خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانشجوها و شرکت‌کنندگان در کلاسهای مجازی بخوانید. تجربیات دو تن از هم محلیها در خصوص کار با نرم‌افزار محبوب ADOBE CONNECT.

درود به همه ی بازدیدکنندگان محترم وبسایت محله ی نابینایان.

امروز با دو فایلِ صوتی، یکی از آقای وحید پَرکوک، و یکی دیگه از خانومِ فاطمه علیمرادی، که هردو بزرگوار نتیجه ی بررسیها و تجربیاتشون از نرم افزار ادوبی کانکت (adobe connect)رو با ما هم محلیهاشون به اشتراک گذاشتند در خدمتتون هستم.

میتونید تجربه ی کار عملی شرکت در کلاسهای آنلاین از وحید پَرکوک رو از اینجا، و تجربه ی عملی شرکت در کلاسهای آنلاین از خانومِ فاطمه ی علیمرادی رو که کمی گسترده تر به موضوع پرداختند از اینجا دانلود کنید، یاد بگیرید، و در اختیارِ دوستانتون که احتمالا نیاز به این نرم افزار دارند بذارید.

adobe connect به سادگی از طریق جستجو در اینترنت قابلِ دانلوده و احتمالا مشکلی برای دریافت این نرم افزار نخواهید داشت.

با این حال اگر کسی نسخه های مختلف رو خواست من توی کامنتها در خدمتم.

امیدوارم این مطلب بخصوص برای شماهایی که برای اولین بار درگیر چالش کار با این نرم افزار میشید راهگشا باشه.

سربلند باشید.

۲ دیدگاه دربارهٔ «دانشجوها و شرکت‌کنندگان در کلاسهای مجازی بخوانید. تجربیات دو تن از هم محلیها در خصوص کار با نرم‌افزار محبوب ADOBE CONNECT.»

سلام وقتتون بخیر, ممنون که این دو تا آموزش کاربردی را اینجا در اختیار ما گذاشتید, مطمئنم که این دو تا فایل ارزشمند به کار من و خیلی از همنوعانمون که دانشجو هستند و نیاز دارند که با این نرم افزار در کلاسهای مجازیشون شرکت کنند میاد, با تشکر, با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ی همنوعان محترم, خدا نگهدار

دیدگاهتان را بنویسید