خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
طرز تهیه ساندویچ مرغ

سلام سلام.

امیدوارم حال دلتون خوب باشه. خیلی وقته نیستم. نه؟

ولی خب دوباره پیدام شده. این دفعه رفتم سراغ یه چیز متفاوت. یه ساندویچ مرغ که طرز تهیشو دیدم و اینقدر خوشمزه بود که همون روز تصمیم گرفتم درستش کنم. خلاصه رفتم موادشو خریدم و اومدم درستش کردم.

البته در کنار بچه ها توی کانال رستوران تیمتاک.

خب خیلی حرف نمیزنم و میریم سراغ مواد اولیه.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ مرغ:

سیر دو حبه. روغن، ترجیحا روغن زیتون دو تا سه قاشق غذاخوری. نصف سینه مرغ که فکر  کنم سیصد الی چهارصد گرم میشه. فلفل دلمه‌ای یه دونه. سیصد تا چهارصد گرم قارچ. سه شاخه پیازچه. پنج تا شش عدد گوجه گیلاسی. نان تُست به مقدار لازم. پنیر پیتزا به مقدار لازم. ادویه شامل: نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز به مقدار لازم.

که البته میتونید این مواد رو با توجه به ذائقتون حذف، کم یا زیاد کنین.

دیگه واقعا خیلی نوشتم میریم سراغ لینک دانلود که

اینجاست.

بعدا دوباره میام پیشتون.

۴ دیدگاه دربارهٔ «طرز تهیه ساندویچ مرغ»

سلام بر احمد الدوله سر آشپز
خوبی دادا؟
میگم بهتره کمی جعفری و پیاز خرد شده هم به مواد اضافه کنیم. البته به صورت خام. من چون طعم پیاز خام رو نمی پسندم کمی آبلیمو به جعفری و پیاز اضافه میکنم که طعم وحشتناک پیاز رو بگیره. اینجا هوا رو به خنکیه. از شهر شما و بلاد کفر خخخخ بی خبرم
پاورقی: خدا ازین بلاد کفری ها قسمت منم عطا کنه و بلند شم بیام اونور آب و اونور صحرا و اونور کوه خخخ

هی آخ جون! سلام احمد رو به راهی؟ عجب تزئینی کردی فایلت رو خخخ! خیلی با حاله! به شدت دلم می خواد این رو از روی فایلت درست کنم ولی این مدلی نه. دلم می خواد این فایله رو بذارم تکی تکی دستوره رو با این آهنگ زیر صدا گوش کنم انجام بدم. هم تفریحه هم آشپزی هم وایی به نتیجه اش میاد خوشمزه باشهههه ووویییی گشنمه گشنمه الان بیشتر گشنمه. هی احمد! بیشتر ببینیمت. از این ابتکارهای فایلی آهنگی خوراکی باز درست کن بیار اینجا با هم بخوریم. موفق باشی و۱جور بدجور شاد.

سلام. چقدر موزیک انتخابیتون به آموزش و بیشتر از همه به خودتون میومد و خوب با آشپزی و شما ست شده بود!!! خخخخ…. آموزش و غذا که مثل همیشه عالی بود و حرف نداشت. فقط من اگر بودم به جای اون همه سس سفید از سس فلفل خیلی تند استفاده میکردم… خخخ. مرسی از آموزش و به اشتراک گذاشتنش. بازم از این کارا بکنید که به شدت منتظر یاد گرفتن تجارب جدید در آشپزی هستم.

سلام آقای حیدری، همونطور که بچه ها گفتن چقدر فایلتون را قشنگ تزیین کردین آهان راستی گَمونم این غذایی که دستور پختش را آموزش دادین خیلی چیز جالبیه مخصوصً ترکیب پنیر پیتزا و سینه ی مرغ البته من تا حالا غذا درست نکردم ولی مثلا مامانم میخواد یک غذا درست کنه وقتی مواد اون غذا را بهم میگه خیلی راحت میتونم طعم اون غذا را مجسم کنم و بفهمم که این غذا چه مزه ای میتونه داشته باشه.
حتی من چند تا از آموزشهای دیگه ی شما از آشپزی را هم گوش دادم و و لذت بردم.

امیدوارم که همیشه شاد و سرحال باشید!

دیدگاهتان را بنویسید