خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

زمان مسابقه تا 8 مرداد تمدید شد. هات گوش کن برگزار میکند: هم تیمی، مسابقه ی استعداد‌یابی نابینایان!

سلام بر ساکنین و عابرین نازنین محله ی نابینایان.

 

باز هم زمان یک برنامه ویژه محله فرا رسید و باز هم به دنبال تولید برنامه های جذاب و مفرح هستیم.

شاید به حکم اینکه هر کسی کار خود را جذاب می‌پندارد، گمان کنید که ما می‌کوشیم تا با تمجید از عمل خود مبادرت به جذب هرچه بیشتر مخاطب نماییم. اما این بار به واقع خبری در راه و کاری در شرف انجام است که خالی از تعریف و تمجید نخواهد بود. چرا که این بار ما نیستیم که دست به ساختن برنامه می‌زنیم. توضیح بیشتر اینکه این بار حتی در داوری برنامه ها هم هیچ نقشی بر عهده ی ما نیست.

اینبار قصد داریم با هم و به اتفاق هم در هیجان کسب یک تجربه ی جدید شریک شده و دوشادوش یکدیگر برنامه سازی را تجربه کنیم, و در جریان این پیشروی تلاش کنیم تا از داشته های استعدادیمان قدری برای صفای هرچه بیشتر محله استفاده کنیم. محله ای که متعلق به همه ی ماست.

تجربه همراه هیجان مسابقه همیشه داغ است و شیرین. بله صحبت از مسابقه شده و آن هم از نوع منحصر به فردش. داور مسابقه هم آشنای خوب محله، گوینده ی توانای کشورمان جناب آقای علیرضا مؤیدی هستند که به نظر می‌رسد ساکنین و عابرین  محله با ایشان آشنایی کامل داشته باشند.

پس دوستان! به قولی هم فال است و هم تماشا!

از مزیت های این ماجرا همین اندازه بس که هم شما می‌توانید توانایی خود را محک بزنید و از تجربیات یک گوینده ی کار‌شناس و خبره استفاده کنید، هم محله ی ما تجربه های تازه ای در برنامه سازی را خواهد داشت.

پس همه با هم, پیش به سوی یک تجربه ی نو برای محله ی دوست داشتنی خودمان!

 

هات‌گوش‌کن -برای شناسایی استعدادهای برنامه سازی میان افراد مرتبط با محله ی نابینایان- قصد دارد مسابقه ی استعداد‌یابی برگزار کند. شما شرکت کننده ی عزیزِ این مسابقه باید یک آیتم یا برنامه حداکثر  6  دقیقه ای تولید کرده و برای ما بفرستید.

از آنجا که این مسابقه یکی از بخشهای برنامه ی تولد مجموعه گوش‌کن را به خود اختصاص داده است، بخش‌های ارسالی شما بهتر است مربوط به مسائل مختلف گوش‌کن و تولد آن باشد.

امیدواریم با این حرکت:

  1. در زمینه آیتم سازی با موضوع محله نابینایان و یا به شکل خاص تر تولد گوش کن، از تنوع فکر و ایده ی عزیزان محله هرچه بیشتر بهره مند شویم.
  2. شاهد ورود استعدادهای جدیدی به تیم هات گوش کن باشیم.
  3. هماهنگی و بهره مندی از لذت کار گروهی را در ساخت آیتم های برنامه با هم تمرین و تجربه کنیم.
  4. افرادی که همیشه تمایل داشتند در کنار هات گوش کن باشند ولی تا کنون به هر دلیلی از جمله فقدان ایده از همکاری با هات گوش کن جا ماندند، این بار تلاش کنند که دستی بر آتش گرم و پر حرارتِ تیم هات گوش کن داشته و دوستان و هم محله ای هایشان در داخل و خارج از تیم برنامه سازان هات گوش کن را از شور حضور خود بهره مند سازند.

چند نکته:

و اما نکاتی که باید در این مشارکت در نظر بگیرید:

  1. آیتم های ارسالی شما باید تا 8 مرداد ماه از طریق راه های ارتباطی که در ذیل همین مطلب می آید، به دست من یعنی محسن صالحی برسد.
  2. مدت زمان هر آیتم میبایست حداکثر 6 دقیقه؛ تکرار میکنم حداکثر 6 دقیقه و با فرمت mp3 باشد.
  3. مشخصات کامل فرد یا افرادی که در ساخت آیتم نقش دارند هم باید به همراه فایل به صورت متن برای ما ارسال شود.
  4. آیتم های ارسالی توسط آقای علیرضا مؤیدی و در زمینه های صدا، فن بیان، انتخاب متن، انتخاب موسیقی و میکس بررسی شده، و آثار برگزیده در ویژه برنامه هات گوش کن معرفی، پخش و به رسم تقدیر، جایزه ناقابلی هم به سازندگان اهدا میشود.

افرادی که برای ساخت آیتم نیازمند متن هستند، با در نظر گرفتن این نکته که در داوری از امتیاز متن بی بهره خواهند شد، میتوانند از این فایل استفاده کنند.

 

و اما بخش آیتم آزاد:

در این بخش:

  1. اگر تعداد آیتم ها به حدنصاب رسید، حتما تلاش میکنیم که در بخش آزاد هم بر اساس تشخیص آقای مؤیدی داوری صورت گیرد.
  2. هر آیتمی که با مشخصات زمانی ذکر شده در بالا یعنی حداکثر 6 دقیقه به تایید آقای مؤیدی رسید، در برنامه تولد گوش کن پخش خواهد شد.
  3. در این بخش خلاقیت شما بیشتر مدنظر خواهد بود، هرچند که معیارهای میکس و موضوع هم برای پخش آیتم شما در انتخاب شدن بی تاثیر نیست.

 

با توجه به این موضوع که هدف اول در این طرح شناسایی افراد مستعد در زمینه برنامه سازی و طراحی آیتم هست، از تمام علاقه مندان دعوت میشود که با ما در برنامه هات گوش کن همراه شوند و تمام تلاش خود را در این زمان، یعنی از 20 تیر ماه تا 8 مرداد به کار گیرند تا تولد 9 سالگی محله نابینایان را متفاوت تر از سالهای قبل جشن بگیریم.

 

راه های ارسال آثار همون راههای همیشگی هستند:

آیدی تلگرام @hotgooshkon1 و ایمیل hotgooshkon@gmail.com

 

 

شاد باشید!