خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هات گوش کن هجدهم هم برگزار شد و این پست بماند برای یادگاری! یادگاری ای از 9 سالگی محله نابینایان

سلام به همه کسایی که از صفا و صمیمیت خشت و گِل فراهم کردن و با ملات آموزش و تجربه پیوند دادن، تا خونه‌های دلشون تو محله قشنگمون ساخته بشه.

خوبین؟

خوشین؟

می‌دونم که منتظرین وقتی محله میخواد 9 سالگی رو تموم کنه و وارد 10 سالگی بشه براش جشن تولد بگیریم.

می‌دونم که تو دلتون می‌گید: امسال قراره برنامه جشن تولد گوش‌کن چطوری بترکونه؟ چه کسایی قراره مهمون‌های هات‌گوش‌کن تولد محله باشن؟ آیا بازم مثل سالای پیش مسابقه و جایزه و این چیزا رو داریم یا شرایط اقتصادی مملکت رو گوش‌کن هم اثر کرده و کلا مدیرا بی‌خیال برگزاری جشن تولد گوش‌کن شدن؟

اولین چیزی که باید بهتون بگم اینه که، خیالتون تخت تخت باشه که امسالم قراره دور هم برای ۹ سالگی محله یه جشن تولد خوب بگیریم.

دوباره بچه‌های تیم هات‌گوش‌کن دور هم جمع شدن و تصمیم گرفتن برای شادی دل کاربرای دوست‌داشتنی محله دل بذارن وسط و سعی کنن با برنامه‌های متنوعی که تدارک می‌بینند، ساعتهای خوبی رو براشون فراهم کنن.

خیال اونایی که نگران جایزه و اینا هم بودن تخت باشه که امسالم یه مسابقه خیلی با حال مُنتَظِرِمونه  و میخواد برامون یه عالمه خاطره به یاد موندنی بسازه.

راستی هم‌تیمی هم که یادتون هست؟ همون جشنواره‌ای که شما بهش رونق دادید و آثارتونو برامون فرستادید تا یکی دیگه از بخشهای برنامه جشن تولدمون باشه. اونم برا خودش ماجراهایی داره که هر کی میخواد بدونه داستان چیه و دنیای برنده هم‌تیمی از دست علیرضا  مؤَیِدی دست کیه، برنامه هات‌گوش‌کن تولد ۹ سالگی محله رو از دست نده.

انتظار نداشته باشید مُشت تیم هات‌گوش‌کن رو کلا اینجا براتون وا کنم و بگم مثلا چه مهمون‌های جذابی قراره داشته باشیم، یا اصلا نمایش داریم یا نه؟ یا اینکه چه آیتمهای طنزی براتون درست کردیم و خیلی چیزای دیگه که به قول گفتنی تو خماریش بمونید تا…..

زمان برگزاری هات‌گوش‌کن تولد ۹ سالگی محله:

روزهای ۱۴، ۱۵، و ۱۶ مرداد وعده ما با شما از ساعت ۷ شب که سه روز خاطره‌انگیز در کنار هم بسازیم.

توضیحاتی در باب مسابقه برنامه:

اسم مسابقه امسالمون حروف‌چین هست. مسابقه جذابی که ظرفیت شرکت در اون حداکثر ۲۴ نفره و قراره طی ۳ شبی که برنامه داریم مرحله‌های مقدماتی، نیمه‌نهایی، و فینال داشته باشه. نیمه‌نهایی رو با حداکثر ۱۶ نفر و فینال رو با حداکثر ۸ نفر در شبهای دوم و سوم اجرا می‌کنیم.

البته لیست انتظار هم داریم که هرکسی که در زمان مقرر بعد از نفر 24 ثبت‌نام کنه اسمش در اون لیست قرار میگیره و در صورت نبود هریک از 24 نفره اول طبق روال گذشته به سراغ لیست انتظار میریم و از اونجا افراد رو جایگزین شرکت‌کننده غایب میکنیم.

باید بگم برای جذاب‌تر شدن مسابقه هیچ توضیحی در باب کم و کیفش اینجا نمیدیم. فقط اینطوری می‌تونم راهنماییتون کنم که یه ماکت، قبل از شروع مسابقه پخش میشه تا شما  یه چیزایی از شکل مسابقه دستتون بیاد.

 

 

دیگه بقیه حرفامونم باشه برای اون سه روز خوب که قراره با هم به محلمون ۹ سالگیشو تبریک بگیم و کلی کنار هم خوش بگذرونیم.

وعده ما روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مرداد، ساعت ۷ شب، در تیم‌تاک محله و شب‌روشن، به همراه پخش اختصاصی از رادیو اینترنتی محله نابینایان

لیست افراد صعود‌کننده به مرحله فینال

1 علیرضا کریمی
2 بهنام نصیری
3 مریم مجدی
4 هادی عشقی
5 فاطمه پارسایی
6 حسین پیمانی فروشانی
7 حدیثه اسدزاده