلیر کم میکنن.
چه طوری خودمون رو در مقابلشون محافظت کنیم؟
میتونید دو کار انجام بدید:
اول: شما باید هر چه سریعتر ازش دور بشید.
دوم: میتونید زمانی که شلیک میکنه شما هم بهش شلیک کنید. برای این کار یکی از مُشت هاتونو مثلا سمت چپ رو با Control+1 انتخاب کنید و بعد اون قدر عدد ۱ رو بزنید تا turret از بین بره.
یا مثلا چکش (hammer) رو توی دستتون بگیرید, و کلید کنترل سمت چپ رو بزنید, تا یه ضربه به برجک بزنه. اینقدر بزنید تا برجک نابود بشه.
وقتی از بین رفت ۵ امتیاز میگیرید.
اگه سلامتی شما از ۱ کمتر بشه میمیرید و بازی تموم میشه.
کلیدهای بازی:
جهتنماهای چپ و راست: راه رفتن.
کلید B: بررسی مکان یا همون zone.
کلید z: خاموش/روشن کردن اعلام مکانها.
کلید Escape: بستن کییف یا خروج از بازی.
کلید H: سلامتی.
کلیدهای Page Up و Page Down: کم و زیاد کردن صدای موسیقی.
کلید f1: چک کردن نسخه ی game engine
کلید f2: چک کردن برای بروزرسانیها
کلید f3: منوی تنظیمات
کلید s: امتیاز.
کلید F5: زمان باقی مانده.
کلید۱: انتخاب دست چپ.
کلید ۲: انتخاب دست راست.
کلید کنترل سمت چپ + کلیدهای ۱ و ۲: انتخاب مُشت چپ یا راست.
کلیدt: ترکیب دو دست.
کلید i: باز کردن کییف.
کلیدهای مربوط به داخل کییف.
جهتنمای بالا و پایین: حرکت روی آیتمها.
جهتنمای چپ و راست: گذاشتن آیتم در همان دست.
*تشکر
اول از تییمَم که در همه چیز به من کمک کردن تشکر میکنم.
-Deborah Aquilino: متشکرم، چون مشکلات املایی من رو برطرف کردی، بهم ایده دادی و بهم این فرصت رو دادی که بازیم رو آنلاین کنم.
-عرفان عابدی: متشکرم بابت کمکهات، به خاطر تِستهایی که انجام دادی و باگهای زیادی که گزارش دادی.
با تشکر از mason armstrong برای ساخت game engine. این بازی از game engine استفاده میکنه.
با تشکر از sam tupy برای rotation class, sound positioning, speedstop and sound pool3d.
با تشکر از مهدی فرهمند برای ترجمه ی راهنما به فارسی و بازنویسی راهنمای انگلیسی
با تشکر از andray louis به خاطر FreakyFwoofShorts.
با تشکر از oussamaben برای swamp mod.
و با تشکر از شما به خاطر بازی کردن.
همچنین ما از صداهای این بازیها استفاده کردیم، داریم سعی میکنیم صداها رو جایگزین کنیم ولی متشکریم از سازنده های این بازی ها.
survive the wild(stw), constant battle(bc), bk3, the blood rain(tbr), fighting to the death(fd)
و در نهایت اطلاعات تماس ما:
-مهدی عابدی
ایمیل: mahdiabedi922@gmail.com
ایمیل دوم: tecgame2020@gmail.com
اسکایپ: live:mahdiabedi922: also you can fined me with this e-mail in skype: mahdiabedi922@gmail.com
-همچنین از طرق زیر هم میتونید با ما در تماس باشید:
فیس بوک: https://www.facebook.com/Mahdi-productions-405753523615356/
انجمن: http://www.forum.mahdiproductions.net
وبسایت: http://www.mahdiproductions.net
(copyright) (copyright) 2019. mahdi productions, All rights reserved

لینک دانلود

احتمالا این نسخه ی آخری هست که بازی رو آفلاین مشاهده میکنید: بستگی داره وقتم چقدر باشه که بشینم دو سه هفته کد بزنم خخخ.

به امید نسخه ی آنلاین! 😀

منتظر کامنتهاتونم, مشکلی انتقادی سوالی کلا هرچی بود بپرسید.
منتظر پستهای بعدیم هستمو باشید.
شاد و پیروز باشید!

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی CC, به همراه آموزشش!»

