خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش برنامه MS Word Pages Split برای تقسیم فایل های Word سنگین به فایل های کوچکتر

سلاااام سلااام دوستای عزیزم.

امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز اومدم با آموزش برنامه MS Word Pages Split

خب حالا میریم سراغ کار این برنامه.

قطعا برا همتون پیش اومده که بخوایید یه فایل ورد رو بخونید و وقتی بازش میکنید ببینید که jaws و nvda ساکت میشند و اصلا حرف نمیزنند و هرچی کلید های جهتی رو میزنید هیچ صدایی در نمیاد و اصلا نمیتونید توی متن حرکت کنید!

دلیل این اتفاق این هست که فایل وردی که باز کردید خیلی سنگین هست و سیستم هنگ میکنه و کلا از اون فایل ورد نمیتونید استفاده کنید.

حالا اگر اون فایل ورد رمان باشه که هیچی. فوقش میگید میریم صوتیشو گیر میاریم یا اصلا از خیر خوندنش میگذریم. ولی اگر یه فایل درسی باشه و مجبور باشید بخونید اون موقع کار بیخ پیدا میکنه و به درد سر می افتید.

افرادی که توی دانشگاه رشته هایی رو میخونند که صوتی درسهاشون نیست و شرایط ضبطش هم ندارند الآن خوب متوجه میشند دارم چی میگم.

کار این برنامه ی کوچولو این هست که میاد فایل های ورد رو هر چند صفحه چند صفحه ای که شما بخوایید جدا میکنه و به فایل های کوچکتری تبدیل میکنه.

خب وقتی هم که فایل های ورد کوچک بشند راحت باز میشند و میتونید بخونید.

به همین راحتی این مشکل بزرگ حل میشه و همه میتونند فایل های وردشون رو بخونند.

حالا میریم سراغ لینک دانلود:

شما میتونین این آموزشو با برنامه به صورت رایگان از

این لینک

با حجم 17 مگ دانلود کنید.

خب امیدوارم از این برنامه و آموزش استفاده کنید و مشکلاتتون حل بشه.

تا آموزش بعدی همتون رو به خدا میسپارم.

بای.

۱۹ دیدگاه دربارهٔ «آموزش برنامه MS Word Pages Split برای تقسیم فایل های Word سنگین به فایل های کوچکتر»

سلااام و عرض ادب خدمت جناب آقا ی میر قاسمی ی بزرگوار, خیلی ازتون ممنونم مثل همیشه پستهای شما برای همه مفید و عالی و کاربردی هستند, واقعاً خوشحال شدم که باز هم یک پست دیگه از شما دیدم, انشا الله که باز هم ازتون پستهای مفید ببینیم مثل همیشه و عزتون یاد بگیریم, بازم ازتون ممنونم و برای شما و بقیه ی دوستان همنوع آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

سلام. به به بشنو کی اینجاست. آقای میر قاسمی حسابی با حضور مجددتون خوشحالمون کردید. واقعاً ممنون بابت معرفی همچین برنامه جالب جذاب و کاربردی. راستی من تصور میکنم توی یکی از پستهای شما کامنتی گذاشتم که حسابی ناراحتتون کرده. امیدوارم من را ببخشید و حلال کنید. ولی باور کنید قصد بدی نداشتم. همواره موفقتر باشید.

سلام هادی جان
والله من یادم نمیاد دیشب شام چی خوردم
کدوم کامنت؟کجا؟کی؟
بیخیال داش
من که یادم نمیاد
تازه اگر هم همچین چیزی بوده
حاضرم بهت قول بدم همون موقع من یک دقیقه هم بهش فکر نکردم
ممنون بابت کامنت
موفق باشی

سلام آقای میر قاسمی
ممنون بابت معرفی این برنامه.
چون من هم دقیقاً همین مشکل رو داشتم که، فایلهای word برام دیر باز میشد و اگه زیاد هم بود که کلاً به قول شما سیستم هنگ میکرد.
این مشکل مخصوصاً وقتی که من چند فصل از کتاب متنی آنشرلی رو از محله دانلود کرده بودم و میخواستم بازش کنم پیش می اومد.
چون،
۱: کتاب آنه شرلی به صورت متنی نوشته شده بود.
۲: فایلش word بود
۳: خیلی هم زیاد بود.
برای اینکه از این مشکل راحت بشم، مجبور شدم همیشه هر وقت که میخوام فایل word رو باز کنم فایل word رو تبدیل کنم به یه فایل txt چون فایل txt هر چقدر هم که توش متن نوشته شده باشه، زودی باز میشه.
اما فایل txt هم امکاناتی مانند درج پیوند در متن رو نداشت و کلاً این مشکلم بود تا اینکه امروز دیدم که شما این پست رو تو محله زدید.
الآن میرم آموزش رو دانلود میکنم و باز هم بابت معرفی این برنامه ازتون ممنونم.

مجدداً سلام ببخشید اگه اشکالی نداشته باشه به نمایندگی از تمامی نابینایان فارسی زبان یه درخواستی هم ازتون داشته باشم. البته نمیدونم واقعاً تا چه حدی امکانپذیر باشه ولی به هر حال مطرحش میکنم. شاید که فرجی شد. لطفاً هر موقع که فرصت کافی و حوصله فراوون داشتید. بررسی کنید که آیا میشه راهی پیدا کرد که جاز را بدونه این که کِرَک کنیم ازش استفاده کنیم؟ آخه همونطور که احتمالاً در جریان هستید ورژن ۲۰۲۱ جاز با کلی امکانات تازه منتشر شده. از جمله ارتقای قابلیت Picture Smart و همینطور اضافه شدن یه دستیار صوتی برای اجرای دستورات کامپیوتری. شما که با این همه نبوغ و استعداد پسورد ویندوزها را کشف میکنید. نباید انجام همچین کاری براتون دشوار باشه. همواره سلامت و سرحال باشید.

سلام بسی بسیااار ممنون. واقا برنامه کاربردی و بسیاااار مورد نیازی هست. من اصولا در چنین مواردی یه کپی می گیرم می برم تو وردپد یا نت پد پیست و ذخیره می کنم که با مشکلات و مسائلی هم گاها همراه هست و مسلما این برنامه و آموزش شما یعنی که چقدر خوب شد دیگه واقعا راحت شدیم
بازم تشکر
همیشه سلامت و سربلند و موفق و البته شاااد باشید

سلام ضمن تشکر از شما راستش من هم برای باز کردن فایلهای word سیستمم سنگین میشد بینهایت از شما سپاسگزارم ولی این برنامه را وقتی میخواستم نصب کنم به آدرس که رسیدم ایراد گرفت اگر راهنمایی کنید سپاسگزارم

سلام و هزاران درود خدمت یک هم محله ای قدیمی، خیلی خیلی خوشحال شدم که شما رو با یه پست عالی مثل گذشته ها اینجا دیدم، قطعا برنامه خوب و کاربردی هست، چون شما همیشه آموزشهاتون ارزشمند و پرفایده بوده برای تک تک ما و همیشه همه دوستان از آموزشهای کامپیوتری شما بی نهایت تعریف میکنند و به نظرم آموزشهاتون یه برند شده چون افراد زیادی هم ازشون استفاده کردن و همچنان به دنبالشون هستند. به هر جهت که ازتون بابت این کار ارزشمند خیلی خیلی تشکر میکنم و امیدوارم زود به زود از شما مثل سالهای پیش پست و آموزش ببینیم اینجا. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید