قابلِ توجهِ کاربرانِ جدید. از این به بعد، قدم به قدم در کنارِ شما هستیم!

درود به همگیِ شما کاربران و بازدیدکنندگانِ محله ی نابینایان.

به اطلاع میرسانیم، از این پس میتوانید مشکلاتتان در خصوصِ عضویت در محله، درخاست حساب تیمتاک، شنیدنِ رادیو گوش_کن، و یا هر موردِ دیگری مرتبط با خدماتِ محله‌ی نابینایان را مستقیما با ما در میان بگذارید.

راههای ارتباطی،

ایمیلِ:

s.derafshian@gmail.com

ایمیلِ:

masood.soroosh@gmail.com

شماره تماسِ:

0936 153 0880 مسعود ملایی

شماره تماسِ:

0913 284 9528. سعید درفشیان.

و همچنین،

گروهِ تلگرامیِ محله ی نابینایان

امیدواریم با این راهکار، بتوانیم بخشی از مسائلِ شما کاربرانِ فهیم و محترمِ محله را رفع کنیم و همگیِ شما گرامیان را بیشتر از پیش در کنارِ مجموعه ی گوش کن  داشته باشیم.

در پناهِ خرد.

پیروز باشید.

این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, گزارش ارسال و , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

6 Responses to قابلِ توجهِ کاربرانِ جدید. از این به بعد، قدم به قدم در کنارِ شما هستیم!

  1. 1
    javanmardeh daana says:

    سلام و خدا قوت خدمت شما. تصمیم بسیار ارزنده و مهمی واقع شده و صد البته که در پناه خدا بودن هم بهتر از در پناه خرد بودن است.

  2. 2
    ریحان says:

    سلام وقت بخیر.
    لطفا نسخه موبایلی سایت درست شه. ممنونم
    در صورتی که یکی از مدیران گرامی کامنت من رو دیدن، بعدش پاک شه. سپاس

    • 2.1
      مسعود says:

      سلام. متأسفانه موبایل پِرِس مشکلاتی رو ایجاد میکنه که ما رو مجاب کرده تصمیم بگیریم از کار بندازیمش. مسائلی مثلِ کامل لود نشدنِ وبسایت در نسخه ی موبایلی، اختلالاتی که در کپی کردن در کامنت ها به وجود میاد، عدمِ امکانِ پاسخِ مستقیم به دیدگاهها، و…
      بهتره با نسخه ی دسکتاپ کم کم کنار بیایم و عادت کنیم.
      موفق باشید.

      • 2.1.1
        ریحان says:

        سلام. متاسفانه پاسختون قانع کننده نبود.
        خیلی راحت جای حل مسئله، صورت مسئله در پاسخ شما حذف شد.
        این که نمیشه به کامنت ها پاسخ مستقیم داد، گمان نمیکنم مشکل با اهمیتی باشه. نسخه موبایلی سهولت خیلی بیشتری حد اقل برای کاربرانی که با گوشی پست های سایت رو دنبال میکنند، داشت. به همین سادگی هاهم نمیشه به این وضعیت عادت کرد.
        نمیخوام قضاوت عجولانه داشته باشم و بگم هیچ تلاشی برای حل این مشکل از طرف مدیریت صورت نگرفته، ولی انتظار میره. اینقدر قاطعانه هم این جواب مطرح نشه، و حداقل سعی بشه مشکلاتی که با نسخه موبایلی هست، حل بشه، و مجدد داشته باشیمش.

        • مسعود says:

          خانوم ریحان گرامی. موبایل پِرِس آپدیت نمیشه و عملا راهکاری برای حَلِّ مسائلش وجود نداره. ضمنِ اینکه همون طور که گفتم، در ورودِ اول به وبسایت با موبایل، متأسفانه اطلاعاتِ ناقصی رو در خصوص اینجا به بازدیدکننده میده. نکته ی بعدی اینکه، داشتنِ نسخه ی موبایلی یک روال معمول و یا یک عرف نیست. تصمیم بر اینه که در صورتی که بخش گسترده ای از کاربران ما ناراضی نباشن، مشکلات موبایل پِرِس رو تحمل نکنیم. در خصوص مسائلی که گفتم، شاید شما هنوز پستی رو مدیریت نکردید که متوجهِ اهمیتِ این موارد باشید.
          آرزوی موفقیت برای شما.

دیدگاهتان را بنویسید