سلام مهدی.‌
چه قدر جالب بود برام سلامِت به همه افراد.
مورد دوم که خیلی قابل تحسین برام اینه که برای انجام کار اونو تقسیم بندی کردی. هر روز ی مقدارشو نوشتی.
اگه آدما کارهایی که توی زندگیشون تلنبار شده از همین روش برای انجامش استفاده کنن موفق میشن.‌
اهل بازی کردن نیستم شما رو با دوستانتون تنها میذارم که کیفتونو کنید.‌

زبون دیگه ای هم کار میکنی؟
چندتا نکته البته خیلی مطمئن نیستم
ولی کند شدن در حین رفت و آمدش روی قائده ی خاصی نیست مثلا فرقی نداره که کاغذ برداری یا پیانو به نظرم برای هر کدومش یه وزن مشخص بزار و برای میزان راه رفتن که باعث خستگی میشه هم زمان دقیق مثلا هر ۲ دقیقه ۱۰ در صد خسته بشه و راه راه سرعت پیشفرز منهای وزن همه ی اجرام برداشته شده البته باید تعیین بشه که هر چند کیلو چقدر سرعتش رو کم میکنه
البته این خیلی هم مورد مهمی نیست ولی وقتی بازیت استراتژیک بشه چون امتیاز هر جسم با اجسام دیگه برابره پس برداشتن چیزهای کوچیک میتونه به جمع کردن امتیاز کمک کنه
کلا خیلی خوبه که تو یه هفته تونستی این رو بنویسی
صداهای جذابی داشت ولی اگه بتونی یه بازی هیجانیتر بنویسی میتونه جالب باشه چیزی که کاربر مجبور بشه براش فکر کنه و یا نگرانش باشه
البته میدونم که اینی که میگم خیلی کلی و نوشتنش کلی وقت و انرژی و فکر میخواد
اگه میتونی تو bgt از کدهای زبونهای دیگه مثل java هم استفاده کنی من هم اگه کمکی از دستم بر بیاد هستم.
تو نسخه ی بعدی بترکون!

سلام. من دانلود کردم و بازی کردم و لذت بردم. با اینکه توضیحاتت رو توی گروه خوندم و یادش گرفتم اما برای تشکر از زحماتت آموزش رو هم دوباره دانلود کردم و گوش کردم. مرسی مهدی. پست خیلی خوبی بود.

به نظر من همین که تمرین میکنه برنامه نویسی رو عاااالیه
نمیدونم اون بازیها open source بوده یا نه ولی تو دنیای open source البته با اجازه ی نویسنده این کار کاملا طبیعیه
به قول این خارجکیها we are not going to re invent the wheel!

با سلام. انجام بازی های مخصوص نابینایان به کمک bgt واقعا عالی هست ولی ای کاش میشد با سایر افراد هم در بازیها تعامل و رقابت کرد. از شما بازی نویسی ها و دسترس پذیر کننده ها خواهشمندم اگر امکانش باشد بازی هایی همچون clash of clans را دسترس پذیر کنید. میدونم که این بازی سراسر گرافیکی هست ولی اگر این بازیها دسترس پذیر بشن امکان تعامل ما با سایرین فراهم میشود. با تشکر

درود
مهدی بازی خوبیه.
فقط نمیدونم چرا هی زمانش رو زیاد میکنی خخخ!
به نظرم باید یه واسط کاربری داشته باشه که مثلا زمانبندیهای مختلف و حالت آسون به سخت رو مرحله بندی در اختیار کاربر بذاره.
این جوری تنوع داره و وقتی شروع کردی نیم ساعت دستت بند نمیشه خخخخ!
ضمنا تو این تک حالتی که گذاشتی موانعش هم خیلی زیاده.
هم سلامتی کم و زیاد میشه، هم راه رفتن کند میشه.
شلیک برجکا همیشه سرعتش ثابته ولی شلیک کاربر با توجه به خستگی دستش فرق میکنه.
مثلا کاش یه کلید تیر اندازی جدا و تعداد مشخصی تیر بهش بدی که تو بازی امکان جایزه گرفتن تیر هم مثل سلامتی باشه.
ضمنا همه تیرهای برجک به هدف میخوره و هیچ هشداری نیست که برجک کجاست.
خوبه مثلا پنج تایل مونده به تیر‌رس برجک شروع کنه به شلیک تا کاربر بفهمه کجاست و بدون آسیب دیدن هم بتونه بهش شلیک کنه.
کاش حالت انرژی کم و زیاد هم اضافه کنی که سرعت راه رفتنشم با مصرف انرژی کم بشه نه برداشتن وسیله و بعد آیتمهایی باشه که بخوره و انرژیش بیشتر بشه.
اوخ کم کم دارم میرسونمش به STW خخخخ!
گفتم که همین جوریشم قشنگه ولی اگه کلا حالا چه با سلیقه کاربرهایی مثل من یا خودت تنوعهای دیگه هم بهش بدی بهتر میشه.

سلام
مررررررررسی از این همه پیشنهادِ عالی.
خودم نرسونمش به stw خیلیه خخخ, حتما همشو تو نسخه ی بعد که نه, تو نسخه ی بعدش اضافه میکنم, چون نسخه ی ۰.۳ آپدیت سنگینی خواهد بود و چیزای زیادی اوردم براش.
بازم مرسی که بازی رو دنبال میکنید!

پاسخ دادن به آرش لغو پاسخ