خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آخرین گزارش قبل از شروع دوره Coaching Plus (دوره جامع پرورش Coach حرفه ای. پیامک اطلاعیه برای متقاضیان ارسال شد.

متقاضی محترم، اگر پیامک محله نابینایان هنوز بدستتان نرسیده است، فقط تا پایان امشب فرصت دارید از طریق آیدی تلگرام @hotgooshkon1 پیگیر شرایط حضور در دوره Coaching شوید!

 

با احترام: مدیریت مجموعه محله نابینایان.

 

 

 

درود بی پایان بر شما

خب پیش از هر چیز، یعنی اول از همه و بی مقدمه ببینیم اصلا کوچینگ چی هست و این دوره شامل چه آموزشهایی و در چه زمینه هایی میشه، مدت زمانش چقدره، مدرک داره یا نداره و آیا هزینه ای هم باید پرداخت کنیم یا خیر؟؟

جناب دکتر حسین شیر‌محمدی، برگزار کننده محترم این دوره، که افتخار دادند و قراره دوره ای که اگِ هر جای دیگِ بخواید بگذرونید میلیونها تومن براتون خرج برمیدارِ رو به صورت رایگان و ویژه فقط و فقط برای اعضای محله نابینایان برگزار کنن، در این باره توضیحاتی ارائه فرمودند که با هم میشنویم.

زمان و شرایط حضور در دوره

  1. زمان برگزاری این دوره بنا بر هماهنگیهای انجام شده، سه ‌شنبه‌ها از ساعت 18-20:30 (6 تا 8:30 دقیقه بعد از ظهر) و جلسه اول، همین سه‌شنبه آینده، یعنی چهارم آذرماه خواهد بود.
  2. حتما میدونید که مثل همیشه، داشتن حساب کاربری در محله و در پی اون داشتن حساب تیمتاک، لازمه حضور شما در این دوره غیر حضوری هست.
  3. مهلت ثبت نام از طریق فرم موجود در انتهای همین پست، تا ساعت 23:59 دقیقه شنبه 1 آذرماه و غیر قابل تمدید خواهد بود.
  4. بنا بر اون‌چه در توضیحات جناب دکتر شنیدید، حضور در جلسات و انجام تمرینات محوله برای شرکت کنندگان الزامی هست؛ پس اگر به هر ترتیبی حضور مداوم نداشته باشید و یا تمرینات و کارهای عملی خواسته شده رو سر موقع انجام ندید، متأسفانه چاره ای جز جلوگیری از شرکتتون در ادامه دوره نخواهیم داشت.
  5. همون طور که اشاره کردم و اگه خودتون هم یه جستجو کنید متوجه میشید که حضور در دوره های کوچینگ بسیار پر هزینه هست، جناب دکتر شیر‌محمدی در مقابل برگزاری رایگان این دوره تنها انتظاری که از اعضای شرکت کننده دارن، اینه که به هیچ وجه، تأکید میکنم به هیچ وجه من‌الوجوه، نباید فایل ضبط شده ای از این دوره توسط شما در اختیار اشخاص خارج از دوره قرار بگیره، جایی منتشر بشه و خلاصه به هر نحوی هیچ مطلب، صوت، یا محتوایی نباید از جمع شرکت کنندگان در دوره خارج بشه. ضمن تأکید چند باره بر این موضوع، به استحضارتون میرسونم که شرکت کنندگان تحت هیچ شرایطی اجازه ضبط جلسات دوره رو ندارن و اگر به هر ترتیبی متوجه بشیم کسی چنین کاری کرده، از تمامی امتیازات کاربری سایت و تیمتاک محله، برای همیشه محروم میشه. پس تنها در صورتی که جناب دکتر اجازه بدن، فایل جلسات به صورت متمرکز از طرف ما ضبط میشه و با صلاح‌دید خود ایشون، صرفا در اختیار شرکت کنندگان دوره قرار میگیره.

 

موفق باشید!