خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود کتاب صوتی راهنمای فرزند پروری

چرا برای من این اتفاق افتاده است؟ چگونه به کودکم کمک کنم تا وضعیت خود را بپذیرد؟ در مورد فرزندم به دیگران چه بگویم؟ فضای خانه برای کودک آسیب دیده بینایی چگونه باید باشد؟ بینایی چگونه ارزیابی میشود؟ چه راهکارهایی برای رشد و تحول کودکان آسیب دیده بینایی وجود دارد؟ کودکان آسیب دیده بینایی در تحول مهارتهای اجتماعی با چه مشکلاتی مواجه هستند؟ چه نوع بازی و اسباب بازی برای کودکان آسیب دیده بینایی مناسب است؟
همراهان عزیز! سلام. همه آنچه در بالا مطرح شد به همراه ده ها سؤال و دغدغه دیگر در حوزه های مختلف از جمله مهارت‌های حرکتی، خودیاری، اجتماعی، بهداشت فردی و … مواردی هستند که نویسندگان کتاب راهنمای فرزند‌پروری با زبانی بسیار ساده و روان به آن پرداخته اند.
در بخشی از مقدمه کتاب میخوانیم: بنا بر پژوهش‌های انجام شده، مراحل تحول همه کودکان از یک الگوی جهان شمول پیروی می‌کند. لذا با غنی کردن محیط، سرعت تحول بهبود مییابد و تأخیرها کمتر میشود. این ادعا، به استناد موفقیتهای چشمگیر افراد نابینای مطلق مادرزادی است که در حیطه های گوناگون علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری به خوبی درخشیده اند.
مطالعه کتاب حاضر را به تمامی مشاوران، معلمان، مربیان، والدین و سرپرستان افراد نابینا پیشنهاد میکنم.
در شبکه تلگرام نیز کانالی با نام راهنمای فرزندپروری ایجاد کرده ام که محتوای کتاب در ۵۸ فایل صوتی و با برچسب‌گذاری هر یک از موضوعات در دسترس خوانندگان می‌باشد.
بسته صوتی کتاب نیز در یک فایل زیپ شده از اینجا قابل دریافت است.